Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

byter

Legacy Member
Iron Front sucked wel als je fora/metacrit bekijkt. Trailer bestaat ook meer uit WW2 footage dan gameplay. Niet echt een goed teken.

Btw Ass Creed:
Price of individual games: 34,19€
Bundle cost: 37,89€

Koop dus niet de bundel maar apart ;p

*edit dit is nu gefixed

Bart Religion

Legacy Member
Namko zei:
Is die zoveel beter dan den 3? Heb Fallout 3 graag gespeeld. :)

Beter ja, véél beter mssn ook niet. Wel uitgebreider en veel meer te doen. Heb zo'n 175 uur gedaan over mijn eerste playthrough (+DLC), toch het dubbele van Fallout 3

rafbanaan zei:
Is die eigenlijk beter Fallout New Vegas dan de andere ivm met bugs ?

Sinds de laatste patch geen problemen meer gehad.

Kashers

Legacy Member
Ik zie nu net dat Total war: Shogun 2 tussen de flash deals staat. Ben ik nu verkeerd of is dat niet al eens een daily deal geweest? Dus er is eigenlijk een kans dat iets wat al eens een daily deal was, een flash deal wordt.

VV@rl()rd

Legacy Member
Kashers zei:
Ik zie nu net dat Total war: Shogun 2 tussen de flash deals staat. Ben ik nu verkeerd of is dat niet al eens een daily deal geweest? Dus er is eigenlijk een kans dat iets wat al eens een daily deal was, een flash deal wordt.

Jup, omgekeerd werkt het ook.

Link_006_

Legacy Member
Heeft iemand Dear Esther al gespeeld? is het de moeite?
Metro 2033 voor die prijs is ook zeer mooi.

j3T

Legacy Member
deathsythe zei:
assassins creed revelations, heeft dat al goedkoper gestaan?

Nee, 't is wel al eens een flash sale (of community's choice, kan ook) geweest. Had het toen gekocht, en net op mijn rekening gaan zien of ik niet teveel betaald had aangezien het nu een daily deal is en 't is nog steeds hetzelfde.

horste

Legacy Member
ik ben ook wel benieuwd of dear esther de moeite is? beschrijving lijkt me leuk, eens wat anders.

voor de rest al the witcher 2, skyrim, gekocht, en zometeen kotor. (had fallout 3 en NV juist gekocht voor xbox). Ik zou de vakantie wel moeten doorkomen lijkt me :p

amdr

Legacy Member
Dear Esther is niet meer dan een filmke van een uur lang, zoek gewoon een "playtrough" op Youtube op :)

DreamTheater

Legacy Member
Nee hetzelf ervaren is toch nog iets beter, dan 'filmke' ervan bekijken.

Aan die prijs kan je het niet laten. Verwacht tussen 1 en 2 uur van game time. Maar wat een graphics en setting !

horste

Legacy Member
te laat dreamtheater, heb men laatste euros op paypal aan kotor gegeven :( ook niet slecht lijkt me ^^

Kashers

Legacy Member
horste zei:
te laat dreamtheater, heb men laatste euros op paypal aan kotor gegeven :( ook niet slecht lijkt me ^^

Heb sinds gisteren ook KOTOR. Nog niet aan begonnen, maar heb al veel gehoord dat het zeer goed is.

Unpro

Legacy Member
DreamTheater zei:
Nee hetzelf ervaren is toch nog iets beter, dan 'filmke' ervan bekijken.

Aan die prijs kan je het niet laten. Verwacht tussen 1 en 2 uur van game time. Maar wat een graphics en setting !
Heb het op iets meer dan een uurke uit, sfeer, muziek en graphics zijn idd geweldig maar ze hadden er gerust wat interactie in mogen steken imo, maar voor 1,99 euro klaag ik niet :p

?therapy?

Legacy Member
horste zei:
ik ben ook wel benieuwd of dear esther de moeite is? beschrijving lijkt me leuk, eens wat anders.

voor de rest al the witcher 2, skyrim, gekocht, en zometeen kotor. (had fallout 3 en NV juist gekocht voor xbox). Ik zou de vakantie wel moeten doorkomen lijkt me :p
Dear Esther is echt wel de moeite hoor. 'Het is een filmpke' is een beschrijving die niet opgaat. Ze sleuren je mee in en je ervaart meer dan in een film. :p

Super spel. Zo mogen ze er meer maken. Storytelling naar een nieuw niveau

Koonut

Legacy Member
ma pff 66% op rage, f'n aarshoeren
dan mr dear esther en metro eens aan de library toevoegen

microtje

Legacy Member
ik heb me goed gedeisd gehouden
-terraria
-orcs must die
-warhammer 40k

ben aan het twijfelen of ik age of empire3 zou kopen s:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan