Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CL4P-TP

Legacy Member
Just Cause 2 is zeker goed te doen met muis en tobo.
Qua DLC is er niet echt iets de moeite zoals smon zegt.


Driver voten! :p

W!mpix

Legacy Member
Lorim zei:
Trine en Limbo zijn niet vergelijkbaar, + Limbo kan je op een avondje uitspelen (goede 3 uur), één van de mooiste game ervaringen die ik al heb mogen meemaken. Hup, kopen die handel. Als het u niet aanstaat, koop ik u een hamburger op de feesten.

Uw post heeft mij dus overtuigd om Limbo te kopen. Ach ja, voor 2,5 euro kan ik waarschijnlijk niet echt iets verkeerds doen. :p
Moet wel tof zijn in het donker met ambilight, na mijn thesis eens uitproberen!

Yusifer

Legacy Member
Lorim zei:
Trine en Limbo zijn niet vergelijkbaar, + Limbo kan je op een avondje uitspelen (goede 3 uur), één van de mooiste game ervaringen die ik al heb mogen meemaken. Hup, kopen die handel. Als het u niet aanstaat, koop ik u een hamburger op de feesten.

Limbo staat me niet aan, krijg ik nu een hamburger? :D

ChickenTik

Legacy Member
nu ben ik aan het twijfelen om die volledige GTA pack te kopen. Ik heb ze wel allemaal al gespeeld, maar het lijkt me leuk om ze allemaal op Steam te hebben. + stories of libery city heb ik nog niet gespeeld. En het is nu maar 10 euro... :help:

kil911ler

Legacy Member
ChickenTik zei:
nu ben ik aan het twijfelen om die volledige GTA pack te kopen. Ik heb ze wel allemaal al gespeeld, maar het lijkt me leuk om ze allemaal op Steam te hebben. + stories of libery city heb ik nog niet gespeeld. En het is nu maar 10 euro... :help:

Goedkoper gade et ni vinden :p

eurowarriors

Legacy Member
Heb de GTA-pack de vorige sale al gekocht. Kan je echt niet laten liggen imo, ook al had ik net zoals hierboven alle GTA's al gespeeld buiten Liberty City Stories. Maar toch, leuk om die allemaal op Steam te hebben voor die prijs.

Deze sale enkel Mount & Blade-collection en Age of Empires 3 gekocht, ik zou nog graag Civilization V kopen maar ik heb die blijkbaar al eens gemist?

carpinteiro25

Legacy Member
Gekocht:
Portal 2: 4,...€
Crysis collection: 13.74€
Company of Heroes Complete Pack: 6.23€

rafbanaan

Legacy Member
Stronghold 3 Gold de moeite ? of zit het nog steeds begeven met bugs.

SiRdeK

Legacy Member
BioShock 2 voor 5 euro :) Moet wel nog effe wachten met die te downloaden want ik heb nog maar 19GB over voor 2 weken mee toe te komen :p

Oct

Legacy Member
Goddamn die Orcs must die! is een van mijn beste games aankopen ooit.. Is echt zo een plezant systeem die tower(/trap) defense + 3rd person shooter en je kunt alle levels gewoon blijven opnieuw spelen om nieuwe strategieën te proberen.

Echt een aanrader voor wie het nog niet heeft (als het nog eens een flash sale wordt).

Audaxis

Legacy Member
38% voor Driver vs 41% voor NFS. Doeme eh! Hopelijk haalt hij het nog, ma de kans is klein wss...

Lorim

Legacy Member
Dear Esther en AudioSurf gekocht. Moeilijk om geen 'grote' games te kopen, maar daar heb ik toch nooit tijd voor :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan