Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ksta momenteel 5-4 met 1416.pinoken zei:Wa ELO zitten jullie nu, 1 dag na de reset?![]()
.Komaan Doppler MAN UP! you can carry this!DarkKhen zei:Heb geen goesting in ranked te spelen waar het ene team alle derps heeft en het andere team alle platinums / diamonds. No sjanks riot, I'm gonna sit this one out.
Still at 1600 and waiting.
MinatO zei:Komaan Doppler MAN UP, waart gij het niet dat nen tijd gelede nog zei "EASY CARRY RENGAR MID AP" op low elos?![]()

llsanderll zei:Wanneer zou het een goeie moment zijn om met ranked te beginnen? (heb nog nooit ranked gespeeld)
Ben dat gekloot in normals echt beu. Op mijn niveau wint gewoon het team met de minste trolls (of minste free/new champs)...
MinatO zei:Komaan Doppler MAN UP! you can carry this!
RiskGhost zei:Ja ma em wordt gewoon gecarried he.![]()

Faal zei:Nu, je hebt evenveel kans om een gold/diamant/plat speler in jouw team te hebben dan in het ander team dus kans om gecarryd te worden is 50/50. Maar als je weet dat je zelf kan carryen wacht je best nog enkele dagen tot de trolls op hun true elo zitten.
MinatO zei:Ksta momenteel 5-4 met 1416.
Toevallig ne duo Q partner gevonden in mn eerste game die jungled (wat perfect is om met AP mid te spelen) en nu zitten we aan win streak van 3.
Kheb vandaag toch verlof door treinstaking dus kga nog zeker 10 games spelen vandaag.

