Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
Air debug client die om da 2 games crashed ofzo op windows 8...

Zucht ze, telkens in de lobby, dan telt dat als een dodge, moet je ene half uur wachten, soms 2 keer op rij... Moet nu een uur wachten gg riot.

Wie de fuck gebruikt flash voor games als dit, zo hebben ze niet eens een mac client.

BrNlicious

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Air debug client die om da 2 games crashed ofzo op windows 8...

Zucht ze, telkens in de lobby, dan telt dat als een dodge, moet je ene half uur wachten, soms 2 keer op rij... Moet nu een uur wachten gg riot.

Wie de fuck gebruikt flash voor games als dit, zo hebben ze niet eens een mac client.

Gebruik gwn geen win8 voor da bug vrij is :s , als ge dan dan toch wilt gebruike draai da dan virtueel ofzo dan hebde der niks probleme mee of native en zet u games op uwe win7

Kennethdw

Legacy Member
Kem ook windows 8, geen problemen tot dusver

alleen die skype is echt verneukt op w8 lol

Chickenlal

Legacy Member
Kennethdw zei:
Kem ook windows 8, geen problemen tot dusver

alleen die skype is echt verneukt op w8 lol

Ge moet de desktop versie installeren, dan is da terug als vroeger. Downloaden gewoon op de website.

En mja sinds w8 crasht mijn LoL superveel :/

Weebl

Legacy Member
Wie wil er nu in godsnaam W8 hebben? Dat is echt een windows die ik ga skippen. Zoals destijds van XP naar 7, fuck Vista.

Kennethdw

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Ge moet de desktop versie installeren, dan is da terug als vroeger. Downloaden gewoon op de website.

En mja sinds w8 crasht mijn LoL superveel :/

ah bon, ja nu ist wer normaal. Eindelijk lol.


En kem gwn w8 bij nieuwe pc genomen, anders hadk et ook nie gaan halen :p

actix

Legacy Member
Weebl zei:
Ik snap niet waarom je zoiets niet direct dodget?

Moest riven gespeeld hebben en samen met mij bot was geweest was die game won ^^ Andere lanes gingen even op, ik stond als graves vs vayne en blitz en ben nooit gepakt in lane. Gewoon turret hugged en blitz grabs dodgen. Toppunt was dat ik vayne nog outfarmde :/

Chickenlal

Legacy Member
1499 en dan 5 losses op rij die ik maar al te graag surrender op 20. Gewoon fucking rampzalige pubstomps.


Support niet belangrijk? Als die vrij snel 0 8 gaat in uw lane, fml dan lol. Elke fucking grab wordt die gepakt hé, blinde fucking mol

Martian

Legacy Member
Allee weer ne loss... Terwijl ik me mordekaiser mid 4/1/0 stond was onzen jungler aant flamen op onzen top en terug en onze carry op onze support...
En als ik dan iets zeg van 'Guys please stop flaming we can still easily win this' dan wordt ik uitgescholden door de shaco (jungle) da iedereen moraalridders haat... :wtf:

Dan hebde echt wel zoiets van waarom doe ik dees eigenlijk nog...

Ge kunt dan zelf nimeer carrien als ge 1v5 sta omda den helft van den tijd u team stilsta om elkaar uit te schelden

Chickenlal

Legacy Member
Mijn team was zo hard aan het flamen, dat die niet eens gezien hebben dat ik de eerste dragon gestolen heb met een boomerang :p

kwartier later was het gedaan, geen enkele teamfight gedaan, ze waren constant overal dood.


Kog staat op half hp, ik vraag aan taric om te flash stunnen en die doet da nie. Sommige supports zijn echt retarded.

enj0i^

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Air debug client die om da 2 games crashed ofzo op windows 8...

Zucht ze, telkens in de lobby, dan telt dat als een dodge, moet je ene half uur wachten, soms 2 keer op rij... Moet nu een uur wachten gg riot.

Wie de fuck gebruikt flash voor games als dit, zo hebben ze niet eens een mac client.

Heb dat ook een tijd gehad, gewoon iedere keer reporten aan LoL. Na een tiental keer heb ik 500rp gekregen als compensatie...

actix

Legacy Member
fml.jpg


Iemand moet mij toch eens uitleggen hoe zij hun games carrien als én top én mid én jungler precies net hun eerste stappen zetten in de wondere wereld van League of legends.
Mid kon ik niet gaan want fp zei: "I GO MID GUY".

Darkseid

Legacy Member
actix zei:
fml.jpg


Iemand moet mij toch eens uitleggen hoe zij hun games carrien als én top én mid én jungler precies net hun eerste stappen zetten in de wondere wereld van League of legends.
Mid kon ik niet gaan want fp zei: "I GO MID GUY".

Door zelf mid te spelen tbh :D

Ik heb op nu op één account waar ik men main's speel, en vooral roaming mids/broken champs weer 1750 elo nu. Een ander acc probeer ik te boosten door enkel top/jungle te spelen, toch een pak moeilijker imo. Hang daar maar rond de 1300-1400 atm. Ge kunt zoveel gemakkelijker een game carry'en als ge gewoon een mid speelt en constant roamed. Ik zal mss ook gewoon harder sucken in men andere roles maar het verschil is imo toch duidelijk: wanna get more elo? Play roaming mids ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan