Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorfin

Legacy Member
brainrain zei:
België heeft slechte spelers, zoals elk ander land. Andere landen hebben gwn meer inwoners en dus meer kans om grote talenten te hebben, het is ni da belgie niks is want ze het is gwn hetzelfde als al de rest.

Lol, Zweden heeft 10 miljoen inwoners, het ligt echt niet daar aan hoor..

CrD Bulbasaur

Legacy Member
MinatO zei:
Klopt, verloren in 2e ronde van winners bracket tegen AT Gaming, daarna nen game weggeven tegen Avenue in de losersbracket die we echt wel hadden moeten winnen, maarja, ons early voordeel totaal niet benut, dus verdiend verloren.
Ah, ja, bij de eerste ronde van upper bracket was er 3/8de kans om tegen een lower elo team uit te komen. Wij kwamen meteen uit tegen Avenue, die mannen waren eigenlijk ni zo goe, ma we zijn outpicked geweest en onze botlane had het heel moeilijk, dus die game verdiend verloren.
Eerste ronde van loser bracket gemakkelijk gewonnen, en daarna verloren van Regez gaming. Konden we echt weinig tegen beginnen.

Jullie zijn in de upper bracket een ronde verder geraakt, maar uiteindelijk zelfde als ons geëindigd in loser bracket.

In de groepsfase hebben we alleen verloren van NGG. Wat trouwens nog een super close game was, aangezien ze een "trol" botlane hadden: nidalee blitz. We hadden in feite bot, top en jungle in de hand. Maar Tabzz was redelijk fed, en ge ziet echt da hij weet hoe ge moet spelen. We konden hem onmogelijk neer focussen.. maakt zo weinig fouten.

BrNlicious

Legacy Member
Thorfin zei:
Lol, Zweden heeft 10 miljoen inwoners, het ligt echt niet daar aan hoor..

Aan wat dan wel, het is gwn kansberekening. Hoe meer inwoners hoe meer kans dat er talent bij zit thts it. Natuurlijk zijn er nog andere factors zoals de tijd die je erin steekt ed.

Kennethdw

Legacy Member
brainrain zei:
Aan wat dan wel, het is gwn kansberekening. Hoe meer inwoners hoe meer kans dat er talent bij zit thts it. Natuurlijk zijn er nog andere factors zoals de tijd die je erin steekt ed.

En zweden is ook een van de meest welvarende landen van de wereld als ik me niet vergis. Meer rijken = meer computers = meer gamers:P

Maar zoveel goeie zweedse spelers zijn er nu toch ook niet eh?
Veel duitsers zijn et vooral in de topteams van EU.

Belgie heeft een handvol goeie spelers zoals de meeste kleinere landen.

hashtag

Legacy Member
Kennethdw zei:
En zweden is ook een van de meest welvarende landen van de wereld als ik me niet vergis. Meer rijken = meer computers = meer gamers:P

Zo kunt ge vergelijkingen blijven maken é; meer rijken = meer hogere functies = meer high society = meer cricket, paardenpolo :D

'Wij' hebben die Athene toch, voor velen geen sympathieke, maar toch een van de bekendste gamers. Wij hebben inderdaad geen professionele teams zoals er veel zijn in USA of andere landen, maar esports is miniem hier. Naast fom hebt ge geen enkele waardige lan party waar grote namen op afkomen, dus er is ook geen stimulans om goed te worden, en al wa ietwa goed is wordt opgenomen in LLL. Ge zou ook denken dat de 'grootste gamingcommunity' met de meeste unieke bezoekers per dag zich zou richten naar eSports, maar dat is ook nooit van de grond gekomen

pinoken

Legacy Member
Probleem is gewoon de mentaliteit van de bevolking. Games zijn hier nog altijd kinder-tijdverdrijf voor de meesten en absoluut niets om op professioneel niveau te beoefenen. Als je dan naar Korea en dergelijke kijkt (waar gamers praktisch goden zijn), dan verklaart dat waarom er zoveel (pro)gamers van die oosterse landen komen.

CrD Bulbasaur

Legacy Member
Yup da's wel waar pinoken, hier wordt nog altijd gedacht da ge ni kunt leven van professioneel gamen. En waarschijnlijk zal Europa nog wel nen tijd achterstaan op oosterse landen en NA. Als ge kijkt naar de gaming huizen da sommige teams in NA zitten, daar moet ge hier toch ook al een schoon beroep voor hebben xD

spletZ

Legacy Member
CrD Bulbasaur zei:
Om competitief iets te bereiken, waarschijnlijk wel.

Allemaal wa minder onnodige shit posten en ideeën uitwisselen zou iedereen hier ook wel wa helpen.

nokeyboard

Legacy Member
pinoken zei:
Probleem is gewoon de mentaliteit van de bevolking. Games zijn hier nog altijd kinder-tijdverdrijf voor de meesten en absoluut niets om op professioneel niveau te beoefenen. Als je dan naar Korea en dergelijke kijkt (waar gamers praktisch goden zijn), dan verklaart dat waarom er zoveel (pro)gamers van die oosterse landen komen.

Ge snapt toch da er 8 teams zijn met een pro contract in s3= 8x5=40 spelers
40 spelers uit al die miljoenen...

De kans da ge ooit iet verdient met gamen is zooo klein.
Er zijn meer mensen die hun leven hebben verspild met gamen dan die er iet mee hebben bereikt :)

pinoken

Legacy Member
nokeyboard zei:
Ge snapt toch da er 8 teams zijn met een pro contract in s3= 8x5=40 spelers
40 spelers uit al die miljoenen...

De kans da ge ooit iet verdient met gamen is zooo klein.
Er zijn meer mensen die hun leven hebben verspild met gamen dan die er iet mee hebben bereikt :)

Ik zeg niet dat er per sé iets mee te verdienen valt. Ik zeg dat er iets schilt met de mentaliteit van de bevolking ivm gamen. Ga vragen aan al die miljoenen en kijk eens hoeveel % eigelijk weet dat er zo iets bestaat als e-sports. Vertel het hen en ze zullen 9/10 zeggen dat dat belachelijk is.

MinatO

Legacy Member
Wie gaat er nu ook gamen als main inkomst beschouwen... Gamen moet altijd een hobby blijven, die te combineren valt met uw werk/studies en sociale leven. Het zou enkel interessant zijn als LoL nog zeker 5 jaar bestaat, en ge speelt 5 jaar aan de absolute top (maw top8, contract met Riot en tournamentopbrengsten + streams en ge zult met dat geld toch wel serieus wat meer verdienen dan een gemiddelde bediende/arbeider in België)

el shorty

Legacy Member
Ik begin het lichtelijk beu te raken om hier altijd maar lame en flame posts te moeten deleten...

Ik stel dus voor dat jullie eens stoppen met op elkaar te kakken, of ik ga eens terug kakken: maar dan is het een ander woordje: kicken... Kan je een paar dagen even aan de zijlijn staan om af te koelen. Geldt voor iedereen overigens. Ik heb geduld en kan veel verdragen en toelaten, maar het begint een beetje trop te worden he.

Kennethdw

Legacy Member
el shorty zei:
Ik begin het lichtelijk beu te raken om hier altijd maar lame en flame posts te moeten deleten...

Ik stel dus voor dat jullie eens stoppen met op elkaar te kakken, of ik ga eens terug kakken: maar dan is het een ander woordje: kicken... Kan je een paar dagen even aan de zijlijn staan om af te koelen. Geldt voor iedereen overigens. Ik heb geduld en kan veel verdragen en toelaten, maar het begint een beetje trop te worden he.

Ge ebt 2 posts van mij gedelete die totaal niet flame of erg waren?
De moderatie is wel een beetje TE streng, er wordt hier echt niet veel geflamed. Er zijn gewoon veel mensen met andere meningen die dat verwoorden op andere manieren maar er wordt zelden iemand tot nooit iemand de huis vol gescholden hier...

el shorty

Legacy Member
Ik heb alle aanverwante topics, die er commentaar op gaven ook in 1 trek mee gedelete. Vandaar. (bvb verwijzing naar iets)

DarkKhen

Legacy Member
el shorty zei:
Ik heb alle aanverwante topics, die er commentaar op gaven ook in 1 trek mee gedelete. Vandaar. (bvb verwijzing naar iets)

Ach 't was wel nodig. Heb me wel kapot gelachen met de automatisatie van sommige berichten. Allez, chanceke da het hier toch nog bezien word en niet opeens berichten verwijdert worden zonder enige reden.

MinatO

Legacy Member
Frustrerend als ik denk da'k nen bangelijke game met nunu jungle heb gespeeld (2 kills op top en 2 kills op bot gegeven + hun jungler stond achter vanwege counterjungling) en dan toch naar uw klote krijgen omda nunu zogezegd suckt mid/endgame. Dafuqqq, kan ik eraan doen dat Annie met ne full combo ne graves tot 50% hp brengt, laat staan hun offtanks... lol
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan