Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
epsilon zei:bij mij heeft Steam dat allemaal vanzelf geinstalleerd, werkte van de eerste keer.
CL4P-TP zei:Ik kreeg een error nadat hij het zelf niet geinstalleerd kreeg. Ben nu nog aant proberen -.-

dr.lee zei:Community's choice: Batman Arkham City voor €9. Als ge deze nog niet hebt, get it NOAW!!!! Zalig spel!


Marginal0 zei:Dat treinenspel is idd een gigantische mop qua DLC. Bijna 800 euro voor een paar textures voor je trein die je eigenlijk allemaal zelf kunt maken.
Maar goed, een treinenspel is nu echt het laatste game dat ik ga kopen. Bij wijze van spreken dan.
Ben ook al vanalles aan het bijkopen. Hopen dat die Steam applicatie nog jaren standhoudt, want sommige dingen ga ik de eerstvolgende maanden niet kunnen spelen. Het probleem dat ik heb met die service is dat ze het allemaal gewoon kunnen stopzetten wanneer ze willen, en dan blijf je met absoluut niets achter gezien die spellen blijkbaar offline niet werken. Bummer.
Limbo is idd wel nice voor een playthrough. Enjoyable, en gewoon verfrissend om eens te spelen als een kwetsbaar mannetje dat constant sterft, ipv een Duke ofzo (trouwens ook in sale atm).

syndrom zei:Waar is den tijd dat iedereen klaagde en zaagde dat steam rommel was.
syndrom zei:Waar is den tijd dat iedereen klaagde en zaagde dat steam rommel was.
puni zei:Metro 2033 en Arma II pack gekocht, nu aan het twijfelen om Rage ook nog te doen, is die de moeite?
Oct zei:Sniper Elite 1 gekocht, die vond ik fun vroeger. De V2 vind ik nog wat te duur voor wat het is.
