Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oct

Legacy Member
Unreal deal pack gekocht, ik ging eerst enkel UT2k4 kopen maar wou er dan de originele UT dan ook nog bij voor op mijn netbook, en omdat het niet veel meer was heb ik dan maar het volledige pack gekocht. :p

Kennaah

Legacy Member
Marginal0 zei:
Amai, maar daar moet je voor registreren ofzo zeker? En je kan dat meteen afhalen? Ik zou het zeker doen, maar ik heb hem fysiek al liggen. Nooit echt gespeeld. Mss best eerst Divine Divinity afhalen eerst. Want ik zie dat dat ook al werkt met een client... :p

Gwn account bij greenmangaming maken, hebben soms goede deals.

Zijn ook de enigste online shop waar ge sommige games gewoon terug kunt traden voor credit om nieuwe games mee te kopen.

Ik heb al 5 free games van die website op minder dan half jaar.

EternalSilence

Legacy Member
Holy f*ck, wat een kortingen :crazy:

Jammer genoeg dat ik bijna alle goede games reeds in m'n bezit heb.
Misschien toch eens gaan wachten met het aankopen van games, want na 4 jaar vind je voor €5-€10 op steam :x


Btw:
De total war mega pack, is niet compatibel met zo goed als alle MODS die verschijnen.
Omdat deze gebaseerd zijn op de retail/non steam versie.

TrapShot

Legacy Member
Iemand die weet hoe je GTA IV aan het werk krijgt? Ik moet ergens een serial invullen, maar god weet waar ik die moet vinden..

Kennaah

Legacy Member
EternalSilence zei:
Holy f*ck, wat een kortingen :crazy:

Jammer genoeg dat ik bijna alle goede games reeds in m'n bezit heb.
Misschien toch eens gaan wachten met het aankopen van games, want na 4 jaar vind je voor €5-€10 op steam :x


Btw:
De total war mega pack, is niet compatibel met zo goed als alle MODS die verschijnen.
Omdat deze gebaseerd zijn op de retail/non steam versie.

Vanaf empire total war zijn alle total war games steamworks en zijn er geen non steam versies meer. En er zijn nog wel veel mods voor deze versies.

De eerdere kunnen idd last geven met mods

smon

Legacy Member
TrapShot zei:
Iemand die weet hoe je GTA IV aan het werk krijgt? Ik moet ergens een serial invullen, maar god weet waar ik die moet vinden..
Rechtsklikken op GTA IV in uw Steam Library -> View game CD Key.

EternalSilence

Legacy Member
Kennaah zei:
Vanaf empire total war zijn alle total war games steamworks en zijn er geen non steam versies meer. En er zijn nog wel veel mods voor deze versies.

De eerdere kunnen idd last geven met mods

uhu, maar Empire total war, Napoleon total war, shogun 2 total war, zitten niet in die Mega pack.

Kun je geld laten overschrijven op je steam acc? zonder dat je daarvoor aan online banking moet doen?
bv: Prepaid kaarten?

Kennaah

Legacy Member
EternalSilence zei:
uhu, maar Empire total war, Napoleon total war, shogun 2 total war, zitten niet in die Mega pack.

Kun je geld laten overschrijven op je steam acc? zonder dat je daarvoor aan online banking moet doen?
bv: Prepaid kaarten?

In het mega pack dat ik hier zie zit Empire en Napoleon er wel in hoor.

Ja normaal gezien kun je via prepaid kaarten u steam wallet opladen.

Kashers

Legacy Member
Ik heb 3 coupons voor Trine 2. Er zit er één bij die voor de collector's edition is. Ze zijn 75% en werken niet met de huidige kortingen. Als er je één wil hebben laat maar iets weten.

kil911ler

Legacy Member
Age of Empires Online de moeite?

*edit* allé, dien bundle. Heb het nog niet gespeeld, maar als die bundle veel kan helpen of aanbieden, dan overweeg ik wel :p

smon

Legacy Member
AoE Online is Free-to-Play dus je kan het altijd eens testen voor je die bundle koopt.

KiPpIe

Legacy Member
kil911ler zei:
Age of Empires Online de moeite?

*edit* allé, dien bundle. Heb het nog niet gespeeld, maar als die bundle veel kan helpen of aanbieden, dan overweeg ik wel :p

Van een review die ik indertijd gelezen heb meen ik te denken dat je zonder dlc/ingame purchases zo goed als niets kan doen.

Kennaah

Legacy Member
kil911ler zei:
Age of Empires Online de moeite?

*edit* allé, dien bundle. Heb het nog niet gespeeld, maar als die bundle veel kan helpen of aanbieden, dan overweeg ik wel :p

Als ik me niet vergis is die bundle gwn extra items niets meer. Alle civs zijn gratis geworden of moet je via ingame credits kopen.

nite

Legacy Member
EternalSilence zei:
Holy f*ck, wat een kortingen :crazy:

Jammer genoeg dat ik bijna alle goede games reeds in m'n bezit heb.
Misschien toch eens gaan wachten met het aankopen van games, want na 4 jaar vind je voor €5-€10 op steam :x


Btw:
De total war mega pack, is niet compatibel met zo goed als alle MODS die verschijnen.
Omdat deze gebaseerd zijn op de retail/non steam versie.

Heb de Steam Rome:TW versie. Heb tot nu toe alle mods hiervoor aan de praat gekregen zonder veel moeite, oe: Roma Surrectum, Europa Barbaorum, Res Gestae, Expanded Greek mod. Komt meestel gewoon neer op: "mod installeren als gewoon, en een zinnetje copy pasten in de steam startopties."

Pseudo

Legacy Member
is het mogelijk om een spel dat ge al in uw library hebt staan en al hebt gespeeld, cadeau te geven aan iemand op steam?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan