Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ZackWhite

Legacy Member
lol, van 1491 naar 1306, nooit goud gezien :p vermtis ik nu toch geen goud meer ga halen troll ik alleen nog maar! 't Zal hun leren verdorie, ik geen goud, niemand goud!

MinatO

Legacy Member
Verdekke zit vast tussen 1600 en 1650. Tzijn allemaal geen "gelijke games", ofwel snowbalt mijn team en winnen we hard ofwel omgekeerd. Ik hoop nog 1700/1800 voor de elo reset te hebben.

Philipvdp

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Sinds ik 1500 gehaald heb krijg ik echt de grootste mongolen ooit in mijn team. 't is echt weer erg, al goe da ik 1500 haalde en niet op 1499 strande want vanaf dat punt heb ik geen game meer gewonnen en recht naar 1350 gezakt :p

Ik ben van 1499 beginnen zakken.

Killstick

Legacy Member
O M F G

3 games op een rij dat mijn mid brand pakt......

altijd geowned door Ahri/Kennen/Orianna

WIE SPEELT DIE KUTCHAMP NOG. Dan gaat die mongool tegen kennen nog voor spellvamp lol hij sterft in 1 combo ga dan gvd wat MR.

Andere dumbshit beweert dat hij even goed kan roamen alsl Ahri....

Holy shit...brand mid is queuedodge volgende keer

MinatO

Legacy Member
Niks mis met Brand behalve mobility. Als hij orianna/kennen niet aankon dan suckt hij gewoon, simpel.

DarkKhen

Legacy Member
Pfff, 2 losses op rij. Sebiet ga'k nog onder de 1930 elo. :(














































200px-Trollface.svg.png

MinatO

Legacy Member
Godverdomme kankerretards. Als ge vandaag nog niet weet dat ge Evelyn moet bannen, dan zijde gewoon retarded. Ofcourse zegt hij "np i can push her hard with morde and shes useless"

En inderdaad, hij haalde 1 kill in de lane, haar lane gepushed, ze ging gewoon roamen en easy kills regelen :/ .Nadien had ik 100% hp, kon niet eens die kankereve met 30% hp pakken. Q + E op haar en ze doet gewoon W wat haar bijna 600 movementspeed geeft ofzo en cc debuff + Q spam constant en kging nog bijna dood lol

DarkKhen

Legacy Member
Na > een jaar lang al die posts hier lezen mag ik da toch wel is doen zekers. :D

MinatO

Legacy Member
Net nen game waar ik gefaald/gefeed had door ne simpele fb @ top, compleet mijn fout. Maar de andere lanes wonnen, kstond 1-4 en kwerd superhard geflamed door onze heimerdinger. Achteraf bleek hij 2K elo te zijn met 800 heimerdinger games in solo queue. No offence, maar als ge 1 failer in uw team niet kunt carryen, dan zedde niet veel beter.

CuRv3

Legacy Member
2 games achter elkaar waar iemand het leuk vind om te announcen dat ze gold elo hebben dus geen moeite gaan doen en lekker feeden.

MinatO

Legacy Member
Kon 1 game spelen vandaag, moest junglen...
Mid was 0-9 na 20 minuten, ok /ff surrender, en nu tv zien/slapen. Dank je wel.

Darkseid

Legacy Member
CuRv3 zei:
2 games achter elkaar waar iemand het leuk vind om te announcen dat ze gold elo hebben dus geen moeite gaan doen en lekker feeden.

En gij probeert nog gold te halen ofwat? :p

Juve9le

Legacy Member
We starten met een slechte comp(hadden niet eens tanks en enemy team had malph/blitz/lee). Uiteindelijk begonnen we het nog te winnen omdat we constant iemand van hen konden pakken(hadden bushwhacks, jack in the boxes, shrooms en wards overal) tot onze shaco afk gaat na 42min. Free baron + inhibs. Uiteraard komt die shaco nog terug nadat al onze turrets neer zijn. Hatelijk om om zo'n reden te verliezen wanneer we duidelijk aan het winnen waren.

MinatO

Legacy Member
Godverdomse KANKERRIOT. NU zenk pist lol.
Perfecte game, alle lanes gingen goed, 11-0 voor, perfecte farm (120 cs op 10 minuten ofzo), 3-0 voor in lane, botlane ook gecarried en hopla Lee Sin top disconnect...
De 11-0 veranderde in een surrender na 25 minuten gewoon omdat ze pushten met 5vs4 en we konden niks doen... teamfights verloren we uiteraard ook. Heel enemy team geeft mij honor, ja tof, kheb liever elo.

Wanneer gaan die Retards bij Riot eens een fucking systeem verzinnen waar de overige 4 spelers geen elo verliezen... bij een dc. Wat interesseert mij die kankertribunal, dat werkt niet preventief en daar heeft niemand een reet aan. Zijn tientallen duizenden spelers genoeg om uwen game te kloten en 1 meer of minder gaat niks helpen met tribunal.

pinoken

Legacy Member
Ffs, sinds ik van 1440 naar 1265, JAWEL intussen al 1265, ben gezakt ben ik 9/10 games last pick en verliezen we grandioos omdat 2/3 lanes feed terwijl ik op die andere lane fed ben.

Wat je ook doet, 1 fed persoon kan het niet van 4 fed personen winnen.

MinatO

Legacy Member
Het gaat hier ook slecht ze :p. Elke keer als ik nen game win en dacht: damn i carried this, me so proud, krijg ik volgende game ne leaver of speel ik support terwijl mid+top verliest, en dan denk ik: ok mijn 1e game was useless. Thank you very much.

Darkseid

Legacy Member
Haha net een game gehad waarin we dik aant winnen waren, stonden 20/5 na 20min, ik 8/0 toplane. Ons team zat wel vol trolls die duidelijk voor de fun spelen en het niet veel konde schelen of we winnen of niet, mij boeit elo ook totaal niet meer dus zitten we met 5 te campen in een bosje voor 2 minuten en wachten tot iemand erin loopt en van die zever:p Ik /ff voor de lol en 3 ander voten snel ja haha en surrender:D

Die laatste begint te ragen na de game, lol. Wel een goede manier om honor te krijgen als ge geen elo meer nodig hebt precies :)

Nighth4wkske

Legacy Member
Klote afk'ers ! Echt waar
Kstond 7/2/nog iets met amumu, gaat er een retard ff afk om te gaan eten
Are you fucking serious? :S Zen vriend zegt, we are premade. He is eating, will be back soon.
Wie the hell gaat nu midden in een game ff eten om na 20 min later terug te komen :s Tijdens die afk ging onze mid fizz ook afk. Ja obvious verloren 3 vs 5, gg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan