Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xeLr

Legacy Member
Al veel te veel geld verdaan :p

Fallout 3 - Game of the Year
Fallout New Vegas Ultimate
Dead Space Pack
Killing Floor Bundle - July 2012
MI:SE Bundle
Hitman Collection
Serious Sam 3 BFE
TellTale Collection (Summer 2012)
Painkiller: Black Edition
Left 4 Dead Bundle
Renegade Ops
Orcs Must Die + Artifacts of Power and Lost Adventures
Frozen Synapse: Complete Pack
Two Worlds II Bundle
Sam and Max: Seasons 1-3
Star Wars: KOTOR
Max Payne Bundle (EU)
Half-Life 2: Episode One
Half-Life 2: Episode Two
Payday: The Heist Gift
Darksiders
Trine Bundle (Summer 2012)
Hard Reset: Extended edition
Borderlands DLC Pack
2K Collection (Summer 2012)
Terraria

Kgaan der mee stoppen peisk :D

deathsythe

Legacy Member
kga denk ik wachten tot het laatste of ik ga teveel impulsieve aankopen doen.

microtje

Legacy Member
is age of empire 3 beter als zijn voorganger of is het eigenlijk hetzelfde ma mooier?

Kashers

Legacy Member
microtje zei:
is age of empire 3 beter als zijn voorganger of is het eigenlijk hetzelfde ma mooier?

Ik heb al vaak gehoord dat het niet slecht is, maar wel niet zo goed is als AoE II.

Recipe4hate

Legacy Member
Ik vind AOE3 ook niet zo goed als AOE2. Maar da's natuurlijk wel een klassieker hé.

Recipe4hate

Legacy Member
kb3n zei:
Kheb Driver San Francisco nog niet zien passeren. Ben daar nog op aant wachten.

Ik heb enorm genoten van Fear 1, maar fear 2 viel nogal tegen. Heb dit dan ook verre van uitgespeeld. Nu staat Fear 3 tussen de flash sales. Is dit meer in de lijn van fear 1 of fear 2?

Voorlopig gekocht:

- From Dust
- Saints Row 3

Heb enkel F3 op Xbox360 gespeeld en mijn indrukken in het begin waren "woa da's nog plezant" en naar het einde toe "saaiiii"

?therapy?

Legacy Member
Amnesia: The dark descent ook maar eens kopen. Niet dat ik hem durf spelen maar enfin... de demo was al erg genoeg

Depresjon

Legacy Member
?therapy? zei:
Amnesia: The dark descent ook maar eens kopen. Niet dat ik hem durf spelen maar enfin... de demo was al erg genoeg

lol,ben ook aan t twijfelen.
zou den demo s moete spele om te zien of t de moeite is.

Soeverein

Legacy Member
796


Die comic is zo perfect. Ondertussen ook al mijn zoveelste Steam sale, en heb eigenlijk nog bijna niks gekocht. Hier en daar een snufje DLC, maar in totaal nog geen 10 € opgedaan.

Yusifer

Legacy Member
Depresjon zei:
lol,ben ook aan t twijfelen.
zou den demo s moete spele om te zien of t de moeite is.

Spelen, om 3u 's nachts met de lichten uit en uw volume op het maximum!!! DOEN!

Soler

Legacy Member
Collection ! Eens je M&B zelf koopt + addon zit je al aan de prijs van de gehele collectie.

michiel6661

Legacy Member
Zou ik die Sega Hits collection kopen? Dat kost normaal buiten de sales een dikke 394 euro. Het heeft toch wel een schoon aantal games dusja...

sick minds

Legacy Member
Ik heb hier en daar ook al iets aangekocht:
- Alan Wake Franchise
- Anno 2070
- Batman Arkham franchise
- Bioshock franchise
- Deus Ex human revolution
- Fallout 3 en New vegas
- portal 2

Op naar de volgende days.

Nu nog een PC dat deze games zal kunnen draaien, maar dat is voor later.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan