Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Martian

Legacy Member
brainrain zei:
voor elke champ moet ge kunne spele om hem goed te beheersen. Als je zegt dat de slechtste speler moet supporten zijt ge gwn dom want een support kan even goed carrien.

Dit heb ik nooit beweerd... Ik was net supports aan het verdedigen...

AeroFury

Legacy Member
Damn, soms moet ik bijna barfen als ik hier comments lees. :s
ADC die als makkelijkste role beschouwd wordt?
Een ADC wordt verondersteld van het meest damage te gaan doen lategame in teamfights en is de belangrijkste pion van heel het spel. Om die rol dan toe te kennen aan de slechtste speler, no thx... :p

Martian

Legacy Member
AeroFury zei:
Damn, soms moet ik bijna barfen als ik hier comments lees. :s
ADC die als makkelijkste role beschouwd wordt?
Een ADC wordt verondersteld van het meest damage te gaan doen lategame in teamfights en is de belangrijkste pion van heel het spel. Om die rol dan toe te kennen aan de slechtste speler, no thx... :p

Kzou nooit ne rol toekennen aan ne slechte speler...
Ik speel gewoon liever niet met slecht spelers.

CuRv3

Legacy Member
ik geef toch liefst de minst goeie speler de rol van support. Dan maar passief farmen onder tower

actix

Legacy Member
Er is geen enkel rol imo die ge als 'makkelijker' kunt bestempelen. Top is echt ni makkelijker dan de andere roles, ge moet rekening houden met waar hun jungler zou kunnen zitten op een bepaald tijdstip, ge moet weten wanneer te traden, op welk moment champ X sterker is dan champ Y, wanneer ge u lane moet freezen/pushen

Darkseid

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Ik zou zeggen solo top.
De moeilijkste jungle.

Top is de positie dat het meest bepaald wordt door de jungler aangezien ge meestal geen ward hebt toplane voor ge 1ste keer teruggaat. Vraag uw jungler om een lvl 2 gank te doen en ge kunt uw toplane zo simpel snowballen, zeker in soloq. Maar voor soloq is top dus echt niet de simpelste lane, als ge dat aan uw slechtste speler geeft en ge laat enemy irelia/olaf/jax/riven/... snowballen is de game al voorbij.

Martian

Legacy Member
Darkseid zei:
Top is de positie dat het meest bepaald wordt door de jungler aangezien ge meestal geen ward hebt toplane voor ge 1ste keer teruggaat. Vraag uw jungler om een lvl 2 gank te doen en ge kunt uw toplane zo simpel snowballen, zeker in soloq. Maar voor soloq is top dus echt niet de simpelste lane, als ge dat aan uw slechtste speler geeft en ge laat enemy irelia/olaf/jax/riven/... snowballen is de game al voorbij.

Fed jax
*huiver*

MinatO

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Ik zou zeggen solo top.
De moeilijkste jungle.
Eh nee. Die lane kan veel te makkelijk gesnowballed worden als de jungler in early levels te veel druk zet aangezien er toch nog geen wards zijn.

Van graad naar moeilijk=>makkelijk is het imo zo:
Solo top => AD Carry => Jungle => AP Carry => Support

Het is niet meer dan normaal dat uw 5e pick (de lowest elo dus) dan ook Support pakt. Dikwijls is het verschil tussen 1st en 5th pick, 100 elo, als er nen duo Q in zit, kan het nog 200 elo of meer zijn. Statistisch gezien zou uw 1st pick meer kans hebben om deftig ad carry te spelen dan uw 5e pick, dan gade toch niet ad carry geven aan uw 5e pick? Ookal wordt dat in 70% vd games ofzo gedaan.

Support is imo het makkelijkste. Ge moet niet letten op lasthitten, ge moet niet letten op traden & lasthitten tegelijk, ge moet minder letten op positioning in vgl met AD en AP carries etc etc.

DarkKhen

Legacy Member
Ik heb de eerste 3 min van de game moeten missen doordat ik frame rate issues had.

Aan iedereen hier die niet kan spelen 4v5, of niet snapt dat iemand dat achter staat jungle farm nodig heeft. En bijgevolg hem de schuld als ze dood gaan door god weet wat. Een dikke fuck you. :)

Nutshell, early dc van mezelf, end stats: most farm, most damage, DEERRRR REPORT CUZ WE DUN GET HOW TO PLAY 4V5 BLAME DC DEERRRR


Edit extra semi rage: LEER FFS SNELLER BANNEN

Juve9le

Legacy Member
calm_down_bro.jpg

ClayDavis

Legacy Member
Vandaag tijd voor 1 game, kerel is actief in chat tijdens pick en slaagt er toch in om direct afk te gaan. Verder gaat allied jax op een bepaald moment effekes afk en begint me uit te schelden omdat we de lane aan het verliezen zijn. Tja het was even 3v5 jongeman, dan komt het zelden nog goed.

Enemy volibear begint ook de chat vol te spammen met verwijten.
Plezant, die MOBA games.

Open Mind

Legacy Member
gewoon negeren, desnoods /ignore <name> als het te irritant wordt en achter de match reporten

ClayDavis

Legacy Member
Open Mind zei:
gewoon negeren, desnoods /ignore <name> als het te irritant wordt en achter de match reporten

Maakt dat reporten enig verschil?
Stel nu dat ge 5 AFK reports krijgt op 10 matchen, verandert er dan iets?

Open Mind

Legacy Member
ClayDavis zei:
Maakt dat reporten enig verschil?
Stel nu dat ge 5 AFK reports krijgt op 10 matchen, verandert er dan iets?

mensen met een hoop report krijgen een ban, de ergste gevallen krijgen zelf een permaban

fyi op The Tribunal kan je zelf als speler ook reports beoordelen

Juve9le

Legacy Member
Heb er me niet echt aan geërgerd gezien ik toch al mn doelstelling in dit spel bereikt heb maar soit:

Geef nooit uw main rol op voor een duo queue'er, zeker niet als die lastpick is. Daar ging m'n 9 game win streak :'(

Juve9le

Legacy Member
Man hoe hoger ik geraak hoe belachelijker de teams worden.

Game 1: ik laat 2 duoqueue'ers hun main roles spelen in de veronderstelling dat ze goed zijn. Ene gaat 2/5 als midlane en ene gaat 2/7 als jungler. gg
Game 2: we zijn duidelijk aan het verliezen, waarop de enemy team midlaner gewoon weggaat, free win voor ons
Game 3: feeders à volonté. letterlijk iedere keer ik bij iemand's lane was failden de 2 andere lanes. op min 20 begonnen ze dan maar "ff or afk". ik decline, waarop ze dan maar met z'n 3'n afk gingen in onze base :wtf:. dit waren uiteraard onze 3 feeders(botlane 3/9, midlane 3/8).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan