Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tritser

Legacy Member
ik heb al veeel te veeel opgedaan :cry:

the list:

Alan Wake
Batman
Batman Arkham city
Brink (impuls :s)
Dead island
fear 1
fear 2
fear 2 DLC
fear 3
hard reset
killing floor
left for dead 2
max payne 1
max payne 2
metro 2033
payday the heist
portal
portal 2
trials 2
trine
trine 2
amnesia
LA noir


enige dak nog zou willen zijn de stalkers, limbo, rayman en max payne 3

dead squad

Legacy Member
Wa is eigenlijk het doel in Mount & Blade? Is dat vooral SP of MP gericht? En isdat dan spelen en het ander team afmaken met pijl & boog enal of?

Kashers

Legacy Member
Mirror's Edge heeft blijkbaar gewonnen. Dat zal waarschijnlijk mijn eerste aankoop worden.

Edit: En heb het gekocht. Mijn eerste aankoop ooit op steam.

KO

Legacy Member
Sinds het begin van de sales zijn er maar 4 dingen bijgekomen bij mij:

Metro 2033
Age of Empires III: Complete Collection
Counter-Strike: Global Offensive Beta Gift (niet zozeer gerelateerd aan de sales)
Brink Collection

Heb me dus kunnen inhouden :p

CurrY

Legacy Member
Die ga geen 75% krijgen hoor als em terug komt is het evengrote korting als de vorige.

microtje

Legacy Member
ben aan twijfelen voor mirrors edge(alweer)
op youtube lijkt dat enkel dom rondlopen en springen?

Bv202

Legacy Member
Mirror's Edge is best plezant. Maar inderdaad, je bent het snel beu en het is zeker geen lang spel.

€2,5 is het zeker waard ;)

smon

Legacy Member
Mirror's Edge is fantastisch. Je kan elk spel herleiden tot "dom rondlopen en x".

Muscleduck

Legacy Member
Dear Esther + soundtrack voor 3 euro da kan ik toch wel nie laten liggen! 1e aankoop deze zomer.
Zware twijfel bij Mirror's Edge (wss impuls door de prijs, weet niet of dat mij genoeg gaat boeien) en AoEIII. Echt een zalig spel. 'k Heb dat nog gespeeld illegaal, maar 10 euro vind ik gelijk net te veel. Al is het wel de complete versie.

Tyki

Legacy Member
Tussenstand hier als nieuwe steam user:

- Bastion
- Mirror's Edge
- Amnesia: The dark descent (normaal men ding niet maar hoor veel goeie dingen hierover :p)


Ondertussen hoop ik nog op een 60-75% discount of The Witcher 2 & Crysis pack. Als die er niet komt koop ik ze wss gewoon de laatste dag nog.

Misterblort

Legacy Member
Sins of solar Empire : Rebellion
Stellar Impact
Frozen Synapse
Age of empires III

ah wel da valt nog mee :p

Dark Hellspawn

Legacy Member
Ik dacht dat het nog meeviel, totdat ik even ging oplijsten wat ik allemaal reeds gekocht heb:
- Alan Wake
- Portal 2
- Cave Story
- Sam & Max season 1-3
- Star Wars KOTOR
- Star Wars TFU 2
- Saint Row 3
- Darkness 2
- Assassins creed Brotherhood
- Q.U.B.E.
- The Walking dead

Pfff... en dat te weten dat ik nog niet eens de helft van mijn aankopen van de sales van december heb gespeeld... :s

Audaxis

Legacy Member
Hier is het:

  • Batman Franchise (~23 euro)
  • Q.U.B.E (~3 euro)
  • Mirror's Edge (~2.5 euro)
  • Civilizations V GOTY (~10 euro)

40 euro valt nog mee, maar we zitten nog maar in de helft natuurlijk :D

Samko

Legacy Member
ik heb nog niet veel gkeocht

Mirror's Edge 2.49 EUR
Bastion 3,49
Red Faction Guerrilla 2.49 EUR
Fallout: New Vegas 4.99 EUR
---
13,46 EUR tot nu toe maar, maar toch voor topgames

twijfel nog over AOE 3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan