Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
Denk at het echt best is om te wachten voor ge solo queue doet. Door de reset zitten al de slechtere spelers die 800-900 elo hadden nu ook terug op 1200. En als die een beetje chance hebben in het begin, dan geraken die misschien op 1400 ofzo en dan zit ge daarmee.

ZackWhite

Legacy Member
zzz, game start niet en blijft hangen in champ select bij iedereen. Ik leave na 5 minuten, mag nu een half uur wachten,thx riot :)

CuRv3

Legacy Member
dat is toch ongelofelijk wat voor bad run je kan hebben aan gatachterlijke mensen. Naja gewoon doorgrinden.

Hannibal

Legacy Member
Hmm, net een game gewonnen. Ik kreeg het stats screen maar niet dus heb ik op skip waiting for stats gedrukt. En nu vraagt hij me telkens om te reconnecten naar die game terwijl die afgelopen was. Iemand een idee ?
-edit- Blijkbaar meer mensen met het probleem als ik naar de officiële forums kijk.

Chickenlal

Legacy Member
Stonden net weer 20 kills voor.

Maar taric en evelynn zaten constant te flamen. Dan ging taric afk voor 5 minuten, een beetje later ging evelynn afk voor 5 minuten. Dan werden ze een gepakt in de enemy junglen en zijn we verloren :-)

Darkseid

Legacy Member
Men laatste game, ongelofelijk hoe hard die zaten te ragen op elkaar, terwijl ze allemaal even slecht waren. Speel toch gewoon da spel en hou u bakkes, serieus.

Max

Legacy Member
Meh, in 2 games van 1247 naar 1164 gezakt, niet plezant. Laatste lose was volledig verdiend, maar het game daarvoor. Wij waren zo goe bezig, alle lanes stonden zo hard voor en dan dc'd onzen ezreal spijtig genoeg.

Sta nu op 7 wins - 6 losses. In totaal al 3 leavers tegengekomen, 1 keer in enemy team en 2 keer in ons team, flauw.

pinoken

Legacy Member
Alé, game verloren door Malphite top. Kan er geen kak van en heeft na 15 minuten 17 farm tegen Diana. En bottom lane heeft bijna geen farm of damage omdat ze meer bezig zijn met zagen over malphite dan effectief te spelen.

MinatO

Legacy Member
Daar hou ik mij allemaal niet mee bezig, met die pick xxx for me lol. Tis niet dat dat Froggen is op een smurf ofzo hé. Ook hebt ge het risico dat iemand anders uwe rol ga locken en dan zijde gekloot.. Kheb het vroeger al gehad dak daardoor als 1st pick, support mocht spelen.. lol

Kban meestal 3 van deze heroes: Orianna/Shen/Jax/Lee Sin. Vooral de Orianna ban is gewoon standaard. Haar utility valt te combineren met andere heroes en dan is het gewoon altijd gg in teamfights (orianna+malphite, orianna+amumu, orianna+jax, orianna+akali, orianna+rengar min of meer elke hero dat kan gapclosen).

DarkKhen

Legacy Member
pinoken zei:
Jah, die gast: "Don't ban malphite pick it for me!"

Ik was firstpick en ik had hem dan.

Ah lol, zij hadden malph. Jah, I know the feeling. Ik heb een malph gehad die vraagt om te ganken, ik doe da, wilt die voortdurend ult finishen. Allez.. :)

Ach, chanceke da m'n lee sin stevig gebouwd is, dan kan die wel ne scrub meer op z'n rug legge.

MinatO

Legacy Member
Kzen weer gefrustreerd... godverdomme man.
Eerst duo Q ik 2x met mijne maat van 1800 elo en iedereen van ons team was platinum/diamond. Uiteraard moest ik support wat ik niet erg vond, want kdacht: hij ownt top, hopelijk zal toch tenminste onze mid of ad carry winnen en dan is het easy win. Realiteit leert echter dat AP en AD carries op dat elo, nog even slecht kunnen zijn als op 1500 en gewonnen games superhard throwen gelijk ne fucking 800 elo scrub.

Kga derna alleen in solo queue, kspeel morgana. Kgeef mijn ad carry 2 kills bij invade, uiteraard suckt ze zo hard dat ze toch nog haar lane verliest ondanks 800 gold voordeel ofzo op lvl 1. Zowel twitch op top als sivir hadden na 45 minuten nog altijd geen guardian angel, wat compleet retarded is gezien we een supersquishy team hadden. Onze amumu 80 mres na 45 minuten, was ook nuff said, altijd wachten tot hij 50% hp had en dan pas iniaten.

Just so you know, even if you're 10-0 morgana, you still can't carry every fucking game.

Ik snap echt niet hoe wij verliezen als ik beide van hun carries dood doe, zonder dat ze dmg konden doen op ons team... jesus. Triestige was dat die 2 squishy ad carries ook platinum waren.

Darkseid

Legacy Member
Das soloq hé man :) Beetje geluk mee hebben, ge zult ook wel tegenover zo'n teams komen te staan. Derstraks had'k een vladimir top 2x gekilled in lane en die ragequit, ook sjance dat zo iemand in het ander team zit dan :)

Dan mocht het nog froggen of alex ich zijn in midlane, ik denk niet dat ze die game zouden kunnen carry'en 4v5

MinatO

Legacy Member
gg matchmaking, iedereen 1520+ en onze ad carry 1300. Ook laatste keer dat ik jungle speel wanneer ad carry vrij is.

Thorfin

Legacy Member
Champion load screen: wow een taric met gold rating!

Game starts: Taric afk, tristana feed bot, game over

Juve9le

Legacy Member
Thorfin zei:
Champion load screen: wow een taric met gold rating!

Game starts: Taric afk, tristana feed bot, game over

image

Killstick

Legacy Member
Holy shit volgende keer als ik mag bannen dan ben ik altijd Twisted Fate en Brand.

Elke fucking keer verlies je als ze die mannen mid spelen. Altijd gecountered door shit dan voor hun te mobile is of silence of hun outranged. en zelf zijn ze voor geen enkele champ de beste counterpick

holy balls zo slecht slecht slecht champs voor soloQ
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan