Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
u4ea zei:
Miljaar, wou Tiny & Big en Quantum Conundrum kopen ma da's alletwee ma 33% af. Dus weet ni wa kiezen.:p

TIP:

-Het is de Batman FRANCHISE in sale, niet Arkham city dus da aan €22 staat. Zeker de moeite waard dus.
-Painkiller is een must have voor fps liefhebbers. Maar neem dan alleen de Black edition(€2.49). De expansions daar op zijn naar het schijnt niet zo goed. Zoals de demo's hebben uitgeschenen.
Ik heb vroeger de MP van Painkiller toch een goei jaar gespeeld, die was echt super. Voor degene dat er niet zo bekend mee zijn, het is zowa dezelfde stijl als Quake.
Er zijn strafejumps, er zijn rocketjumps, powerups, ... Zeker nen aanrader :)

Denk dat ik mijn CD's is in menne PC ga rammen, krijg er terug goesting in :D


Het is verder ook de Dirt & TES collectie die in aanbieding staat, niet enkel Skyrim & Showdown. Ze mogen alles wel is wa gaan verduidelijken ze

u4ea

Legacy Member
amdr zei:
Ik heb vroeger de MP van Painkiller toch een goei jaar gespeeld, die was echt super. Voor degene dat er niet zo bekend mee zijn, het is zowa dezelfde stijl als Quake.
Er zijn strafejumps, er zijn rocketjumps, powerups, ... Zeker nen aanrader :)

Denk dat ik mijn CD's is in menne PC ga rammen, krijg er terug goesting in :D


Het is verder ook de Dirt & TES collectie die in aanbieding staat, niet enkel Skyrim & Showdown.

De MP is eig nooit mijn ding geweest.:p (Waarsch omdak ook über slecht ben in quake-like games)
Maar de SP vindek nog altijd super.

syndrom

Legacy Member
iemand die weet hoelang het kan duren voor je een antwoord krijgt van de support? Heb een probleem met een paypal purchase die ik gecancelled heb, de game staat nu wel in men library.

R3L4X

Legacy Member
syndrom zei:
iemand die weet hoelang het kan duren voor je een antwoord krijgt van de support? Heb een probleem met een paypal purchase die ik gecancelled heb, de game staat nu wel in men library.

1-2 dagen, tijdens de steam sales kan dat wel eens oplopen.

Walden

Legacy Member
Ondertussen Shogun 2 (€9.99), Metro 2033 (€6.57) en The Witcher 2 (€14.99). Zit nu denk ik wel goed tot GW2 :) Waarschijnlijk wel nog iets kopen afhankelijk van wat er nog komt.

u4ea

Legacy Member
Zen aan het denken om Gotham City Impostors te kopen uiteindelijk. Iemand een idee van of da nog veel gespeeld word?

kakature

Legacy Member
De Batman franchise toch maar gekocht. Ik wou eigenlijk enkel Arkham City maar voor de helft meer krijg je nog een game en al die DLC shit.

?therapy?

Legacy Member
Batman Franchise & Civilization V GOTY gekocht.

Verdorie, ik ga de komende maanden verder niets meer moeten kopen. :p

michiel6661

Legacy Member
Doeme, skyrim sta nu zo goedkoop en kwas vergeten dat ne zondag was nu kan ik ni achter paysafecard!!

Inspector Monkfish

Legacy Member
Ik heb me gisteren en deze nacht dan maar Dead Island en The Witcher II gekocht :)

u4ea

Legacy Member
Gotham City Impostors dan toch maar niet gekocht. Staat zelf niet in de top100 aantal spelers op dit moment. En dan is het nog is sale der op. :s

dead squad

Legacy Member
Zijn die Painkiller expansions zo slecht tov het origineel spel? Want de Black edition is een van men favoriete games datk hier heb liggen. Maar als ge kijkt naar de metascores van al die expansions, die liggen allemaal onder de 50% :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan