Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Martian

Legacy Member
Ksta nu ook 0-2 ranked
Het eerste spel gewoon verloren maar het 2nd spel echt gewoon super goe support gespeeld, al zeg ik het zelf, als taric samen me een miss fortune...
Na nen tijd beginnen ze bot lane me 5 te ganken, malphite ult turretdive en jax stun en alles erop... en wa doe het team ipv te komen helpen of zelf te pushen want alle lanes waren leeg, blijven die maar derpen...

Toen de teamfights begonne werden wij echt gecountered door CC, malphite, leona, jax, ahri,... dus ik zeg tege die manne da ze AUB merc's of andere tenacity wille kope want da we da anders ni gaan kunne winnen...
Wa zegt onze nasus 'OMG, was that an order? I do what I want. You don't tell me what I need to do nuub.'
En zo gezegd zo gedaan niemand koopt tenacity = loss... :cry:
Ik haat de lol community

Chickenlal

Legacy Member
Net 2 keer moeten dodgen gewoon omdat ik niet wil gamblen met 50 elo en we gewoon retarded picks hadden zonder ad carry.

Nu moet ik al een uur wachten lol.

CuRv3

Legacy Member
ondertussen 3 - 5 in ranked. Ene verloren omdat ik moest supporten (normaal ga ik dan alsnog ad carry), maar dacht van ok ik zal is supporten. Precies dan gaat het fout en zitten we met een terror ad die gewoon 1v5 ging. Alleen om die reden verloren, omdat we dus altijd 4v5 vochten en soms zelfs wonnen :(

Ongelofelijk. Wilt er ene soraka support gaan, maar zegt ie "I will poke with soraka". Ik zeg ok ja zal wel. Bam gaat gewoon naar toren van janna / corki wandelen voor op bananas te gooien. Gast is 0/10 gegaan op 20 minuten en dat was mijn fout omdat ik hem alleen liet poken met soraka.

Martian

Legacy Member
Da moment da ge me alle mensen in pregame chat afspreekt wa ge ga doen en dan nen trol uwe rol pakt...

Kennethdw

Legacy Member
Martian zei:
Da moment da ge me alle mensen in pregame chat afspreekt wa ge ga doen en dan nen trol uwe rol pakt...

Pregame chat als in champ select of als in premade pregame chat?

Als het het eerste is dan is het die kerel zijn volste recht om te kiezen wat hij wil als hij hoger staat dan jouw in draft mode ongeacht wat je in chat zegt.

yannick

Legacy Member
Zucht ik kan het niet meer aan, elke game win ik bot door goed te supporten met leona, maar uiteraard de helft van de games zijn er dan mongolen die het nodig vinden om constant solo rambo te gaan, of de carry niet te focussen of ambras te maken als het voor ons 22/10 staat zoals bij de laatste game (!!!!!!!).

Ik koop massa's wards en oracles, maar dit deert niet uiteraard want ze worden nog altijd koud gepakt uit positie terwijl ik al 80 keer gepinged heb. Ik win 2 spellekes door teamplay en verlies er dan 4 omdat iedereen maar doet wat zij of hij wilt, tis zoiets als 1 stap vooruit, 2 achteruit...

Martian

Legacy Member
Kennethdw zei:
Pregame chat als in champ select of als in premade pregame chat?

Als het het eerste is dan is het die kerel zijn volste recht om te kiezen wat hij wil als hij hoger staat dan jouw in draft mode ongeacht wat je in chat zegt.

Bwah nee we hadden allemaal afgesproken wa we gingen doen en die pakt mid om mij te trollen... ben ik maar support gegaan, wa ni erg is.

Ma dien heeft heel het spel liggen trollen en feeden... Ma serieus eh
Ik ben gene whinebaby en ik kan tege ne loss ma ik heb tegenwoordig ALLEEN nog maar lossen en das frustrerend als ge weet da ge tenminste nen degelijke speler zijt maar ALTIJD ma echt ALTIJD in een team zit me mensen die leaven en trollen...
Ge wordt da echt beu... :sad:

Martian

Legacy Member
yannick zei:
Zucht ik kan het niet meer aan, elke game win ik bot door goed te supporten met leona, maar uiteraard de helft van de games zijn er dan mongolen die het nodig vinden om constant solo rambo te gaan, of de carry niet te focussen of ambras te maken als het voor ons 22/10 staat zoals bij de laatste game (!!!!!!!).

Ik koop massa's wards en oracles, maar dit deert niet uiteraard want ze worden nog altijd koud gepakt uit positie terwijl ik al 80 keer gepinged heb. Ik win 2 spellekes door teamplay en verlies er dan 4 omdat iedereen maar doet wat zij of hij wilt, tis zoiets als 1 stap vooruit, 2 achteruit...

