Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rafbanaan

Legacy Member
Is die eigenlijk beter Fallout New Vegas dan de andere ivm met bugs ?

Kennaah

Legacy Member
microtje zei:
door u wil ik deze ook kopen maar ik twijfel nog.
is dit enkel rondvliegen en op dingen schieten en handelen?
of zijn er nog zoveel meer complexe handelingen?
Er zijn veel meer zaken. Zo heb je in Albion prelude een hele beurs waar je stocks kunt kopen en verkopen.

Je kunt zelf stations kopen en plaatsen, je kunt ze dan met elkaar verbinden om zo hele complexen te krijgen die producten produceren
Bijvoorbeeld: Energy cells is de primaire energiebron die gebruikt wordt.
Je kunt een solar power plant kopen en dan in een goed stelsel zetten. Om energy cells te produceren heb je silicon wafers nodig (als ik me niet vergis). Deze worden gemaakt in Silicon mines die je op astroide moet plaatsen. Die mijnen hebben zelf ook Energy cells nodig etc...
En dit is maar 1 product. Zo zijn er verschillende racen die elk eigen producten hebben en zo kun je dus zelf stations. Het duurt enorm lang om 1 gesloten loop te hebben. Het kost enorm veel geld. In Albion prelude duurt het korter want met de beurs kan je hopen geld verdienen (vele die hards vinden dat dit systeem het spel broken maakt).
Daarnaast duurt het ook lang omdat je reputatie moet opbouwen voor je sommige zaken mag kopen. Na
Je kunt een hele vloot opbouwen om te proberen oppermachtig te worden.

Er is een grote mod community die enorm veel scripts maken om het spel beter te maken.

Het spel wordt heel complex eens je veel handelsschepen hebt en daarnaast nog een grote vloot aan gevechtsschepen. Zelf heb ik nog niet zoveel geld om een vloot te bouwen enzo en heb er toch al 30 uur ingestoken.
Ik zou eens wat youtubes tutorials bekijken en als het 1 is van meerdere parts vooral de latere bekijken, waar er meer complexere zaken komen.

Depresjon

Legacy Member
CurrY zei:
Fallout new vegas ultimate edition er nog bij se.

Deze vandaag ook gekocht.

Wat mijn lijst tot hiertoe brengt op t volgende :

Fallout New Vegas Ultimate
Napoleon: Total War Imperial Edition
Batman Arkham asylum GOTY
Batman Arkham city + dlc
Gotham City Impostors + dlc
Legend of Grimrock
Risen
Need For Speed: Hot Pursuit
Dead Island + alle dlc
Tom Clancy's Splinter Cell Conviction - Deluxe Edition
Cthulhu Saves the World & Breath of Death VII Double Pack
Civ V Wonders of the Ancient DLC
Civ V Korea DLC
Darksiders
The Bard's Tale
Lara Croft GOL + dlc
Trine 2 Collector's Edition
Saints Row: The Third
Civilizations V Gods and Kings
All Zombies Must Die Bundle

Hoop nog steeds op Risen 2 met sales of ghost recon future soldier.

Muscleduck

Legacy Member
Wow The Wallking Dead. Ik kende dat spel niet echt maar die trailers zien er goed uit.
Gameplay valt een beetje tegen, jammer.

desP-

Legacy Member
Muscleduck zei:
Wow The Wallking Dead. Ik kende dat spel niet echt maar die trailers zien er goed uit.

Waarom moest ge dat nu zeggen, al zo lang aan't resisten om het te kopen en nu heb ik foert gezegd :p

Ochja ben het nog tamelijk cheap aan't houden :

Portal 2
Binding of Isaac
Plants vs Zombies
The Walking Dead

= 26,5 €

Poepoei

Legacy Member
Ik heb mij toch al wat laten gaan:

-Bastion
-Max Payne Bundle
-Portal Bundle
-Saint's Row: The Third
-KoTOR
-Super Meat Boy
-Trine 2
-Vessel
-The Walking Dead

Dan ben ik eigenlijk alleen nog aan het wachten op een sale op Rochard. Impulsaankopen zijn niet uitgesloten :unsure:

kakature

Legacy Member
Ik heb ook al vanalles gekocht, veel zal ik nooit spelen prolly :unsure:

Bastion: 3,49
Batman pack: 22,49
Orc Must Die: 4,49
Borderlands: 4,99
Frozen Synapse: 4,59
Dota2 courier: 4,79 (Dota2 store heeft ook sales)
Fieldrunners: 3,34
SpaceChem: 2,49

~50 Euro :(

microtje

Legacy Member
Kennaah zei:
Er zijn veel meer zaken. Zo heb je in Albion prelude een hele beurs waar je stocks kunt kopen en verkopen.

Je kunt zelf stations kopen en plaatsen, je kunt ze dan met elkaar verbinden om zo hele complexen te krijgen die producten produceren
Bijvoorbeeld: Energy cells is de primaire energiebron die gebruikt wordt.
Je kunt een solar power plant kopen en dan in een goed stelsel zetten. Om energy cells te produceren heb je silicon wafers nodig (als ik me niet vergis). Deze worden gemaakt in Silicon mines die je op astroide moet plaatsen. Die mijnen hebben zelf ook Energy cells nodig etc...
En dit is maar 1 product. Zo zijn er verschillende racen die elk eigen producten hebben en zo kun je dus zelf stations. Het duurt enorm lang om 1 gesloten loop te hebben. Het kost enorm veel geld. In Albion prelude duurt het korter want met de beurs kan je hopen geld verdienen (vele die hards vinden dat dit systeem het spel broken maakt).
Daarnaast duurt het ook lang omdat je reputatie moet opbouwen voor je sommige zaken mag kopen. Na
Je kunt een hele vloot opbouwen om te proberen oppermachtig te worden.

Er is een grote mod community die enorm veel scripts maken om het spel beter te maken.

Het spel wordt heel complex eens je veel handelsschepen hebt en daarnaast nog een grote vloot aan gevechtsschepen. Zelf heb ik nog niet zoveel geld om een vloot te bouwen enzo en heb er toch al 30 uur ingestoken.
Ik zou eens wat youtubes tutorials bekijken en als het 1 is van meerdere parts vooral de latere bekijken, waar er meer complexere zaken komen.

en welk is de meeste complete versie want ik veronderstel dat je die tijd maar in 1 van ze allemaal hebt gestoken?
ik heb geen zin om ze allemaal te kopen maar wel de meest complete versie.

Muscleduck

Legacy Member
desP- zei:
Waarom moest ge dat nu zeggen, al zo lang aan't resisten om het te kopen en nu heb ik foert gezegd :p

Ochja ben het nog tamelijk cheap aan't houden :

Portal 2
Binding of Isaac
Plants vs Zombies
The Walking Dead

= 26,5 €

Sorry :D

Telrunya

Legacy Member
In de voorbije dagen:

-Indie bundle I &II
-LA Noire
-Civ collection
-Anno 2070
-Back to the future
-Bioshock bundle
-Orcs must die
-Plants vs zombies
-Cthulu + Breath of death IV
-Lara croft & the guardian of light
-Rayman origins
-Focus hit collection
-Super street fighter
-Worms reloaded

Kheb mij precies wa laten gaan :unsure:

Kennaah

Legacy Member
microtje zei:
en welk is de meeste complete versie want ik veronderstel dat je die tijd maar in 1 van ze allemaal hebt gestoken?
ik heb geen zin om ze allemaal te kopen maar wel de meest complete versie.

Ik zou dan voor X3:terran conflict of de meest recente X3 albion prelude gaan.
Ikzelf speel albion prelude.
terran conflict nog niet echt gespeeld, weet niet wat de verschillen zijn. Denk als je voor albion prelude gaat je de meest complete hebt gameplay gewijs.

belgianreaver

Legacy Member
Red Faction: Guerilla is gewonnen bij de votes. Ik had dat spel vroeger op x360 maar heb het dan verkocht, ik ga het nu weer kopen. Met 2.50 euro kan je niet veel verkeerd doen :D

rafbanaan

Legacy Member
Tot nu toe:

- Toy Soldiers
- Trials 2 Second Edition
- From Dust
- Alan Wake Franchise
- Batman Arkham City + Batman Arkham City: Harley Quinn

Kashers

Legacy Member
Weet er iemand of het mogelijk is om Mirror's Edge met een gamepad (liefst PS3 controller) te spelen. Het is momenteel één van de drie games waar je op kan stemmen en als die wint is het maar €2.49. Ik speel liefst zo'n games met een gamepad. Anders koop ik die ergens tweedehands voor PS3.

CurrY

Legacy Member
Kashers zei:
Weet er iemand of het mogelijk is om Mirror's Edge met een gamepad (liefst PS3 controller) te spelen. Het is momenteel één van de drie games waar je op kan stemmen en als die wint is het maar €2.49. Ik speel liefst zo'n games met een gamepad. Anders koop ik die ergens tweedehands voor PS3.

Normaal moet da wel lukken ja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan