Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AssassiN

Legacy Member
Sinds Dexia is veranderd naar Belfius kan ik ni meer met directebanking betalen.
Nu met de steam sales krijg ik da ik al ingelogd ben ofzo en kan ni meer gebruik maken van hun service voor een hele dag.

Hans Gruber

Legacy Member
Is die season pass de moeite ? Had SR3 al gekocht tijdens de community poll maar ik zie er percies nog veel die DLC kopen ook.

TQMA

Legacy Member
Heum, pas betaald en mail ontv van paypal ma geen van steam, en géén new games te zien op mn gameslijst? 1ste keer te zien, vreemd. :oink:

The_Cat

Legacy Member
AssassiN zei:
Sinds Dexia is veranderd naar Belfius kan ik ni meer met directebanking betalen.
Nu met de steam sales krijg ik da ik al ingelogd ben ofzo en kan ni meer gebruik maken van hun service voor een hele dag.

Heb hetzelfde voor, eerst was het probleem dat ik niet kon betalen omdat die service nog naar dexia verwijsde, nu heb ik het probleem dat het iets zegt van online payment options blablabla, en kan ik nog steeds niet betalen -_-'

Ontopic: Heb Q.U.B.E gekocht, toch een goed spelletje :D gaat redelijk vlotjes :D

Kennaah

Legacy Member
Gaan er nu veel daily deals, flash deals of community deals zijn en omgekeerd =/

gisteren KOTOR gekocht

Guillaume001

Legacy Member
Is magicka de moeite?

Hier het volgende al gekocht: civ 5 GOTY, shogun 2, terraria en payday: the heist

Voorlopig vooral: civ 5 en terraria dikke aanraders!

f33db4ck

Legacy Member
voor qube wacht ik tot
Indie Bundle Day 7 – Zombie Driver, Dungeons of Dredmor, Vessel, Avadon: The Black Fortress, Qube

u4ea

Legacy Member
Guillaume001 zei:
Is magicka de moeite?

Hier het volgende al gekocht: civ 5 GOTY, shogun 2, terraria en payday: the heist

Voorlopig vooral: civ 5 en terraria dikke aanraders!

Magicka is de moeite als ge coop speelt.

waffel

Legacy Member
ik denk dat ik killing floor ga kopen, dat ziet er fucking veel fun uit... mensen met ervaring?

legend of grimrock ziet er ook goed uit, maar daar ga ik simpelweg nooit de tijd voor hebben/vrijmaken

deathsythe

Legacy Member
waffel zei:
ik denk dat ik killing floor ga kopen, dat ziet er fucking veel fun uit... mensen met ervaring?

legend of grimrock ziet er ook goed uit, maar daar ga ik simpelweg nooit de tijd voor hebben/vrijmaken

het is wat zoals left 4 dead 2, maar veel tragere gameplay. (in l4d loop je vrij snel, in killing floor veeltrager)

waffel

Legacy Member
deathsythe zei:
het is wat zoals left 4 dead 2, maar veel tragere gameplay. (in l4d loop je vrij snel, in killing floor veeltrager)

Kan me er dus niet echt aan missen :) Ik ben iets voorzichtiger dit jaar met de summer sales, want er staan zeker 20 games in men lijst die ik amper 1x heb opgestart. Scumbag <10EUR prijzen.

deathsythe

Legacy Member
aja + je hebt ironsights in killing floor.
het is ideaal als je wat left 4 dead 2 beu gespeeld bent.

Oct

Legacy Member
All-In zei:
voor qube wacht ik tot
Indie Bundle Day 7 – Zombie Driver, Dungeons of Dredmor, Vessel, Avadon: The Black Fortress, Qube

Hoe kun je die deals nu al zien?

smon

Legacy Member
deathsythe zei:
het is wat zoals left 4 dead 2, maar veel tragere gameplay. (in l4d loop je vrij snel, in killing floor veeltrager)
Met Left4Dead kan je het toch niet echt vergelijken. L4D is campaigns en versus mode, Killing Floor is een horde/survival spel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan