Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
Serieus, 2 games op rij verloren (gelukkig daarna 2 gecarried).

1ste game met Jayce, owk ik had slecht gespeeld tegen irelia maar de amounts of fuck dat 'k daar heb moeten zien.

2nd game early win ik mijn lane met Rengar vs Renekton. Komt die hun mid constant (zonder enige waarschuwing) top. Resulteerde gelukkig niet in kills maar effekes later komt onze jungler daar effe 3 keer langs voor een free kill te doneren aan Rene.
Later in de game draai ik nog 3x een tripple maar 't was toch te laat. Met 3 mensen met scores à la 2/8 en 0/5 in uw team valt er weinig meer te doen.

MinatO

Legacy Member
yannick zei:
There is no escaping elo hell on your own :p
Tuurlijk wel, kmoet gewoon zo'n hero hebben waar ik mee kan snowballen en alle lanes carry pre minuut 20 ipv die teamfight heroes gelijk morgana, orianna etc. Kdenk dak diana of katarina eens ga beginnen mainen.

Boemkool

Legacy Member
Als ge vaak speelt en ge denkt echt dat ge de beste in uw team zijt dan gaat ge sowieso ELO stijgen, ter is niet elke game ne trol in uw team en nooit bij de anderen e. Gebt 4 random spelers in uw eigen team en vijf random spelers in het andere team, dus als gij beter zijt dan ne random speler op uw elo dan gade stijgen no matter what.

yannick

Legacy Member
reFleX.be zei:
Als ge vaak speelt en ge denkt echt dat ge de beste in uw team zijt dan gaat ge sowieso ELO stijgen, ter is niet elke game ne trol in uw team en nooit bij de anderen e. Gebt 4 random spelers in uw eigen team en vijf random spelers in het andere team, dus als gij beter zijt dan ne random speler op uw elo dan gade stijgen no matter what.

Niet als support

yannick

Legacy Member
AllianZ zei:
Je kan carry'en met support

Ik ben daar veel te vriendelijk voor he, laat altijd de kill ad carry. Ik zeg het, bot win ik doorgaans, en in teamfights zorg ik dat ik de juiste personen stun/exhaust. Het ligt gewoon aan het feit dat mensen in mijn laatste 4 games (kan toeval zijn) gewoon doen wat ze willen en geen moer geven om het team :(.

Je gaat mij niet horen zeggen dat ik een pro player ben, verre van, maar ik voel en gedraag me toch iets beter dan mijn teamgenoten meestal .

Darkseid

Legacy Member
yannick zei:
Ik ben daar veel te vriendelijk voor he, laat altijd de kill ad carry. Ik zeg het, bot win ik doorgaans, en in teamfights zorg ik dat ik de juiste personen stun/exhaust. Het ligt gewoon aan het feit dat mensen in mijn laatste 4 games (kan toeval zijn) gewoon doen wat ze willen en geen moer geven om het team :(.

Je gaat mij niet horen zeggen dat ik een pro player ben, verre van, maar ik voel en gedraag me toch iets beter dan mijn teamgenoten meestal .

Maar ge blijft wrs gewoon teveel in uw eigen lane bij uw adcarry. Dé regel om in soloq te stijgen in elo is om te roamen, met eender welke positie. Als ge gewoon af en toe naar mid gaat als support, een goede blitzpull uitvoert/nunu iceball/taric stun en mid zo kills geven.. Ge moet om een game te carry'en proberen elke lane te doen winnen, niet enkel uw eigen en das het probleem bij iedereen die zogezegd in "elohell" zit. Roamen roamen roamen bitchez!

En gold is al binnen voor s3! Plat here we come :)

yannick

Legacy Member
Darkseid zei:
Maar ge blijft wrs gewoon teveel in uw eigen lane bij uw adcarry. Dé regel om in soloq te stijgen in elo is om te roamen, met eender welke positie. Als ge gewoon af en toe naar mid gaat als support, een goede blitzpull uitvoert/nunu iceball/taric stun en mid zo kills geven.. Ge moet om een game te carry'en proberen elke lane te doen winnen, niet enkel uw eigen en das het probleem bij iedereen die zogezegd in "elohell" zit. Roamen roamen roamen bitchez!

En gold is al binnen voor s3! Plat here we come :)

Klopt volledig, ik deed dit ook op iets hogere elo. Momenteel als ik het probeer dan is het 9/10 lost bot omdat de carry iets absurds doet wanneer ik mid aan het ganken ben. Ach ja, gewoon wat meer duo Qen, komt wel goed.

Chickenlal

Legacy Member
Roamen als support durf ik meestal niet. Omdat uw carry meestal niet 1v2 kan lanen. Die zal gewoon op een debiele manier sterven en u de schuld geven. Gebeurt vaak genoeg, die kunnen niet onder de turret farmen!


Sent from my iPhone using Tapatalk

DarkKhen

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Roamen als support durf ik meestal niet. Omdat uw carry meestal niet 1v2 kan lanen. Die zal gewoon op een debiele manier sterven en u de schuld geven. Gebeurt vaak genoeg, die kunnen niet onder de turret farmen!


Sent from my iPhone using Tapatalk

So? Lol. Mijn strategy is het volgende, pick taric, roam. Make two lanes win. Verliest uwe bott? No worries, exhaust fed enemy ad and jump that fucker.

Gistere zitten te queuen op 1250 elo (accountje da'k moet boosten). Gawd. Easy as fuck maar ik unmute iedereen 1x en al da geflame. We staan 15 kills voor en dan dreigt er nog ene te afk'en (ik vroeg me al af waarom die suicide op baron).

Kennethdw

Legacy Member
DarkKhen zei:
So? Lol. Mijn strategy is het volgende, pick taric, roam. Make two lanes win. Verliest uwe bott? No worries, exhaust fed enemy ad and jump that fucker.

Gistere zitten te queuen op 1250 elo (accountje da'k moet boosten). Gawd. Easy as fuck maar ik unmute iedereen 1x en al da geflame. We staan 15 kills voor en dan dreigt er nog ene te afk'en (ik vroeg me al af waarom die suicide op baron).

Yeah brah my team so bad I go afk even tho we winning LULZ.

Chickenlal

Legacy Member
voor de reset had ik nog een 10 win streak en nu krijg ik echt 50% van de games een team dat niet kan gecarried worden. Carries die late game altijd out positie gepakt worden waardoor ze gewoon finishen. Triestig.

Chickenlal

Legacy Member
Zou da zijn omdat het nieuwe seizoen begonnen is dat er meer mongolen ranked spelen? Want het is echt erg lol

DarkKhen

Legacy Member
Weebl zei:
'k Zou zeggen ik ga duo Qen met u, maar ik weet niet of ge wel goed genoeg zijt voor mij :s

Leert de regels is lezen man! Met uw arrogantie hier altijd.

Die Weebl he manne. Niks mee aan te vangen met die handel!

(Nu hebde uzelf iets aangedaan met die regels he :D )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan