Chickenlal
Legacy Member
nokeyboard zei:Kzal maar geen namen zeggen zeker![]()
Waarom niet? Iedereen mag weten wie die retard is!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nokeyboard zei:Kzal maar geen namen zeggen zeker![]()
BroodRooster zei:altijd grappig als mensen zo nen op champ pakken en dan keihard failen omda ze gewoon nie weten oe ze die moeten spelen
daarnet jax die voor hextech first item ging.
gisteren een morgana die rod of ages kocht.
Niks mis met rod of ages op Morgana. Das simpelweg voorkeur.BroodRooster zei:altijd grappig als mensen zo nen op champ pakken en dan keihard failen omda ze gewoon nie weten oe ze die moeten spelen
daarnet jax die voor hextech first item ging.
gisteren een morgana die rod of ages kocht.
BroodRooster zei:altijd grappig als mensen zo nen op champ pakken en dan keihard failen omda ze gewoon nie weten oe ze die moeten spelen
daarnet jax die voor hextech first item ging.
gisteren een morgana die rod of ages kocht.
Juve9le zei:gazmask?die shaco kan ik geweest zijn

passero zei:na 20 min stond het iets van 2/16 waarvan de 2 mijn kills waren en ik stond
zo herkenbaar
Juve9le zei:
AD Fiddlesticks als in toplane, of AD fiddlesticks als support?gazmask zei:Ben ik de enige die AD fiddlesticks watafak vindt? mijn drie andere 'teamgenoten' deden alsof da everyday business is
Zeal zei:Mijn reactie toen ge zei da ge op 350 elo hebt gestaan.
Juve9le zei:350 of 3x zo hoog, ik zie het probleem niet. Ik heb evenveel plezier in mn huidige games dan op lagere elo.