Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
Een game als dat ga je waarschijnlijk niet meer carrien. Maar games zo erg als die gebeuren nu echt ook niet zooo vaak :p

Darkseid

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Een game als dat ga je waarschijnlijk niet meer carrien. Maar games zo erg als die gebeuren nu echt ook niet zooo vaak :p

Dat is de eindscore die ge ziet, dat is net het punt. Als ge bijvoorbeeld diana/kata mid speelt en op lvl 2-3 mee naar top gaat om 3v1 gank te doen kunt ge rengar doen snowballen en jax uit de game houden, etc etc.. Het is early dat ge een game doet winning in soloq imo :)

actix

Legacy Member
Darkseid zei:
Dat is de eindscore die ge ziet, dat is net het punt. Als ge bijvoorbeeld diana/kata mid speelt en op lvl 2-3 mee naar top gaat om 3v1 gank te doen kunt ge rengar doen snowballen en jax uit de game houden, etc etc.. Het is early dat ge een game doet winning in soloq imo :)

Rengar had er ni beter op gevonden om jax op lv2 te diven. Komt terug in lane, terug dood. Heb zelf geen zin om de replay te bekijken om te zien wat er gebeurd is.

En idd, better play diana:

fml2.jpg


Moet nu ook wel zeggen dat dit team beter was dan het vorige.

Chickenlal

Legacy Member
Holy fuck man.

Enemy pickt twitch, ik weet dat die mid gaat omdat ik voor de dodge in het andere team zat. Dus ik vraag aan chogath of ik mid mag met lee sin en hij kan junglen. Die antwoordt niet uiteraard.

Na 3 minuten is hij firstblood, daarna geef ik hem 2 kills maar hij blijft verliezen.


Enemy team heeft geen AP carry, enige AP in het team was taric. Chogath first item banshees veil. En als je hem dan vraagt waarom hij dat doet? Dan begrijp hij het niet eens. Dan zit hij te zeggen dat hij binnenkort frozen heart gaat bouwen, terwijl we al één hadden.

Hij snapte gewoon niet waarom dat slecht was, dat is nog het ergste van al.

MinatO

Legacy Member
Plezante game.

Ik was 3e pick en ne kerel 4e pick die me mid "eerst" had geroepen. Om maar vriendelijk te zijn en reports te vermijden laat ik hem mid picken.

Lux mid met teleport en dorans ring als starter, 20 cs na 10 minuten. Verloren tegen gasten die ik gewoon 100% zeker kon rapen als ik zelf carry speelde. Kankerfrustrerend is dat. Kheb die kerel dan echt 10x proberen te helpen in lane maar telkens als ik kwam voor gank, snared hij gewoon niet tot de enemy al aan zn turret staat, dit was echt ne fucking 800 elo trash kerel met een ebay account

Laatste keer dat ik vriendelijk blijf aan een be nde kankertrash shitscrubs. Vanaf nu ist gewoon instantlock en ze kunnen mn klote kussen met hun fucking reports en kankertribunal.

Chickenlal

Legacy Member
Onze warwich had geen flash. Hij is 0 12 gegaan :(

Wij hadden warwick, ashe, sona, jax, zed

En hij vroeg aan enemy team waarom jarvan Mercury Treads had omdat wij geen AP hebben... Fucking mongool, we hebben godverdomme allemaal ne stun. Aan die vraag alleen al ziet ge da die gast niets van dit spel weet.

Hoe die op 1500 elo geraakt, da weet ik nie

actix

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Onze warwich had geen flash. Hij is 0 12 gegaan :(

Wij hadden warwick, ashe, sona, jax, zed

En hij vroeg aan enemy team waarom jarvan Mercury Treads had omdat wij geen AP hebben... Fucking mongool, we hebben godverdomme allemaal ne stun. Aan die vraag alleen al ziet ge da die gast niets van dit spel weet.

Hoe die op 1500 elo geraakt, da weet ik nie

I smell elo boost.

actix

Legacy Member
Altijd tof wanneer mensen out of fucking nowhere afk gaan in ranked, tijdens een game die even opging. fml

Chickenlal

Legacy Member
Amai zenne.

We lopen rond in hun jungle, en ik word gegrabbed over de muur naar blue. Maar ik ben Cho, dus in feite is dat geen ramp, amumu komt er mee in met mij en wat gebeurt er. Onze ezreal, die daar dus mooi aan de andere kant van de muur staat en in feite iedereen kan kapot knallen zonder zelf ooit geraakt te worden.

Nee, die E'd gewoon mee over die muur, midden in 5 min. En dan is het gg cho lost the game. Uiteraard :D

Juve9le

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Amai zenne.

We lopen rond in hun jungle, en ik word gegrabbed over de muur naar blue. Maar ik ben Cho, dus in feite is dat geen ramp, amumu komt er mee in met mij en wat gebeurt er. Onze ezreal, die daar dus mooi aan de andere kant van de muur staat en in feite iedereen kan kapot knallen zonder zelf ooit geraakt te worden.

Nee, die E'd gewoon mee over die muur, midden in 5 min. En dan is het gg cho lost the game. Uiteraard :D

Geniaal hoeveel keer ik al uitgescholden ben omdat zo'n pummel me volgt in enemy jungle(ik speel shaco) en uiteraard sterft omdat ie onderweg door 5 wards loopt en dus het halve enemy team achter zich krijgt. De eerste keren hielp ik die nog wat zogoed als altijd resulteerde in onze dood met max 1 kill, sindsdien laat ik die ook gewoon sterven.

Chickenlal

Legacy Member
Ik ben hier een game bezig holy shit.

Na 20 minuten had ik 6 kills en 10 assists als junlger. Ik was non stop aan het ganken, en nog zijn alle lanes aant verliezen, staan we behind in kills.

We pakken nen inhib maar er worden er dan uiteraard, zoals altijd nog 3 gepakt die achterblijven. Free baron. Man man krijg het schijt

edit: zelfs met 2 inhibs open konden we het niet afmaken, team too retarded.

Chickenlal

Legacy Member
't is al te laat, 't ligt al in mijn broek.

game erna, jungle en mid samen 25 keer dood gegaan. Life is good, nog ne loss :D

MinatO

Legacy Member
Lesson of the day: Dodge when you're last pick.

Ik was lastpick en iedereen in mijn team zat uitsluitend pools te praten in champ select (kvroeg me of ik op EU East zat ofzo). Kmoest jungler spelen als lastpick...

Mid/bot/top 0-2 op nog geen 2 minuten tijd, allemaal 10-20 cs en enemies allemaal ne lvl of 2 meer en dan nog allemaal doodgaan door enemy junglers wanneer het geward was + mijn pings. Zo'n mensen zijn gewoon low elo trash.

Na 10 minuten alt+f4 gedaan en Dexter gaan kijken, als ik morgen geen ap carry of ad carry of solo top speel, dodge ik gewoon onmiddelijk in champ select, fuck it. Kheb beter dinges te doen dan lotto spelen en hopen dat een stel polen het gaan carryen. Ze mogen mij gerust reporten, don't give a fuck. Dat die kankerjoden terug naar EU East vertrekken.

Ge kunt zeggen wat ge wilt, maar niemand ga mij kunnen overtuigen dat ge met support/jungle (zonder te duo Q'en, wat dat is nog anders) evenveel kans maakt als een andere rol in solo queue.

DarkKhen

Legacy Member
Iedereen is wel eens gecarried geweest. Net zoals iedereen wel eens bad games heeft. Same deal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan