Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is die zoveel beter dan den 3? Heb Fallout 3 graag gespeeld.CurrY zei:Fallout new vegas ultimate edition er nog bij se.

Er zijn veel meer zaken. Zo heb je in Albion prelude een hele beurs waar je stocks kunt kopen en verkopen.microtje zei:door u wil ik deze ook kopen maar ik twijfel nog.
is dit enkel rondvliegen en op dingen schieten en handelen?
of zijn er nog zoveel meer complexe handelingen?
CurrY zei:Fallout new vegas ultimate edition er nog bij se.
Muscleduck zei:Wow The Wallking Dead. Ik kende dat spel niet echt maar die trailers zien er goed uit.

Kennaah zei:Er zijn veel meer zaken. Zo heb je in Albion prelude een hele beurs waar je stocks kunt kopen en verkopen.
Je kunt zelf stations kopen en plaatsen, je kunt ze dan met elkaar verbinden om zo hele complexen te krijgen die producten produceren
Bijvoorbeeld: Energy cells is de primaire energiebron die gebruikt wordt.
Je kunt een solar power plant kopen en dan in een goed stelsel zetten. Om energy cells te produceren heb je silicon wafers nodig (als ik me niet vergis). Deze worden gemaakt in Silicon mines die je op astroide moet plaatsen. Die mijnen hebben zelf ook Energy cells nodig etc...
En dit is maar 1 product. Zo zijn er verschillende racen die elk eigen producten hebben en zo kun je dus zelf stations. Het duurt enorm lang om 1 gesloten loop te hebben. Het kost enorm veel geld. In Albion prelude duurt het korter want met de beurs kan je hopen geld verdienen (vele die hards vinden dat dit systeem het spel broken maakt).
Daarnaast duurt het ook lang omdat je reputatie moet opbouwen voor je sommige zaken mag kopen. Na
Je kunt een hele vloot opbouwen om te proberen oppermachtig te worden.
Er is een grote mod community die enorm veel scripts maken om het spel beter te maken.
Het spel wordt heel complex eens je veel handelsschepen hebt en daarnaast nog een grote vloot aan gevechtsschepen. Zelf heb ik nog niet zoveel geld om een vloot te bouwen enzo en heb er toch al 30 uur ingestoken.
Ik zou eens wat youtubes tutorials bekijken en als het 1 is van meerdere parts vooral de latere bekijken, waar er meer complexere zaken komen.
desP- zei:Waarom moest ge dat nu zeggen, al zo lang aan't resisten om het te kopen en nu heb ik foert gezegd
Ochja ben het nog tamelijk cheap aan't houden :
Portal 2
Binding of Isaac
Plants vs Zombies
The Walking Dead
= 26,5 €


microtje zei:en welk is de meeste complete versie want ik veronderstel dat je die tijd maar in 1 van ze allemaal hebt gestoken?
ik heb geen zin om ze allemaal te kopen maar wel de meest complete versie.
Kashers zei:Weet er iemand of het mogelijk is om Mirror's Edge met een gamepad (liefst PS3 controller) te spelen. Het is momenteel één van de drie games waar je op kan stemmen en als die wint is het maar €2.49. Ik speel liefst zo'n games met een gamepad. Anders koop ik die ergens tweedehands voor PS3.