Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Freddy_reloaded zei:Wil echt wel the Walking Dead is proberen, maareum is dat zo onspeelbaar op PC zonder controller?
Het is zeker speelbaar hoor, maar voor mij persoonlijk is 't gewoon veel leuker met een controller.Freddy_reloaded zei:Wil echt wel the Walking Dead is proberen, maareum is dat zo onspeelbaar op PC zonder controller?

picasso123 zei:Ik ben aan het twijfelen voor hitman: blood money. Die is wel in orde zeker?
Drakinus zei:Iemand X3 gespeeld? Ziet er tof uit. Maar ik weet het niet.![]()
Kennaah zei:X3 heeft een redelijke leercurve en ge moet zelf verzinnen wat je wilt doen. Het plot is flinterdun en weinig van belang. Het is echt een sandbox universe en je doet wat je wilt.
Wil je piraat zijn, dan doe je dat. Wil je trader zijn doe je dat.
LaCucaracha zei:Heeft akrham city reeds een grotere korting gekregen dan de huidige 33%?
picasso123 zei:Ik ben aan het twijfelen voor hitman: blood money. Die is wel in orde zeker?
Freddy_reloaded zei:Vond die fantastisch, meerdere keren uitgespeeld hier ook!
Denken jullie dat er nog een grotere korting gaat komen op the walking dead dan de 40% van nu?
Kennaah zei:Ik vind hem persoonlijk zeer goed. Meerdere malen uitgespeeld.
X3 heeft een redelijke leercurve en ge moet zelf verzinnen wat je wilt doen. Het plot is flinterdun en weinig van belang. Het is echt een sandbox universe en je doet wat je wilt.
Wil je piraat zijn, dan doe je dat. Wil je trader zijn doe je dat.