Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
12 minuten in game. Teams staan 5 - 12 en ik sta 5/1/0. Te zielig voor woorden. :sop:

Philipvdp

Legacy Member
pinoken zei:
12 minuten in game. Teams staan 5 - 12 en ik sta 5/1/0. Te zielig voor woorden. :sop:

Da valt nog mee. Ik was gisteren met ne maat duo queue normal aan't spelen (oei ik ga hier ferm offtopic. Ik ken er al minstens twee die gaan wenen.) en na 12 minuten stonden wij nog met twee tegen vijf.

onze premade bot was vertrokken nadat ze een double kill tegen kregen en onze ap mid was ook weg nadat hij dood was. 10 minuten later kwam hij terug om te zeggen dat hij weg was omdat hij na 8 minuten nog geen gank had gekregen. :lol:

Juve9le

Legacy Member
mj-laughing.gif

Juve9le

Legacy Member
Z!ppy zei:
ECHT FUCK THIS SHIT

Nu moogt ge echt allemaal gewoon zegge wat ge wilt maar fuck deze shit. 2 Games net gespeeld, NIET TE GELOVEN, ik ben eerst jungle skarner, ik start 4/1/5 , steal amumus red + haal first blood op hem, gank, maak kills, geef kills. Onze lee op top onder tussen 0/5 tegen fiora, die dan rustig begint te roamen en overal kills raapt fiora 10/1, 4 keer heb ik haar ge-ult en in mijn team gesleept, NIEMAND DEED IETS. Ik was fucking aant tanken en niemand focuste !!! Men team begint te surrenderen en op te geven ma de kans zat er in fiora moest gwn dood en thats it, nee iedereen geeft op en begint te surrenderen... 4/8/12 geindigd

Volgende nog insaner, ksta solotop poppy tegen ww, we zijn nog geen 5 min bezig:
" an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn" " an ally has been slayn"

Echt, wtf?? Ik was 3/0 tegen ww ik ga mid en bot helpe, die waren gewoon RETARDED, 3 man 40 % hp ik engage ult hun leona zoda ik alles tank (poppy ult), ik focus hun vayne, BEGINNEN DIE OP LEONA TE KLOPPEN, terwijl enemy wukong rustig hun kapotslaagt. Echt nu heb ik er genoeg van, achterlijke mensen die dit spel spelen serieus.

Geef mij een slecht team en ik kan nog wat carrien, MAAR DIT IS EROVER. 3/20 na 12 minuten, waarvan 3 kills van mij op top waren. Echt, das echt gewoon er los over. Dit kan geen enkele pro carrien geen dyrus geen chaox of oddone. Da gaat ge me niet wijsmake dat ge met deze teams uit elo hell geraakt fuckt this.

And yes i'm mad :)

edit: Kga me eraan houde ik speel echt gwn nimeer tot middernacht in weekdagen, fuckt t'paasverlof.

toch veruit de beste ragepost die ik hier tot nu toe gelezen heb :D

Kennethdw

Legacy Member
Nooit gen1a singed laten spelen in ranked.

O hey kijk een annie met stun op! Kzal ze ffkes naar onze carry smijten >;<

Daar ging menen Guardian angel xd.



Nub gen1a :(

actix

Legacy Member
Kennethdw zei:
Nooit gen1a singed laten spelen in ranked.

O hey kijk een annie met stun op! Kzal ze ffkes naar onze carry smijten >;<

Daar ging menen Guardian angel xd.



Nub gen1a :(

Die game was zo won als iets, en mee singed zijde gwn verplicht te trollen. Ksmeet ze gwn naar u zoda ge nimeer moest bewegen om aan te vallen!
All planned zoals altijd. :D

pinoken

Legacy Member
Kennethdw zei:
Nooit gen1a singed laten spelen in ranked.

O hey kijk een annie met stun op! Kzal ze ffkes naar onze carry smijten >;<

Daar ging menen Guardian angel xd.



Nub gen1a :(

Bij mij is em altijd support en da werkt zeer goed (hoewel em het nie zo graag doet). :p

Juve9le

Legacy Member
4/2/8 als jungler, de enige die niet zwaar aan het feeden was in het team. team gooit 4 reports op me voor unskilled. gg

geen wonder dat unskilled geen punishable offense is, het is gewoon constant 'report x for unskilled pls' ingame, en dit uiteraard komende van de hardst falende retards.

Kennethdw

Legacy Member
Zucht

Weer genaait door een premade die net ranked deed.

Jax 5 wins
soraka 11

Dat gaat premaden in ranked en verneukt hele games.

Die soraka viel nog wel mee en deed zen best maar die jax jezus wat was dat.

Ik was lvl 11 botlane en dien dude was lvl 7?????

Farmen kende em nie, hij probeerde enkel te ganken en daar faalde em grandioos in. Greedy tot en met overal kills gaan zoeken waar er geen te rapen vallen en doodgaan.

Game duurde 50 minuten lang en da manneke had 10k gold. Dien stond zelfs 3k gold onder de support. Hij werd dan ook nog eens solo gepakt wa het enemy team de win gaf >.<
Waarom dien soraka daarmee premade was snap kik dus echt nie, da manneke was 800 elo material.

Juve9le

Legacy Member
voor de zoveelste keer een premade bot.

voor de game: dont worry we're good
tijdens de game: omg why dont you gank??? > ze staan onder de enemy turret en warden niet eens
na de game: 7/20

hashtag

Legacy Member
Hoe is het mogelijk om 4v5 (in ons voordeel) te verliezen tegen een team dat geen adc heeft en een irelia met 16/0, zelfs niet na 50 minuten?

actix

Legacy Member
gazmask zei:
Hoe is het mogelijk om 4v5 (in ons voordeel) te verliezen tegen een team dat geen adc heeft en een irelia met 16/0, zelfs niet na 50 minuten?

slechte runes en masteries

DarkKhen

Legacy Member
gazmask zei:
Hoe is het mogelijk om 4v5 (in ons voordeel) te verliezen tegen een team dat geen adc heeft en een irelia met 16/0, zelfs niet na 50 minuten?

Cuz you guys failed to play "protect the ad carry"-game. :P

Chickenlal

Legacy Member
Onze graves kocht na zijn BT een triforce :'(

En zeggen da ge met hetzelfde geld een IE kunt kopen.

pinoken

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
ik hoor graag waarom

Je E (dash) zijn CD gaat end-game ontzettend snel naar beneden en dan is het handig voor de extra dmg. De slow is handig want die dash is niet ZO geweldig om te chasen en attack speed en movement speed spreken voor zich.

Kennethdw

Legacy Member
Triforce is rommel op graves.

Triforce is goe voor chars met lage cooldowns die ze kunnen spammen en ook baat hebben bij extra ap / movespeed.

Corki / ez zijn hier dus goed voor. Vayne zou het MISSCHIEN kunnen maar lijkt me ook niet optimaal. Op graves is het gewoon rommel.

Kun je veel beter een bloodthrister / ie op kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan