DarkKhen
Legacy Member
Weebl zei:Ik snap niet waarom je zoiets niet direct dodget?
Omdat gij al dodged vanaf het moment dat ge ziet dat de enemy teamcomp beter is.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weebl zei:Ik snap niet waarom je zoiets niet direct dodget?

q-ball_NBK zei:Air debug client die om da 2 games crashed ofzo op windows 8...
Zucht ze, telkens in de lobby, dan telt dat als een dodge, moet je ene half uur wachten, soms 2 keer op rij... Moet nu een uur wachten gg riot.
Wie de fuck gebruikt flash voor games als dit, zo hebben ze niet eens een mac client.
, als ge dan dan toch wilt gebruike draai da dan virtueel ofzo dan hebde der niks probleme mee of native en zet u games op uwe win7Misterblort zei:Kdenk eerder dattet aan uwe windows 8 zal liggen dan aan LoL![]()
Kennethdw zei:Kem ook windows 8, geen problemen tot dusver
alleen die skype is echt verneukt op w8 lol
q-ball_NBK zei:Ge moet de desktop versie installeren, dan is da terug als vroeger. Downloaden gewoon op de website.
En mja sinds w8 crasht mijn LoL superveel :/

Weebl zei:Ik snap niet waarom je zoiets niet direct dodget?


q-ball_NBK zei:Air debug client die om da 2 games crashed ofzo op windows 8...
Zucht ze, telkens in de lobby, dan telt dat als een dodge, moet je ene half uur wachten, soms 2 keer op rij... Moet nu een uur wachten gg riot.
Wie de fuck gebruikt flash voor games als dit, zo hebben ze niet eens een mac client.
actix zei:![]()
Iemand moet mij toch eens uitleggen hoe zij hun games carrien als én top én mid én jungler precies net hun eerste stappen zetten in de wondere wereld van League of legends.
Mid kon ik niet gaan want fp zei: "I GO MID GUY".