Bah gewoonweg hatelijk als je team niet WILT winnen.
Nautilius hielp me enorm bot als vayne met fed te geraken. Stal wel bekan al de kills. Kdenk np dan is die sebiet maug tanky en zen kik veilig. Maar dan begint de GREEEED. Hij komt botlane ipv den tower te finishe me 400 hp dived em erachter met enemy mid ss en jungler wiste we ook nie te zitten. Flashed em achter hun ad vo die te grabben. Komt daar natuurlijk heel hun team af. Wij me drie man dood.
Erna zelfde situatie, iedereen beetje low. Enemy team zat vlakbij, wa doet meneer? DRAGON! (eerste drake van den game).
Natuurlijk komt enemy team en naut en onze mid dood. Zit naut te zeiken dat ik niets deed terwijl hij in 2 hits doodging + drake op hem. Khad wel hun amumu bekan gekilled die de enige was daardak bijkon ma van hem moestk meedoodgaan precies.
Naut builde ook totaal niet tanky, ging full support items en ging dood voordat em iets kon doen. Meanwhile stond hun mid al 10-0 (katarina) maar niemand die haar kon stoppen. Top zat gewoon heel de game 1v1 te vechte tege hun top en ook da verloor em dus twas weer gg.
Dan es naar naut zen history gekeken en ja hoor, elke frigging game opnief die kutbuild van items die da ge normaal op uw supp ziet.
Zo'n mensen valt gwn nie te carrien, zucht.
Mja nog 3 wins en gold elo!
