Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Renegadexxripxx

Legacy Member
stem voor krater :d.

edit: the walking dead : ik verwacht van niet het is al als community deal geweest en als flash sale. En voor beiden tegen dezelfde kortingsfactor.

Kennaah

Legacy Member
Essit zei:
Stiekem aant wachten of er nog vermindering zou komen op The Walking Dead.

OP meer dan 40% van gisteren zou ik niet rekenen.
Het is dan ook een hele mooie korting, vermits het spel amper voor 2/5 uit is.

Essit

Legacy Member
Kennaah zei:
OP meer dan 40% van gisteren zou ik niet rekenen.
Het is dan ook een hele mooie korting, vermits het spel amper voor 2/5 uit is.

Yup I know, maar paypal was gisteren leeg anders had ik hem gekocht.

Trouwens ook op Krater gevote daarnet, hopen dat hij wint :)

biotek

Legacy Member
net dungeon siege collection en metro 2033 voor 9.98€ gekocht
is geen slechte deal imho

Marginal0

Legacy Member
Voorlopige lijst :

EU 3 + updates
Mount & Blade
Penumbra
Tropico 3
Dear Esther

en wsl Divine Divinity for old time's sake. Hell, k'heb het nooit echt deftig gespeeld tbh. KOTOR staat er ook nog bij. Heb die niet meer liggen hier thuis (enkel 2) dusja. :p Ben een beetje alternatief precies als ik lijsten hier zie, maar die games speel ik dan ook liever op console.

Kennaah

Legacy Member
Essit zei:
Yup I know, maar paypal was gisteren leeg anders had ik hem gekocht.

Trouwens ook op Krater gevote daarnet, hopen dat hij wint :)

Kon op gezocht forum pp vragen :p.

Denk dat hij de laatste dag wel terug komt.

?therapy?

Legacy Member
Njah, het is niet dat ik actief btw wil vermijden hoor. :p Volg de sales nu eenmaal ook op als ik op men werk zit. Vandaar de Amerikaanse proxy.
Dan zullen we maar wat impulsaankopen moeten laten.

pinoken

Legacy Member
Nog niks gekocht dit jaar. Alles dat ik interessant vond had ik al. :sad:

P.s. Er zit een game waarbij staat "this game is not avaible in you region", iemand een idee over welke game dit gaat?

u4ea

Legacy Member
Nieuwe daily deals zijn er. Niks dak nog ni heb. :(

Mooie, gta bundle wel, kdacht da het 10 euro was voor GTA IV maar het is voor alle uitgebrachte gta's op pc.

kil911ler

Legacy Member
Die GTA-bundle is echt aan te raden. Heb hem met de vorige sales ook aangeschaft. €10 voor alle GTA's... je zou gek moeten zijn om dit af te slaan :p

Nessaja

Legacy Member
Crysis 2 Maximum Edition
L.A. Noire Complete Edition
Borderlands GOTY
Bioshock 2
Deus Ex Collection

so far ~47€

Brick Top

Legacy Member
Die Company of Heroes (complete pack) voor €6 en een klets is ook wel een dikke aanrader voor mensen die van strategy-games houden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan