Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
MinatO zei:
Tis viable als uw top ook ap-ish is (vlad, rumble, kennen, ...)
Als al uw AP damage moet komen van nidalee, dan is het niet viable. Toch niet op 1500+ elo, op 800 elo kunde daar misschien mensen met stompen.

Kheb nogthans dien forellenlord da op 2800 elo da ook zien spelen. Ap nida mid.

Is het daar niet viable dan?:D

Juve9le

Legacy Member
MinatO zei:
Tis viable als uw top ook ap-ish is (vlad, rumble, kennen, ...)
Als al uw AP damage moet komen van nidalee, dan is het niet viable. Toch niet op 1500+ elo, op 800 elo kunde daar misschien mensen met stompen.

Tuurlijk wel.

MinatO

Legacy Member
Kennethdw zei:
Kheb nogthans dien forellenlord da op 2800 elo da ook zien spelen. Ap nida mid.

Is het daar niet viable dan?:D
Tis ni omdat 1 kerel er mee kan ownen, dat het opeens viable is. Gij ooit al ne nidalee in premade 5on5 gezien als AP mid, zonder dat er nog andere AP damage in het team zat?

Juve9le

Legacy Member
MinatO zei:
En gij spreekt uit ervaring want?

Want ik ben niet iemand die zich blind staart op wat ie gezien heeft in z'n low elo spelletjes.

MinatO zei:
Tis ni omdat 1 kerel er mee kan ownen, dat het opeens viable is.

Wie had gedacht dat je effectief goed moet zijn met een champion om ermee te winnen. Gij se pro!


ot: Rune Pages 2 voor de prijs van 1-actie die blijkbaar afgelopen is net wanneer ik genoeg IP had :sad:

Kennethdw

Legacy Member
MinatO zei:
Tis ni omdat 1 kerel er mee kan ownen, dat het opeens viable is. Gij ooit al ne nidalee in premade 5on5 gezien als AP mid, zonder dat er nog andere AP damage in het team zat?

Tgaat ook niet over 5v5 premade. Het is SOLO Q rage topic.

In solo Q gaat alles.

MinatO

Legacy Member
Juve9le zei:
Want ik ben niet iemand die zich blind staart op wat ie gezien heeft in z'n low elo spelletjes.



Wie had gedacht dat je effectief goed moet zijn met een champion om ermee te winnen. Gij se pro!


ot: Rune Pages 2 voor de prijs van 1-actie die blijkbaar afgelopen is net wanneer ik genoeg IP had :sad:
"low elo" spelletjes. Waarde gij het niet, die hier al een jaar op 800 elo zit? :applause:.

BrNlicious

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Kent iemand HotshotGG (streamer)? Die is wel nog goed met Nidalee

Hij is geen mid speler, en is da nooit geweest. Hij speelde nidalee op top dus ze hadden nog altijd een andere ap champ.

Juve9le

Legacy Member
MinatO zei:
"low elo" spelletjes. Waarde gij het niet, die hier al een jaar op 800 elo zit? :applause:.

Het feit dat ge u zo snel aangevallen voelt toont gewoon uw onzekerheid. En ik wist tot op een paar maand terug nog niet eens dat dit spel bestond ;)

MinatO

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Kent iemand HotshotGG (streamer)? Die is wel nog goed met Nidalee
Hotshotgg was de beste Nidalee speler op top en heeft na een pak slaag op IEM Guangzhou het nooit meer gespeeld in competitive play, laat staan mid.

Juve9le zei:
Het feit dat ge u zo snel aangevallen voelt toont gewoon uw onzekerheid. En ik wist tot op een paar maand terug nog niet eens dat dit spel bestond ;)
Da zalt zijn, kvoel mij onzeker of iemand met 800 elo er meer van kent... Dage dan tege mij zegt van "wat ge gezien hebt in low elo spelletjes..." terwijl ge zelf 700-800 elo onder mij zit ofzo komt nogal lachwekkend over, sorry. Wat wilt ge trouwens zeggen, dage 800 elo hebt omdage nog maar een paar maand speelt? Kdenk dak daar met AP Karma ook kan ownen, wilt niet zeggen dat het dan viable is lol.

Kennethdw

Legacy Member
Bah gewoonweg hatelijk als je team niet WILT winnen.

Nautilius hielp me enorm bot als vayne met fed te geraken. Stal wel bekan al de kills. Kdenk np dan is die sebiet maug tanky en zen kik veilig. Maar dan begint de GREEEED. Hij komt botlane ipv den tower te finishe me 400 hp dived em erachter met enemy mid ss en jungler wiste we ook nie te zitten. Flashed em achter hun ad vo die te grabben. Komt daar natuurlijk heel hun team af. Wij me drie man dood.

Erna zelfde situatie, iedereen beetje low. Enemy team zat vlakbij, wa doet meneer? DRAGON! (eerste drake van den game).

Natuurlijk komt enemy team en naut en onze mid dood. Zit naut te zeiken dat ik niets deed terwijl hij in 2 hits doodging + drake op hem. Khad wel hun amumu bekan gekilled die de enige was daardak bijkon ma van hem moestk meedoodgaan precies.

Naut builde ook totaal niet tanky, ging full support items en ging dood voordat em iets kon doen. Meanwhile stond hun mid al 10-0 (katarina) maar niemand die haar kon stoppen. Top zat gewoon heel de game 1v1 te vechte tege hun top en ook da verloor em dus twas weer gg.

Dan es naar naut zen history gekeken en ja hoor, elke frigging game opnief die kutbuild van items die da ge normaal op uw supp ziet.

Zo'n mensen valt gwn nie te carrien, zucht.

Mja nog 3 wins en gold elo! :D

DarkKhen

Legacy Member
Ragen over mensen wanneer ge opzettelijk zijt ant smurfen. Well done.
Next step: nieuwe account maken en ragen wanneer uw account level 2 is.

squalleke123

Legacy Member
MinatO zei:
Hotshotgg was de beste Nidalee speler op top en heeft na een pak slaag op IEM Guangzhou het nooit meer gespeeld in competitive play, laat staan mid.

Da zalt zijn, kvoel mij onzeker of iemand met 800 elo er meer van kent... Dage dan tege mij zegt van "wat ge gezien hebt in low elo spelletjes..." terwijl ge zelf 700-800 elo onder mij zit ofzo komt nogal lachwekkend over, sorry. Wat wilt ge trouwens zeggen, dage 800 elo hebt omdage nog maar een paar maand speelt? Kdenk dak daar met AP Karma ook kan ownen, wilt niet zeggen dat het dan viable is lol.

ey, nie lachen met AP karma op low ELO. Daar wordt die zo weinig gespeeld dat de meeste gewoon nie weten da ze sterker wordt naarmate ze minder health eeft. Meestal leidt da bij mij dan tot first blood of zelfs double

Juve9le

Legacy Member
Weer een paar duo q tards in mn team gehad. Support met 2 gp5 items.. 2x heart of gold. Wards nog nooit van gehoord.. full AP derp. Die AD deed gelukkig nog iets van damage maar met zo'n support vang je toch niks aan. na 15 min stonden ze 2/8(1 kill van de enemy jungler die mid gank dc'd)

Uiteindelijk nog gewonnen omdat die enemy jungler nooit terugkwam.

DarkKhen

Legacy Member
Kennethdw zei:
Joenge wa zevert gij na, toen gij op uw stream op low elo acc zat waart ge ook eel den tijd aant roepen LOL.

En omdatk op een lower elo acc zit magk niet hier posten fwa?

Bweu, vind het gewoon lame. Heel dees topic vind ik vrij lame lol. Ma soit. Zal aan mij liggen zeker.

CuRv3

Legacy Member
dit is ook gewoon een topic voor kindjes die hun emoties nog niet kunnen beheersen.

Weebl

Legacy Member
DO YOU ALWAYS FIGHT SO POORLY?
DO YOU ALWAYS FIGHT SO POORLY?
DO YOU ALWAYS FIGHT SO POORLY?
DO YOU ALWAYS FIGHT SO POORLY?
DO YOU ALWAYS FIGHT SO POORLY?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan