Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raanº³

Legacy Member
KiPpIe zei:
Iemand die weet of die site te vertrouwen is?
Ziet er mij wel héél goedkoop uit, en als ik iets zou willen bestellen willen ze verificatie doen via telefoon? (waarvan ik nog steeds de vorm niet ken)

Geen idee -- ik heb het hier gekocht voor € 7,99.

Betaald met PayPal, bij registratie vragen ze om een GSM nummer doch hebben ze er niet naar gebeld (oid) en 20 minuten later key gekregen. Blijkt wel om een Russische key (ze sturen je een foto) te gaan, maar blijkbaar geen problemen met diens activatie op steam :-)

6843.jpg

Yusifer

Legacy Member
Wou Killing Floor kopen, dan zie ik dat ik het blijkbaar al bezit, wth? Nooit gezien in m'n lijst noch kan ik herinneren dat ik het gekocht had. Zat het vroeger in een bundel ofzo?

Is Walking Dead de moeite om te kopen voor €15? Hoeveel uur gameplay zit erin?

waffel

Legacy Member
RiskGhost zei:
Wou Killing Floor kopen, dan zie ik dat ik het blijkbaar al bezit, wth? Nooit gezien in m'n lijst noch kan ik herinneren dat ik het gekocht had. Zat het vroeger in een bundel ofzo?

Is Walking Dead de moeite om te kopen voor €15? Hoeveel uur gameplay zit erin?

Ja. Ongeveer 2.5u per episode. Hoge herspeelbaarheid factor ook uiteraard.

smon

Legacy Member
RiskGhost zei:
Wou Killing Floor kopen, dan zie ik dat ik het blijkbaar al bezit, wth? Nooit gezien in m'n lijst noch kan ik herinneren dat ik het gekocht had. Zat het vroeger in een bundel ofzo?

Is Walking Dead de moeite om te kopen voor €15? Hoeveel uur gameplay zit erin?
Zat in een Be Mine indie bundle dacht ik.

Yusifer

Legacy Member
waffel zei:
Ja. Ongeveer 2.5u per episode. Hoge herspeelbaarheid factor ook uiteraard.

Da's nogal kort voor z'n prijs, maar voor die herspeelbaarheid doe ik het.

EDIT: Niet gezien dat het meer dan 1 episode bevat, dan is het zeker goed.

?therapy?

Legacy Member
5episodes, dus dat komt echt wel goed. :p
Ik twijfel gewoon of ik hem op PC ga kopen... Het lijkt mij meer iets als ik hem vanuit men bed op de ps3 kan spelen

Namko

Legacy Member
?therapy? zei:
5episodes, dus dat komt echt wel goed. :p
Ik twijfel gewoon of ik hem op PC ga kopen... Het lijkt mij meer iets als ik hem vanuit men bed op de ps3 kan spelen
Ik vind dat je TWD best met een controller speelt. De controlls vloeken imo om met keyboard/muis te spelen.

(of een controller aansluiten aan de PC ofc) :p

dr.lee

Legacy Member
Ik speel het op pc, maar ook wel met controller. Nuja, het spel gaat vooral om de dialogen, de sfeer en de keuzes die je maakt. Echt belangrijk zijn controls niet in dit spel. Btw: echt wel een super aanrader als je eens iets anders wilt! Zeker NIET kopen als je een actie spel verwacht:p

dr.lee

Legacy Member
Net Airline Tycoon 2 gekocht :D Pure nostalgie... 'k heb Airline Tycoon 1 echt zot gespeeld (ondertussen een goei 10 jaar geleden). Eens benieuwd of het mij na al die jaren nog zal interesseren... voor €7 kan er niet veel misgaan :p

Oct

Legacy Member
Dirt 2 en Frozen Synapse net gekocht.
Dirt 2 wou ik vorige keer nog kopen maar die sale had ik gemist toen (nu weer bijna) en Frozen Synapse was ik eerst niet van plan om te kopen maar ik was er te benieuwd naar. :)

Poepoei

Legacy Member
Flash sale op Monkey Island: SE Bundle. Als ik ze nog niet had op PS3, zou ik ze nu kopen. Enorme aanrader!

Muscleduck

Legacy Member
Allemaal vote op GTA IV 75% off dan zou ik het nog durven kopen :) Ook al heb ik het al op PS3.
Zit te twijfelen op Dead Island ook. Aanrader?

Pseudo

Legacy Member
gekocht ondertussen:

Commandos collection
Trine 1&2
Deus Ex
Deus Ex HR
The Witcher

tesamen zal dat nog geen 20 euro zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan