pinoken
Legacy Member
Serieus, 2 games op rij verloren (gelukkig daarna 2 gecarried).
1ste game met Jayce, owk ik had slecht gespeeld tegen irelia maar de amounts of fuck dat 'k daar heb moeten zien.
2nd game early win ik mijn lane met Rengar vs Renekton. Komt die hun mid constant (zonder enige waarschuwing) top. Resulteerde gelukkig niet in kills maar effekes later komt onze jungler daar effe 3 keer langs voor een free kill te doneren aan Rene.
Later in de game draai ik nog 3x een tripple maar 't was toch te laat. Met 3 mensen met scores à la 2/8 en 0/5 in uw team valt er weinig meer te doen.
1ste game met Jayce, owk ik had slecht gespeeld tegen irelia maar de amounts of fuck dat 'k daar heb moeten zien.
2nd game early win ik mijn lane met Rengar vs Renekton. Komt die hun mid constant (zonder enige waarschuwing) top. Resulteerde gelukkig niet in kills maar effekes later komt onze jungler daar effe 3 keer langs voor een free kill te doneren aan Rene.
Later in de game draai ik nog 3x een tripple maar 't was toch te laat. Met 3 mensen met scores à la 2/8 en 0/5 in uw team valt er weinig meer te doen.
.

)