Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinatO

Legacy Member
Kheb intussen tegen die morde moeten spelen en hij had mij gefeed waardoor ik snowballde :p

MinatO

Legacy Member
pinoken zei:
Wa ELO zitten jullie nu, 1 dag na de reset? :p
Ksta momenteel 5-4 met 1416.
Toevallig ne duo Q partner gevonden in mn eerste game die jungled (wat perfect is om met AP mid te spelen) en nu zitten we aan win streak van 3.

Kheb vandaag toch verlof door treinstaking dus kga nog zeker 10 games spelen vandaag :p.

DarkKhen

Legacy Member
Heb geen goesting in ranked te spelen waar het ene team alle derps heeft en het andere team alle platinums / diamonds. No sjanks riot, I'm gonna sit this one out.

Still at 1600 and waiting.

MinatO

Legacy Member
DarkKhen zei:
Heb geen goesting in ranked te spelen waar het ene team alle derps heeft en het andere team alle platinums / diamonds. No sjanks riot, I'm gonna sit this one out.

Still at 1600 and waiting.
Komaan Doppler MAN UP! you can carry this!

Xiao

Legacy Member
Wanneer zou het een goeie moment zijn om met ranked te beginnen? (heb nog nooit ranked gespeeld)
Ben dat gekloot in normals echt beu. Op mijn niveau wint gewoon het team met de minste trolls (of minste free/new champs)...

Faal

Legacy Member
llsanderll zei:
Wanneer zou het een goeie moment zijn om met ranked te beginnen? (heb nog nooit ranked gespeeld)
Ben dat gekloot in normals echt beu. Op mijn niveau wint gewoon het team met de minste trolls (of minste free/new champs)...

Nu, je hebt evenveel kans om een gold/diamant/plat speler in jouw team te hebben dan in het ander team dus kans om gecarryd te worden is 50/50. Maar als je weet dat je zelf kan carryen wacht je best nog enkele dagen tot de trolls op hun true elo zitten.

Kennethdw

Legacy Member
Faal zei:
Nu, je hebt evenveel kans om een gold/diamant/plat speler in jouw team te hebben dan in het ander team dus kans om gecarryd te worden is 50/50. Maar als je weet dat je zelf kan carryen wacht je best nog enkele dagen tot de trolls op hun true elo zitten.

Als je net ranked begint (vanaf 1200 dus) ga je geen gold / plat spelers zien ze. Ik zit aan 1500 elo en ik had eerst 1725 voor de reset. Plat spelers zitten dus rond de 1600. Kheb in season 2 ook paar weken gewacht voor ranked te doen en dan haalde ik gelijk 1600 (mijn toprate seizoen ervoor was 1520) met 18 wins 9 losses fzow.

Tis je eigen keuze maar als je nu speelt heb je meer kans dat er bijzitten die er niet thuishoren omdat ze een paar keer gecarried zijn en telkens +40/+50 elo kregen imo.

Xiao

Legacy Member
Zal nog enkel dagen wachten dan; als ik nu 4x achter elkaar pech heb zit ik op 1000 en zit ik gegarandeerd tussen de trolls.

DarkKhen

Legacy Member
Bwa, als ge op 1200 zit kunde queuen, no problem. Ik eindige met 1900 (max 1959, geen idee wa ze pakte als referentie punt) en ik zit nu met manne van 1500 - 1900 in m'n team. Echt irritant. Zelfs Saintvicious zegt da het 50/50 is, ofwel hebt ge het team met de 1500's en staath et enemy team met de 1900, of omgekeerd.

Basically, wait for the balancing imo als ge +1600 zijt atm, misschien zelfs 1500.

MinatO

Legacy Member
ForellenLord is nog altijd 2K elo na de reset blijkbaar :p. Ne soft reset is voor hem gelijk aan de toprating vd hoogste 9liver in s2.

pinoken

Legacy Member
MinatO zei:
Ksta momenteel 5-4 met 1416.
Toevallig ne duo Q partner gevonden in mn eerste game die jungled (wat perfect is om met AP mid te spelen) en nu zitten we aan win streak van 3.

Kheb vandaag toch verlof door treinstaking dus kga nog zeker 10 games spelen vandaag :p.

Als ge daar deze avond nog rond zit dan wil ik wel duo Q'en met u. 1377 atm. ;)

CuRv3

Legacy Member
hoppa 0 - 2 in ranked games

1e game: orianna faalt mid vs kassadin en wij hebben een jungler die nog nooit gejungled had die werd ook constant weggespeeld door hun jungler. Ik als graves 180cs op 20 min en een surrender dus GG on to the next one
2. AP veigar jungle. Nuff said :(

CuRv3

Legacy Member
naja het caret me niet wat anderen spelen zolang ze niet gaan feeden. Die van bij ons ging 1/8 en schold vanaf 1 minuut in game. Straks nog maar is spelen. Ik zit al dicht tegen de 1200 aan hahaha

Martian

Legacy Member
Na nen tijd geeft ge het gewoon op...
Ik win met mijn duo queue partner 80% van de spellekes bot lane maar het wordt bijna altijd verpest door uw eigen team: Leavers, feeders, heel slechte spelers, trolls die echt griefen (zoals me een bom van ne full ap zilean naar u toe lopen of me den blitz Karthus in u team pullen),...
Dan kunde nog zo hard winnen in u lane ma u spelleke is 90% van den tijd lost...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan