Martian
Legacy Member
brainrain zei:voor elke champ moet ge kunne spele om hem goed te beheersen. Als je zegt dat de slechtste speler moet supporten zijt ge gwn dom want een support kan even goed carrien.
Dit heb ik nooit beweerd... Ik was net supports aan het verdedigen...




. dit waren uiteraard onze 3 feeders(botlane 3/9, midlane 3/8).