Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinatO

Legacy Member
TF is nochtans echt goed voor solo q tbh. 2 maten (RG Snipa & BelgianBeast) van mij hebben daar in s2 zieke stats mee gehaald. Allebei 75 of 80% in 50-100 games.

Zeal

Legacy Member
Lol TF slecht voor solo queue.

What's next, wards zijn overrated en CC is nutteloos?

Kennethdw

Legacy Member
Tf is goed maar niet zo simpel om te spelen, veel mensen falen er gewoon enorm hard mee en vandaar zijn frustratie =)

Chickenlal

Legacy Member
TF in mijn vorig game lol, die ging mejai's toen hij al 1 4 stond, daarna rylais. En als hij ulti deed, kwam hij geteleport met een red of blue card :D


This card is red,
This card is blue,
You better run,
cause the gold one is for you!

<3 Valentine special TF

(eens gehoord in ne video van SivHD :p)

Japser

Legacy Member
2j2sr9y.png


soms kunde gewoon ni u team carryen ...

Martian

Legacy Member
Waarom is iedereen toch altijd zo denigrerend tegenover support?
'Hij was het slechtste dus hij moest support'
Das de meest onderschatte rol en tegelijk zeker ni de makkelijkste (als ge ni gwn half u spel in de bush zit te campen)...

Kennethdw

Legacy Member
Martian zei:
Waarom is iedereen toch altijd zo denigrerend tegenover support?
'Hij was het slechtste dus hij moest support'
Das de meest onderschatte rol en tegelijk zeker ni de makkelijkste (als ge ni gwn half u spel in de bush zit te campen)...

Als ge een slechte speler hebt en ge zet die ergens anders gaat de schade een stuk groter zijn dan als supp. Trust me I have tried:lol:
Maar dat wilt indd niet zeggen dat supp een waardeloze rol is, zeker niet, een support kan een game zeker winnen voor zijn team.

NotoriousP

Legacy Member
-40 elo dankzij kotnet... letterlijk 25 minuten gedisconnect geweest van in het begin, het grappige was dat toen ik erbij kwam mijn team nog 19-11 fzo stond. Maarja in teamgevechten dan verloren natuurlijk met mij als lvl 1 :s Weer onder de 1300 gezakt.

Chickenlal

Legacy Member
Ge waart beter uit de teamgevechten gebleven dan hé als ge maar level 1 zijt :)

NotoriousP

Legacy Member
Mja maar 2 teamgevechten geweest, eentje onder de laatste mid turret en eentje aan nexus turrets. :) Wou zo snel mogelijk lvl 6 zijn (amumu) om toch nog iets nuttigs te kunnen doen.

Zeal

Legacy Member
Martian zei:
Waarom is iedereen toch altijd zo denigrerend tegenover support?
'Hij was het slechtste dus hij moest support'
Das de meest onderschatte rol en tegelijk zeker ni de makkelijkste (als ge ni gwn half u spel in de bush zit te campen)...

Gewoon uit curiositeit, wat is dan wel de makkelijkste rol?

Chickenlal

Legacy Member
Mja, dan blijft ge beter in de jungle om wa levels te halen in plaats van deel te nemen aan de groepsgevechten. En dan gewoon eens uw finale doen van langs de zijkant en weglopen! :p

Martian

Legacy Member
Zeal zei:
Gewoon uit curiositeit, wat is dan wel de makkelijkste rol?

Alsk dan echt iets moet kiezen zou ik AD carry zeggen...
Voor een beetje deftig te kunnen spelen met de meeste AD carries hebt ge ni veel braincells nodig eh...
Nu willek ni zeggen da soraka of sona moeilijk zijn :lol:

BrNlicious

Legacy Member
Martian zei:
Alsk dan echt iets moet kiezen zou ik AD carry zeggen...
Voor een beetje deftig te kunnen spelen met de meeste AD carries hebt ge ni veel braincells nodig eh...
Nu willek ni zeggen da soraka of sona moeilijk zijn :lol:

voor elke champ moet ge kunne spele om hem goed te beheersen. Als je zegt dat de slechtste speler moet supporten zijt ge gwn dom want een support kan even goed carrien.

Zeal

Legacy Member
Martian zei:
Alsk dan echt iets moet kiezen zou ik AD carry zeggen...
Voor een beetje deftig te kunnen spelen met de meeste AD carries hebt ge ni veel braincells nodig eh...
Nu willek ni zeggen da soraka of sona moeilijk zijn :lol:

Ik zou AD carry als 2e moeilijkste role beschouwen (na jungler). Uzelf deftig opstellen in een teamfight is heel moeilijk, zeker op hoger niveau waar enemies snappen dat ze u moeten focussen. Als ik Doublelift of andere AD's zie streamen ben ik altijd weer onder de indruk hoeveel damage zij durven doen bij het poken ook.

Support is zeker niet "gemakkelijk" of "verwaarloosbaar", maar eerder straightforward. Ge moet om te beginnen uw aandacht al niet verdelen tussen harass en minions. Verder zijn uw taken vrij duidelijk: harass in lane, zet wards, protect uw carry in teamfights.

Boemkool

Legacy Member
Ik main ADC en het verschil tussen een gewone support en een goeie support merkt ge direct ze. Ik speel vaak support in solo queue als ik kan (veel liever dan AD) aangezien de gemiddelde support op mijn elo niet speciaal goed is en ik bijna elke keer mijn botlane kan doen winnen als support.

Chickenlal

Legacy Member
Support is vrij belangrijk ja.

Af en toe heb je zo die games waar je graves aan het spelen bent, en dan heb je zo een geniale blitzcranck bij je. Die pullt dan elke minuut iemand en na 10 minuten heb je 5-6 kills.

En dan heb je andere supports die gewoon ganse laning phase in het bosje blijven staan en niets doen.

Weebl

Legacy Member
reFleX.be zei:
Ik main ADC en het verschil tussen een gewone support en een goeie support merkt ge direct ze. Ik speel vaak support in solo queue als ik kan (veel liever dan AD) aangezien de gemiddelde support op mijn elo niet speciaal goed is en ik bijna elke keer mijn botlane kan doen winnen als support.

Yup, zoals ik support Karma moet spelen om MF's te kunnen carryen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan