Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kaneda

Legacy Member
mythe zei:
Dead Island en Alan wake

Zou nog Orcs must die! willen kopen, maar ik weet niet hoe die is.

ik was eerst ook aant twijfelen, maar het is echt leuk moet ik zeggen, al even mee geamuseerd :D

amdr

Legacy Member
Poepoei zei:
Heb mij net ook nog kotor en Super Meat Boy aangeschaft.

Blijkbaar komen niet alle flash sales op de frontpage? Bij mij staat daar alleen kotor, Sam & Max, Renegade Ops en Brink, maar op SMB is er nochtans ook een flash sale (75%).
hetzelfde met de daily deals. Dat zijn er normaal altijd 10 maar er worden er maar 9 getoont.
Max Payne 1&2 was gisteren (en nog 6u lang) ook een daily deal maar is nergens te zien

Essit

Legacy Member
Rikie zei:
Ik neem aan dat l4d2 nog veel wordt gespeeld?

Het was vrij doods online, mss nu door de sales dat er terug wat meer mensen spelen.

Maar l4d 2 is sowieso een game dat je beter met vrienden speelt ipv met random mensen. Community is ook vrij onvriendelijk...

u4ea

Legacy Member
Nu keuze tussen L.A. Noire, Alan Wake en Amnesia. Denk da Alan Wake gaat winnen. Alhoewel, heeft die ni juist in flash sale gestaan?

Ik stem alleszins voor L.A., da hemmek nog ni.:p

Essit

Legacy Member
Borderlands GOTY en Payday : The Heist gisteren gekocht :)

Nu is het een paar dagen de kat uit de boom kijken wegens lege paypal :p

u4ea

Legacy Member
Voor mensen da op the witcher 2 zaten te wachten en nu in hun bed liggen gaan spijt hebben.:p

Dellipop

Legacy Member
Sorry

The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
=(

Digishine

Legacy Member
L.A Noire is echt een kut port. zelf voor 10 euro zou het spel niet eens waard zijn. 4,99€ meer niet.

CL4P-TP

Legacy Member
Gvd, nu ist TW2 en heb ik geen pc in de buurt. Gvd, kut steam, kan ik het weer niet kopen.

amdr

Legacy Member
Max Payne 1&2 ook gekocht gisteren, 1ste is ondertussen al uitgespeeld op normal in een 9u :p

u4ea

Legacy Member
Miljaar, wou Tiny & Big en Quantum Conundrum kopen ma da's alletwee ma 33% af. Dus weet ni wa kiezen.:p

TIP:

-Het is de Batman FRANCHISE in sale, niet Arkham city dus da aan €22 staat. Zeker de moeite waard dus.
-Painkiller is een must have voor fps liefhebbers. Maar neem dan alleen de Black edition(€2.49). De expansions daar op zijn naar het schijnt niet zo goed. Zoals de demo's hebben uitgeschenen.

Audaxis

Legacy Member
u4ea zei:
Miljaar, wou Tiny & Big en Quantum Conundrum kopen ma da's alletwee ma 33% af. Dus weet ni wa kiezen.:p

TIP:

-Het is de Batman FRANCHISE in sale, niet Arkham city dus da aan €22 staat. Zeker de moeite waard dus.
-Painkiller is een must have voor fps liefhebbers. Maar neem dan alleen de Black edition(€2.49). De expansions daar op zijn naar het schijnt niet zo goed. Zoals de demo's hebben uitgeschenen.

Batman check!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan