smon
Legacy Member
Ja.Essit zei:Just Cause 2 (aan het twijfelen), is dat goed speelbaar met muis en keyboard???
Nee.deathsythe zei:is er van just cause 2 interessante DLC aanwezig?
Just Cause 2 heeft sinds kort ook een multiplayer mod.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.Essit zei:Just Cause 2 (aan het twijfelen), is dat goed speelbaar met muis en keyboard???
Nee.deathsythe zei:is er van just cause 2 interessante DLC aanwezig?
Lorim zei:Trine en Limbo zijn niet vergelijkbaar, + Limbo kan je op een avondje uitspelen (goede 3 uur), één van de mooiste game ervaringen die ik al heb mogen meemaken. Hup, kopen die handel. Als het u niet aanstaat, koop ik u een hamburger op de feesten.

Lorim zei:Trine en Limbo zijn niet vergelijkbaar, + Limbo kan je op een avondje uitspelen (goede 3 uur), één van de mooiste game ervaringen die ik al heb mogen meemaken. Hup, kopen die handel. Als het u niet aanstaat, koop ik u een hamburger op de feesten.

Cpt. Caparzo zei:Wou ik die Wargame kopen, kan ik door die domme belfius juist niets kopen(ben hier wss niet de enige)

ChickenTik zei:nu ben ik aan het twijfelen om die volledige GTA pack te kopen. Ik heb ze wel allemaal al gespeeld, maar het lijkt me leuk om ze allemaal op Steam te hebben. + stories of libery city heb ik nog niet gespeeld. En het is nu maar 10 euro...![]()

rafbanaan zei:Stronghold 3 Gold de moeite ? of zit het nog steeds begeven met bugs.
Kennaah zei:Nieuwe dag en blijkbaar nieuwe FREE GAME op greenmangaming
Beyond divinity is het vandaag:
http://www.greenmangaming.com/s/be/en/pc/games/rpgs/beyond-divinity/
