Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoxM

Legacy Member
Zijn er hier spelers die Age of Empires III spelen/gespeeld hebben? Ik vraag me af of het vergelijkbaar is met AoE II, die ik echt wel super vond vroeger.

Koffe

Legacy Member
Rastomov zei:
Zijn er hier spelers die Age of Empires III spelen/gespeeld hebben? Ik vraag me af of het vergelijkbaar is met AoE II, die ik echt wel super vond vroeger.

We spelen AoE 2 in multyplayer nog weekelijks in onze clan :)
Nu, de 3 ziet er grafisch beter uit en de gameplay is iet wat hetzelfde gebleven, alleen is de setting volledig veranderd.
geen middeleeuwen meer maar new world stuff. Op zich vindt ik da net iets minder aantrekkelijker.
ook et gevoel dat de mappen veel kleiner zijn en dat je topview nogal raar is zorgden ervoor dat het net niet hetzelfde aanvoelt als AoE 2.

Maar globaal gezien, voor de SP zou ik et geld niet laten liggen :) maar voor MP zou ik nog steeds gaan voor AoE2 !


Maar de steamdeal van AoE 3, is dat enkel de standaard editie of is da met alle uitbreidingen erbij?

Kashers

Legacy Member
Koffe zei:
We spelen AoE 2 in multyplayer nog weekelijks in onze clan :)
Nu, de 3 ziet er grafisch beter uit en de gameplay is iet wat hetzelfde gebleven, alleen is de setting volledig veranderd.
geen middeleeuwen meer maar new world stuff. Op zich vindt ik da net iets minder aantrekkelijker.
ook et gevoel dat de mappen veel kleiner zijn en dat je topview nogal raar is zorgden ervoor dat het net niet hetzelfde aanvoelt als AoE 2.

Maar globaal gezien, voor de SP zou ik et geld niet laten liggen :) maar voor MP zou ik nog steeds gaan voor AoE2 !


Maar de steamdeal van AoE 3, is dat enkel de standaard editie of is da met alle uitbreidingen erbij?

AoE 3 complete collection is met de 2 uitbreidingen (warchiefs en asian dynasties) erbij.

Freddy_reloaded

Legacy Member
Mij al eens goed laten gaan :p

- Alan Wake
- Civilization V Expansion civs
- Dear Esther
- Left 4 Dead 2
- The Walking Dead
- Trine 2
- Age of Empires III Complete Collection

Shit als ge dat zo oplijst toont dat altijd zoveel he :p en heb nog anderhalve maand om het allemaal 'uit te spelen' met GW2 dat eraan komt :p

Furyan187

Legacy Member
Hier is het momenteel enkel bij de huidige flash deal gebleven:

- Pendulo Adventure pack :love:

MegaMentor

Legacy Member
Twijfelen over Crysis 2 hier... Heb em eigenlijk al 3-4x uitgespeeld op PS3.

CL4P-TP

Legacy Member
Go go Witcher 2 vote!


- L.A. Noire
- Saints Row 3 Seasons Pass


En dat is het tot nu toe. Kheb mij al goed kunnen inhouden, alhoewel ik toch graag Fallout: NV nog gekocht had, maar net gemist.

KiPpIe

Legacy Member
CurrY zei:
Zou kunnen maar ik zie het niet direct gebeuren.

Idd, dat spel is atm razend populair, dus veel zal er niet afgaan.
Misschien dat ze de korting nog opwaarderen tot 33/45/50%, maar 75 zou ik zeker niet op hopen

R3L4X

Legacy Member
rodedraak zei:
Zou er nog een 50% of 75% van arma II gaan?

Lijkt me niet logisch dat ze dat zouden doen, spel verkoopt zonder die korting ook al zeer veel.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk

MegaMentor

Legacy Member
R3L4X zei:
Lijkt me niet logisch dat ze dat zouden doen, spel verkoopt zonder die korting ook al zeer veel.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk

Of net wel. Meer korting(in flash deals of community choice) -> mensen die nog twijfelen springen daar direct op.

rafbanaan

Legacy Member
Inderdaad. Ik ken hier enkele die zitten wachten tot hij in een daily/flash komt.

Acidbaron

Legacy Member
Darksiders, Trine 2 collectors edition 9,98.
Max Payne 3 24,99
The walking dead 14,99
Bastion, 5,98.
Monkey Island 2 special edition 3.74
Pendulo studios adventure pack 14.99

bijna 75 begint al op te lopen.

twijfelen over de assasin creed pack.

KnightOfCydonia

Legacy Member
  • Offspring Fling
  • Pixeljunk Eden
  • Wizorb
  • Frozen Synapse: RED DLC
  • The Binding of Isaac: Wrath of the Lamb DLC

Valt nog mee, iets te lang getwijfeld over Borderlands GOTY maar met Guild Wars 2 en Torchlight 2 in het verschiet als RPG's en niet zo'n grote shooterfan zijnde, heb ik maar gepast voor de deze.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan