Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

q-ball_NBK zei:zo triestig! en dan is het mijn schuld omda ik nie carry. Kan ik er aan doen dat onze pantheon 20 kills pakt en ik als ad carry op die manier maar 2 kills heb.

ChasingRabbits zei:Als je goed genoeg bent, had je die game gemakkelijk gecarried! Allé, da heb ik toch ergens gelezen.

ChasingRabbits zei:Sorry, maar ik las alleen maar een klaagzang op u teammates.
Nu stel u eens voor dat ge zo een teammates (of erger: afk / disconnect / feeding on purpose /...) voor ongeveer 3/4 van u games hebt. Enige manier om uit Elo hell te geraken is hopen dat het het andere team is dat die persoon heeft in plaats van jou team. Elke game zit er wel een feeder / disconnecter / troll. Als het niet mijn team is, dan is het het andere team. Heb denk ik nog geen enkel ranked game gehad waar iedereen normaal was en het echt close was. (heb nog wel maar 25 ranked matches gespeeld ofzo en heb nu 1200 elo na een win streak van 7 en een loss streak van 4 te hebben dankzij mensen zoals uwe blitz). In solo que is het echt niet genoeg om zelf kei fed te geraken (op sommige uitzonderingen na natuurlijk).
Monoslay zei:Khb tegenwoordig dikwijls die bug dat ik sommige champs niet zie, zowel op het scorebord als in het spel zelf. Fucking irritant, iemand een idee hoe ik dat moet oplossen?
q-ball_NBK zei:Echt hoeregames de laatste dagen zeg. Nooit eens een easy win. Altijd keihard close games. En hoe vaak ik nu al games zien throwen hebben die eigenlijk easy wins waren. 't is triestig![]()

q-ball_NBK zei:Teamfight ervoor pakt ze 4 man met haar ulti, maar blijft stilstaan en iedereen loopt eruit.