Ik ken het gevoel maat...
En tegenwoordig is het nog erger me de trolls... de community is echt shit!

pinoken

Legacy Member
Kennethdw zei:
Pregame chat als in champ select of als in premade pregame chat?

Als het het eerste is dan is het die kerel zijn volste recht om te kiezen wat hij wil als hij hoger staat dan jouw in draft mode ongeacht wat je in chat zegt.

Als em het zegt op voorhand wel ja, anders vind ik van niet. Communicatie is belangrijk. Ma soit, die discussie hebben we al gehad.

Chickenlal

Legacy Member
ik was de enige gold in mijn team.

Ik stond 4 0 12 cho'gath jungle, onze tristana stond ook 7 1, we stonden een 20-tal kills voor.

En dan komt onze malzahar. Wordt 6 (echt waar zes!) keer gepakt voor de teamfight begint. De laatste 6 teamfights heeft die niet eens kunnen ulten.

gg -40 elo door 1 retard. +3 honorable opponent gehad, maarja wat ben je er mee :p

pinoken

Legacy Member
Iemand die wil duo Q'en? Ben nog met placement matches bezig but if my sources are correct I'm around 1380. :p

CuRv3

Legacy Member
JEPLA. Laagste elo ooit in m'n leven. Draven wou ad carry gaan en pickte akali. Last minute toch maar naar draven toen we het bleven schreeuwen al snapte hij niet waarom (had overigens zelfs geen brons gehaald in S2). Achteraf maakte het weinig uit. Oh ja en onze yorick ging top counterpicken zodat hij zou winnen. Wel weer +3 honor gekregen, omdat ik "unlucky" was volgens enemy. JEUJJ

f2YIM.jpg

Darkseid

Legacy Member
Door die reset begin ik terug onder de 1500, ik was al vergeten wat voor mongolen ge daar tegenkomt. Ik ben 2nd pick en vraag om te junglen, ik zeg "probly lee/xin/mumu" .. wat zijn die idioot zijn bans? lee/xin/mumu :/

Joinen die mensen ranked q's speciaal om anderen te trollen of wat :)

DarkKhen

Legacy Member
Darkseid zei:
Door die reset begin ik terug onder de 1500, ik was al vergeten wat voor mongolen ge daar tegenkomt. Ik ben 2nd pick en vraag om te junglen, ik zeg "probly lee/xin/mumu" .. wat zijn die idioot zijn bans? lee/xin/mumu :/

Joinen die mensen ranked q's speciaal om anderen te trollen of wat :)

Awel se, heb nu 'n account op 1100 waar ik zometeen ga op queuen. Ik zal is reporten wa ze hier allemaal op doen. It's gonna be funny.

Boemkool

Legacy Member
Darkseid zei:
Door die reset begin ik terug onder de 1500, ik was al vergeten wat voor mongolen ge daar tegenkomt. Ik ben 2nd pick en vraag om te junglen, ik zeg "probly lee/xin/mumu" .. wat zijn die idioot zijn bans? lee/xin/mumu :/

Joinen die mensen ranked q's speciaal om anderen te trollen of wat :)

misschien dacht hij dat ge die gebanned wou zien :p

MinatO

Legacy Member
Pff wat een frustraties hier toch... Ik wist in champ select dat we slechtere comp hadden (duh teemo en xin useless mid/endgame) en hun anivia had 1700 rating s2 met 75% in 70 games ofzo. Ik voor de verandering supertryhardfocus en won hard, stond 5-0 na mid outfarming + enemy jungle invades + botlane ganks.

Dan mag ik nog zo hard en goed spelen, er is gewoon ALTIJD 1 speler die uw game compleet verkloot. 1 keer zie ik hem dien gp chasen dus ik ping 20x, rest van team loopt om hem te beschermen, uiteindelijk gaan we allemaal dood door dien teemo, pakken ze baron en finishen ze game... yippie ka yee.
Vroeger was het verliezen omdat al de rest van uw team zogezegd suckte, nu is het verliezen omdat 1 speler suckt en wééral 5vs4 situaties geeft voor het enemy team op de belangrijkste momenten van het spel.

Kankerteemo, dat ze die fucking hero gewoon deleten ipv 20 skins geven zodat al die "TEEMO RAPES XXX BRUISER IN LANE" tards er stoppen om die te picken.

Zo frustrerend gewoon, pre reset, won ik dit soort games makkelijk op 1600 waar ze imo minder hard throwen.

Darkseid

Legacy Member
lol, net een teemo adcarry gehad. Ik dacht ok 'k zal botlane wat campen, ik geef em 3-0 en die snowballt zijn lane, endgame score 16/1 teemo, not too bad:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan