Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Martian

Legacy Member
MinatO zei:
Eh nee. Die lane kan veel te makkelijk gesnowballed worden als de jungler in early levels te veel druk zet aangezien er toch nog geen wards zijn.

Van graad naar moeilijk=>makkelijk is het imo zo:
Solo top => AD Carry => Jungle => AP Carry => Support

Het is niet meer dan normaal dat uw 5e pick (de lowest elo dus) dan ook Support pakt. Dikwijls is het verschil tussen 1st en 5th pick, 100 elo, als er nen duo Q in zit, kan het nog 200 elo of meer zijn. Statistisch gezien zou uw 1st pick meer kans hebben om deftig ad carry te spelen dan uw 5e pick, dan gade toch niet ad carry geven aan uw 5e pick? Ookal wordt dat in 70% vd games ofzo gedaan.

Support is imo het makkelijkste. Ge moet niet letten op lasthitten, ge moet niet letten op traden & lasthitten tegelijk, ge moet minder letten op positioning in vgl met AD en AP carries etc etc.

Maar ge moet wel op AL de rest letten... :wtf:

Martian

Legacy Member
ONGELOOFLIJK hoeda mensen een spel kunne verpesten ik stond als jungler 4/1/5 heb alle lanes goe gegankt maar onze mid en top vonden het nodig om te feeden. In elk geval toch honorable opponent gekregen...
Ik weet ni wa dees is...

Kben in 2 losses na elkaar 73 elo verloren eerst 40 en dan 33 -.- en ik ben al lang nimeer nimeer 'unranked'! Terwijl ik per win nog geen eens 20 bijkrijg...
Weet iemand hoeda dit komt?

mIrReN

Legacy Member
Pft
singed, 8-2, team managed om zodanig te feeden, en uiteraard onze adc is iemand die voor de eerste keer ranked speelt
game ervoor gragas 0 6 tegen ahri en bot gecampt door enemy jungle (mumu) top irelia verliest tegen olaf, ik als trist tegen graves, gaat gelijk op (wel niet in cs want amumu camp), maar 6 deaths aan 10 minuten en een ahri die 4 levels hoger is..
dan als caitlyn tegen sivir, mijn team snapt niet dat dat n serieuze counter pick is en flamed mij terwijl top (darius) teemo int begin; don't ban darius I own, oké wint lane, darius staat wel 6/1 np en mid ahri 9/2 begin er maar aan :)
dan leona support, winnen lane met varus, winnen goed, deny die vayne en fuck die vayne elke keer, tot teamfight time, varus met brutalizer en IE begint tri force te builden.... Tegen 3 tanks :') (galio/mumu/nog één)
Elise top, eerst gaat die aap mee top waardoor ik achterstand krijg, allemaal goed en wel lanes stabiliseren, dan teamfights en oh wonder onze adc kent er weer 0,0 van , die builds :'(
dan ook een corki game, winnen de lane, magoe zal maar zwijgen over mid en bot :)

't zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar als 2 lanes of lane en jungler voor 15 minuten serieus gefed is, kunt ge er echt niet veel aan doen als ze blijven kills weggeven.

Juve9le

Legacy Member
takei.gif

Martian

Legacy Member
MinatO zei:
Welke rest? Enige wat ge moet doen is harass, minimap kijken en uw ad carry beschermen...

Duidelijk genen echte support speler... (no offence)
Das soft support soraka of sona in de bush...

DarkKhen

Legacy Member
Martian zei:
Duidelijk genen echte support speler... (no offence)
Das soft support soraka of sona in de bush...

Niet op minato letten. Die's lowest elo hier op 9lives. He bad yo

Thorfin

Legacy Member
Ik vergelijk support vaak met de dierenverzorger die de leeuwen eten geeft, verzorgt en hun kooi proper houdt. :p

Zeal

Legacy Member
Pas op die kerel ownt wel een pak me trundle dus em zal ook wel ne pro support zijn.

