Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CL4P-TP

Legacy Member
epsilon zei:
bij mij heeft Steam dat allemaal vanzelf geinstalleerd, werkte van de eerste keer.

Ik kreeg een error nadat hij het zelf niet geinstalleerd kreeg. Ben nu nog aant proberen -.-

Th1x4nG

Legacy Member
Mooie sale wel tot nu toe. Mijn desktop verkocht dus geen kosten aan het doen... :unsure:

DreamTheater

Legacy Member
dr.lee zei:
Community's choice: Batman Arkham City voor €9. Als ge deze nog niet hebt, get it NOAW!!!! Zalig spel!

Is gebeurd, en nu ook Limbo gekocht. Ziet er mij wel artistiek en origineel uit.

Marginal0

Legacy Member
Dat treinenspel is idd een gigantische mop qua DLC. Bijna 800 euro voor een paar textures voor je trein die je eigenlijk allemaal zelf kunt maken.

Maar goed, een treinenspel is nu echt het laatste game dat ik ga kopen. Bij wijze van spreken dan. :p

Ben ook al vanalles aan het bijkopen. Hopen dat die Steam applicatie nog jaren standhoudt, want sommige dingen ga ik de eerstvolgende maanden niet kunnen spelen. Het probleem dat ik heb met die service is dat ze het allemaal gewoon kunnen stopzetten wanneer ze willen, en dan blijf je met absoluut niets achter gezien die spellen blijkbaar offline niet werken. Bummer.

Limbo is idd wel nice voor een playthrough. Enjoyable, en gewoon verfrissend om eens te spelen als een kwetsbaar mannetje dat constant sterft, ipv een Duke ofzo (trouwens ook in sale atm).

DreamTheater

Legacy Member
Ik denk dat met virtuele treinen spelen veel goedkoper uitkomt dan je bezig te houden met model-treinen (Marklin en al die zaken).

Ja en Steam, moest dat ooit stoppen met werken of Valve failliet zou gaan, denk ik dat er een bom ontploft die gans het internet gaat plat leggen.:p

Kennaah

Legacy Member
Marginal0 zei:
Dat treinenspel is idd een gigantische mop qua DLC. Bijna 800 euro voor een paar textures voor je trein die je eigenlijk allemaal zelf kunt maken.

Maar goed, een treinenspel is nu echt het laatste game dat ik ga kopen. Bij wijze van spreken dan. :p

Ben ook al vanalles aan het bijkopen. Hopen dat die Steam applicatie nog jaren standhoudt, want sommige dingen ga ik de eerstvolgende maanden niet kunnen spelen. Het probleem dat ik heb met die service is dat ze het allemaal gewoon kunnen stopzetten wanneer ze willen, en dan blijf je met absoluut niets achter gezien die spellen blijkbaar offline niet werken. Bummer.

Limbo is idd wel nice voor een playthrough. Enjoyable, en gewoon verfrissend om eens te spelen als een kwetsbaar mannetje dat constant sterft, ipv een Duke ofzo (trouwens ook in sale atm).

Spelen werken wel offline hoor.

Marginal0

Legacy Member
Ik vind het een tof project, en uiteraard zal het de komende jaren wel blijven doorgaan. Mijn vrees is eerder voor over 10 jaar ofzo. Ik heb momenteel nog de boxed versies van games van toen. Als dit stopt heb ik niets meer van nu. Maar goed, de toestand over 10 jaar voorspellen is nogal idioot gezien de evolutiesnelheid, dus we zullen er maar niet teveel over nadenken.

Gog.com is trouwens ook wel leuk, moest ik die oude games zelf niet meer hebben. :p

En idd, heb gelezen over een offline mode, maar dat maakt nog altijd gebruik van steam zelf. En CK2 werkte blijkbaar ook offline eergisteren dus mss beetje voorbarig.

puni

Legacy Member
Metro 2033 en Arma II pack gekocht, nu aan het twijfelen om Rage ook nog te doen, is die de moeite?

?therapy?

Legacy Member
GTA complete pack ook maar eens gekocht.
Aangezien ik men gta 3 & VC op playstation 2 niet meer heb... :p

Marginal0

Legacy Member
puni zei:
Metro 2033 en Arma II pack gekocht, nu aan het twijfelen om Rage ook nog te doen, is die de moeite?

Nah. Was best wel leuk om te spelen (op 360 gespeeld), maar niets wat ik nog nooit gezien had. Is eigenlijk een kopie van Borderlands / Fallout 3, maar dan inclusief bugs en weinig diepgang. Het integreert wel een aantal elementen uit verschillende genre's (race, rpg, adventure,...), maar blinkt nerges echt in uit.

puni

Legacy Member
Dan ga ik ervoor passen. Bedankt voor de heads up!

EDIT: Mss in de plaats wargame: European escalation kopen. Tempting, tempting.

byter

Legacy Member
Meh, voor Batman AC ga ik wachten tot winter sales. Er komt een GOTY editie in september blijkbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan