Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
q-ball_NBK zei:Een game als dat ga je waarschijnlijk niet meer carrien. Maar games zo erg als die gebeuren nu echt ook niet zooo vaak![]()

Darkseid zei:Dat is de eindscore die ge ziet, dat is net het punt. Als ge bijvoorbeeld diana/kata mid speelt en op lvl 2-3 mee naar top gaat om 3v1 gank te doen kunt ge rengar doen snowballen en jax uit de game houden, etc etc.. Het is early dat ge een game doet winning in soloq imo![]()

q-ball_NBK zei:Onze warwich had geen flash. Hij is 0 12 gegaan
Wij hadden warwick, ashe, sona, jax, zed
En hij vroeg aan enemy team waarom jarvan Mercury Treads had omdat wij geen AP hebben... Fucking mongool, we hebben godverdomme allemaal ne stun. Aan die vraag alleen al ziet ge da die gast niets van dit spel weet.
Hoe die op 1500 elo geraakt, da weet ik nie
Weebl zei:Heeft die een stun?
Een slow weet ik.. Maar een stun?

q-ball_NBK zei:Amai zenne.
We lopen rond in hun jungle, en ik word gegrabbed over de muur naar blue. Maar ik ben Cho, dus in feite is dat geen ramp, amumu komt er mee in met mij en wat gebeurt er. Onze ezreal, die daar dus mooi aan de andere kant van de muur staat en in feite iedereen kan kapot knallen zonder zelf ooit geraakt te worden.
Nee, die E'd gewoon mee over die muur, midden in 5 min. En dan is het gg cho lost the game. Uiteraard![]()
q-ball_NBK zei:Man man krijg het schijt