Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koonut

Legacy Member
dead squad zei:
Zijn die Painkiller expansions zo slecht tov het origineel spel? Want de Black edition is een van men favoriete games datk hier heb liggen. Maar als ge kijkt naar de metascores van al die expansions, die liggen allemaal onder de 50% :/
ge moet de steamforums er ma eens op nalezen, best nog hilarisch hoeveel haat die expansions hebben gekregen(zelf ook nooit gespeeld tho)

en niet dat het aan de originele painkiller kan tippen ma moest ge het nog niet hebben en u pc het aankunnen dan is Hard Reset wel een aanrader
Save 75% on Hard Reset Extended Edition on Steam
grotendeels ontwikkeld door hetzelfde team als de originele PK

?therapy?

Legacy Member
Furiez zei:
Net begonnen aan max payne. Die graphics... :cry:
Valt al bij al toch goed mee?
Daarnet al uitgespeeld sé. :)
En nu begonnen aan Bioshock 2. :drool: Dat ik daar niet eerder aan ben begonnen?!?

Wou eerst Alan Wake spelen, maar na een minuutje valt mijn monitor uit en daarnet hangt heel mijn systeem... :sop:

CoxM

Legacy Member
Niet in de dagaanbiedingen geweest maar ik heb mezelf GTA San Andreas nog eens aangeschaft. Vroeger op de PS2 gespeeld en ik kan me echter niet herinneren dat de graphics zo slecht waren.
Alles staat op max en dat zijn percies vierkante blokken overal ^^

CL4P-TP

Legacy Member
De graphics van Max Payne 3 zijn 1 vd beste op deze moment. Hij 'huilt' omdat zijn pc het niet aan kan wrs :p

DreamTheater

Legacy Member
Rastomov zei:
Niet in de dagaanbiedingen geweest maar ik heb mezelf GTA San Andreas nog eens aangeschaft. Vroeger op de PS2 gespeeld en ik kan me echter niet herinneren dat de graphics zo slecht waren.
Alles staat op max en dat zijn percies vierkante blokken overal ^^

Er bestaan mods die de gfx aanzienlijk verbeteren. Heb het zelf nog paar maanden geleden gespeeld met de ENB SERIES mod. Google het!

Talis

Legacy Member
Ik ben aan't twijfelen voor Crysis of Crysis II worden deze nog gespeeld? Ik weet dat er leuek mods voor bestaan is hier nog een active communiy voor?

KiPpIe

Legacy Member
Raanº³ zei:
Als je Gods & Kings expansie erbij wilt hebben, hier kost het € 7,95 :D

Iemand die weet of die site te vertrouwen is?
Ziet er mij wel héél goedkoop uit, en als ik iets zou willen bestellen willen ze verificatie doen via telefoon? (waarvan ik nog steeds de vorm niet ken)

rafbanaan

Legacy Member
Iemand interesse in DiRT Showdown: Destroy Your Friends Pack ?

2 copies voor €29,99, dus €15 elk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan