Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freddy_reloaded

Legacy Member
Wil echt wel the Walking Dead is proberen, maareum is dat zo onspeelbaar op PC zonder controller?

Namko

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Wil echt wel the Walking Dead is proberen, maareum is dat zo onspeelbaar op PC zonder controller?
Het is zeker speelbaar hoor, maar voor mij persoonlijk is 't gewoon veel leuker met een controller. ;)
Sowieso de moeite voor die prijs. Je moet enkel elke maand wachten op de volgende episode(episode 3 komt in augustus uit).

picasso123

Legacy Member
Ik ben aan het twijfelen voor hitman: blood money. Die is wel in orde zeker?

Oct

Legacy Member
Nog wat gekocht:

Prince of Persia Complete Pack
Fallout 3 Game of the Year Edition
Fallout: New Vegas Ultimate Edition

Hopelijk komt er nog eens 75% korting op Crysis en Crysis 2.

Kennaah

Legacy Member
picasso123 zei:
Ik ben aan het twijfelen voor hitman: blood money. Die is wel in orde zeker?

Ik vind hem persoonlijk zeer goed. Meerdere malen uitgespeeld.

Drakinus zei:
Iemand X3 gespeeld? Ziet er tof uit. Maar ik weet het niet. :p

X3 heeft een redelijke leercurve en ge moet zelf verzinnen wat je wilt doen. Het plot is flinterdun en weinig van belang. Het is echt een sandbox universe en je doet wat je wilt.

Wil je piraat zijn, dan doe je dat. Wil je trader zijn doe je dat.

Shrimpy

Legacy Member
Kennaah zei:
X3 heeft een redelijke leercurve en ge moet zelf verzinnen wat je wilt doen. Het plot is flinterdun en weinig van belang. Het is echt een sandbox universe en je doet wat je wilt.

Wil je piraat zijn, dan doe je dat. Wil je trader zijn doe je dat.

My kinda game :niceone:

LaCucaracha

Legacy Member
Heeft akrham city reeds een grotere korting gekregen dan de huidige 33%?

belgianreaver

Legacy Member
Vannacht Trine 1&2 gekocht en nu net Fallout: New Vegas
In totaal heb ik nu dit gekocht:
-Trine 1&2
-Fallout: New Vegas
-Terraria
-Darksiders

Freddy_reloaded

Legacy Member
picasso123 zei:
Ik ben aan het twijfelen voor hitman: blood money. Die is wel in orde zeker?

Vond die fantastisch, meerdere keren uitgespeeld hier ook!

Denken jullie dat er nog een grotere korting gaat komen op the walking dead dan de 40% van nu?

ChickenTik

Legacy Member
Net Trine 2 & Audiosurf gekocht. Maat van mij heeft een 4-pack gekocht van Payday: The heist, en ik heb er eentje gekregen :cool: Zalig co-op spel!

Kennaah

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Vond die fantastisch, meerdere keren uitgespeeld hier ook!

Denken jullie dat er nog een grotere korting gaat komen op the walking dead dan de 40% van nu?

Nee this een daily deal, dus meer korting zou ik niet verwachten.

microtje

Legacy Member
Kennaah zei:
Ik vind hem persoonlijk zeer goed. Meerdere malen uitgespeeld.



X3 heeft een redelijke leercurve en ge moet zelf verzinnen wat je wilt doen. Het plot is flinterdun en weinig van belang. Het is echt een sandbox universe en je doet wat je wilt.

Wil je piraat zijn, dan doe je dat. Wil je trader zijn doe je dat.


door u wil ik deze ook kopen maar ik twijfel nog.
is dit enkel rondvliegen en op dingen schieten en handelen?
of zijn er nog zoveel meer complexe handelingen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan