Furyan187
Legacy Member
Oct zei:Voor de mensen die Metro 2033 al gekocht hebben: is het wat de moeite?
Ik vind hem super!
Is die Cities XL 2012 eigenlijk de moeite?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oct zei:Voor de mensen die Metro 2033 al gekocht hebben: is het wat de moeite?

)CurrY zei:En Max Payne 3 is al een daily geweest.
RiskGhost zei:Spelen, om 3u 's nachts met de lichten uit en uw volume op het maximum!!! DOEN!

CurrY zei:En Max Payne 3 is al een daily geweest.
anders wacht ik wel tot de volgende sales
)