Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pinoken zei:12 minuten in game. Teams staan 5 - 12 en ik sta 5/1/0. Te zielig voor woorden.![]()

Z!ppy zei:ECHT FUCK THIS SHIT
Nu moogt ge echt allemaal gewoon zegge wat ge wilt maar fuck deze shit. 2 Games net gespeeld, NIET TE GELOVEN, ik ben eerst jungle skarner, ik start 4/1/5 , steal amumus red + haal first blood op hem, gank, maak kills, geef kills. Onze lee op top onder tussen 0/5 tegen fiora, die dan rustig begint te roamen en overal kills raapt fiora 10/1, 4 keer heb ik haar ge-ult en in mijn team gesleept, NIEMAND DEED IETS. Ik was fucking aant tanken en niemand focuste !!! Men team begint te surrenderen en op te geven ma de kans zat er in fiora moest gwn dood en thats it, nee iedereen geeft op en begint te surrenderen... 4/8/12 geindigd
Volgende nog insaner, ksta solotop poppy tegen ww, we zijn nog geen 5 min bezig:
" an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn"
Echt, wtf?? Ik was 3/0 tegen ww ik ga mid en bot helpe, die waren gewoon RETARDED, 3 man 40 % hp ik engage ult hun leona zoda ik alles tank (poppy ult), ik focus hun vayne, BEGINNEN DIE OP LEONA TE KLOPPEN, terwijl enemy wukong rustig hun kapotslaagt. Echt nu heb ik er genoeg van, achterlijke mensen die dit spel spelen serieus.
Geef mij een slecht team en ik kan nog wat carrien, MAAR DIT IS EROVER. 3/20 na 12 minuten, waarvan 3 kills van mij op top waren. Echt, das echt gewoon er los over. Dit kan geen enkele pro carrien geen dyrus geen chaox of oddone. Da gaat ge me niet wijsmake dat ge met deze teams uit elo hell geraakt fuckt this.
And yes i'm mad
edit: Kga me eraan houde ik speel echt gwn nimeer tot middernacht in weekdagen, fuckt t'paasverlof.

Kennethdw zei:Nooit gen1a singed laten spelen in ranked.
O hey kijk een annie met stun op! Kzal ze ffkes naar onze carry smijten >;<
Daar ging menen Guardian angel xd.
Nub gen1a![]()

Kennethdw zei:Nooit gen1a singed laten spelen in ranked.
O hey kijk een annie met stun op! Kzal ze ffkes naar onze carry smijten >;<
Daar ging menen Guardian angel xd.
Nub gen1a![]()

gazmask zei:Hoe is het mogelijk om 4v5 (in ons voordeel) te verliezen tegen een team dat geen adc heeft en een irelia met 16/0, zelfs niet na 50 minuten?
gazmask zei:Hoe is het mogelijk om 4v5 (in ons voordeel) te verliezen tegen een team dat geen adc heeft en een irelia met 16/0, zelfs niet na 50 minuten?

DarkKhen zei:Cuz you guys failed to play "protect the ad carry"-game.![]()

q-ball_NBK zei:ik hoor graag waarom