MinatO zei:
Klopt, verloren in 2e ronde van winners bracket tegen AT Gaming, daarna nen game weggeven tegen Avenue in de losersbracket die we echt wel hadden moeten winnen, maarja, ons early voordeel totaal niet benut, dus verdiend verloren.
Ah, ja, bij de eerste ronde van upper bracket was er 3/8de kans om tegen een lower elo team uit te komen. Wij kwamen meteen uit tegen Avenue, die mannen waren eigenlijk ni zo goe, ma we zijn outpicked geweest en onze botlane had het heel moeilijk, dus die game verdiend verloren.
Eerste ronde van loser bracket gemakkelijk gewonnen, en daarna verloren van Regez gaming. Konden we echt weinig tegen beginnen.
Jullie zijn in de upper bracket een ronde verder geraakt, maar uiteindelijk zelfde als ons geëindigd in loser bracket.
In de groepsfase hebben we alleen verloren van NGG. Wat trouwens nog een super close game was, aangezien ze een "trol" botlane hadden: nidalee blitz. We hadden in feite bot, top en jungle in de hand. Maar Tabzz was redelijk fed, en ge ziet echt da hij weet hoe ge moet spelen. We konden hem onmogelijk neer focussen.. maakt zo weinig fouten.