Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rastomov zei:Zijn er hier spelers die Age of Empires III spelen/gespeeld hebben? Ik vraag me af of het vergelijkbaar is met AoE II, die ik echt wel super vond vroeger.

maar voor MP zou ik nog steeds gaan voor AoE2 !Koffe zei:We spelen AoE 2 in multyplayer nog weekelijks in onze clan
Nu, de 3 ziet er grafisch beter uit en de gameplay is iet wat hetzelfde gebleven, alleen is de setting volledig veranderd.
geen middeleeuwen meer maar new world stuff. Op zich vindt ik da net iets minder aantrekkelijker.
ook et gevoel dat de mappen veel kleiner zijn en dat je topview nogal raar is zorgden ervoor dat het net niet hetzelfde aanvoelt als AoE 2.
Maar globaal gezien, voor de SP zou ik et geld niet laten liggenmaar voor MP zou ik nog steeds gaan voor AoE2 !
Maar de steamdeal van AoE 3, is dat enkel de standaard editie of is da met alle uitbreidingen erbij?
en heb nog anderhalve maand om het allemaal 'uit te spelen' met GW2 dat eraan komt 
rodedraak zei:Zou er nog een 50% of 75% van arma II gaan?
CurrY zei:Zou kunnen maar ik zie het niet direct gebeuren.
rodedraak zei:Zou er nog een 50% of 75% van arma II gaan?
R3L4X zei:Lijkt me niet logisch dat ze dat zouden doen, spel verkoopt zonder die korting ook al zeer veel.
Sent from my LG-P970 using Tapatalk
kryptz zei:hopelijk krijgt orcs must die 2 nog een grotere korting