Boemkool

Legacy Member
Net gameke verloren waar onze ali vanaf minuut 1 afk was.. dan komt hij terug en feed hij 0-4 en verder.. das toch voor te wenen :'( -35 krijgde daarvoor

Martian

Legacy Member
Een paar matchkes gecarried me Mordekaiser en da voelt echt goe :P

Ma derjuist echt nen onterechte loss gehad door een botlane:

Het begon in het loading screen ik zag da die premade (botlane) bijna 300 ping hadde en ik vraag daar naar op het begin vant matchke en dan worden die alletwee keiboos en die zegge ja ma das gewoon ping das gene latency... -.-
Op level 3 kwam ik (jungle) dan ganken en ik turret divede ashe vr enen turrethit en ik ga terug weg ma die graves loopt gewoon helemaal onder die turret door en sterft zonder ne kill en dan steekt die da op mij...
Onzen top en mid waren eigenlijk keigoe maar we zijn echt gewoon verloren omda die graves niks kon me zijn 300 ping en omda dien blitz gewoon aant intentionally feeden was en hij vond het nog grappig ook + dien heeft in heel da matchke van 50 minuten één pull raak gedaan.
Trundle (me): 9/4/13
Graves: 5/11/12
Blitz: 0/16/16 en die assists waren omda die gewoon altijd zijnen ulti dee dusja

sorry voor de wall of text ma ik moest het efkes kwijt :D

squalleke123

Legacy Member
Martian zei:
Een paar matchkes gecarried me Mordekaiser en da voelt echt goe :P

Ma derjuist echt nen onterechte loss gehad door een botlane:

Het begon in het loading screen ik zag da die premade (botlane) bijna 300 ping hadde en ik vraag daar naar op het begin vant matchke en dan worden die alletwee keiboos en die zegge ja ma das gewoon ping das gene latency... -.-
Op level 3 kwam ik (jungle) dan ganken en ik turret divede ashe vr enen turrethit en ik ga terug weg ma die graves loopt gewoon helemaal onder die turret door en sterft zonder ne kill en dan steekt die da op mij...
Onzen top en mid waren eigenlijk keigoe maar we zijn echt gewoon verloren omda die graves niks kon me zijn 300 ping en omda dien blitz gewoon aant intentionally feeden was en hij vond het nog grappig ook + dien heeft in heel da matchke van 50 minuten één pull raak gedaan.
Trundle (me): 9/4/13
Graves: 5/11/12
Blitz: 0/16/16 en die assists waren omda die gewoon altijd zijnen ulti dee dusja

sorry voor de wall of text ma ik moest het efkes kwijt :D

300 ping is nog net speelbaar. Zat zelf op NA server altijd tussen de 150 en de 300 en zolang k geen lag spike had is t doenbaar geweest. Kwas natuurlijk wel 'maar' 1350 ELO dus mss dat op hogere ELO die handicap niet meer houdbaar is.

actix

Legacy Member
6 normals gespeeld, oh waarom zouden we niet nog eens een soloQ placeren.
Last pick: "I don't support" Pakt riven, afk vanaf de start.
Ik weet terug waarom ik normals speel.

yannick

Legacy Member
How to lose 140 elo in 2 days, a story by me :p. Ik ben zelfs niet meer kwaad, ik heb goed gespeeld en me zelfs geamuseerd met mijn champ, c'est la vie

actix zei:
6 normals gespeeld, oh waarom zouden we niet nog eens een soloQ placeren.
Last pick: "I don't support" Pakt riven, afk vanaf de start.
Ik weet terug waarom ik normals speel.

Haha, I feel ya bro, mijn normals win ik 90%, zelfs vanuit onmogelijke situaties terug komen, maar met ranked blijkt dit niet mogelijk te zijn :p. Normal elo is hoger dan mijn ranked wrs...

Kennethdw

Legacy Member
actix zei:
6 normals gespeeld, oh waarom zouden we niet nog eens een soloQ placeren.
Last pick: "I don't support" Pakt riven, afk vanaf de start.
Ik weet terug waarom ik normals speel.

Ge ebt nie altij ne vayne da u carried eh!

Weebl

Legacy Member
actix zei:
6 normals gespeeld, oh waarom zouden we niet nog eens een soloQ placeren.
Last pick: "I don't support" Pakt riven, afk vanaf de start.
Ik weet terug waarom ik normals speel.

Ik snap niet waarom je zoiets niet direct dodget?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan