Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Philipvdp

Legacy Member
Als er geen namen worden gezegd, gaan mensen beginnen beschuldigen en creëert ge dus intriges!!!!

Spill it out!

Zeal

Legacy Member
Queue voor ranked, rape keihard, zie dat het een normal game is.

Queue opnieuw voor ranked, iedereen zegt dat het een weer normal game is...

IK BEN BOOS!

BroodRooster

Legacy Member
altijd grappig als mensen zo nen op champ pakken en dan keihard failen omda ze gewoon nie weten oe ze die moeten spelen :p
daarnet jax die voor hextech first item ging.
gisteren een morgana die rod of ages kocht.

Dezona

Legacy Member
BroodRooster zei:
altijd grappig als mensen zo nen op champ pakken en dan keihard failen omda ze gewoon nie weten oe ze die moeten spelen :p
daarnet jax die voor hextech first item ging.
gisteren een morgana die rod of ages kocht.

wtf jax met hextech, grootste fail van 2012

MinatO

Legacy Member
BroodRooster zei:
altijd grappig als mensen zo nen op champ pakken en dan keihard failen omda ze gewoon nie weten oe ze die moeten spelen :p
daarnet jax die voor hextech first item ging.
gisteren een morgana die rod of ages kocht.
Niks mis met rod of ages op Morgana. Das simpelweg voorkeur.

Kennethdw

Legacy Member
BroodRooster zei:
altijd grappig als mensen zo nen op champ pakken en dan keihard failen omda ze gewoon nie weten oe ze die moeten spelen :p
daarnet jax die voor hextech first item ging.
gisteren een morgana die rod of ages kocht.

Is niks mis me hextech op jax lol. Da item is super goe op hem. Geeft em alles dat em nodig eeft. AP / ad en sustain.

Chickenlal

Legacy Member
Ik heb eens jax gespeeld met warmogs, atmogs en dan een infinity edge! Da was echt op lol

passero

Legacy Member
Daarnet toch wel debiele mensen gehad...
Ik speel Ashe en ga bot. Ter gaan er 3 top en 1 mid. Als ik vraag voor support omdat ik niet echt een solo rol heb negeren ze mij... Ik krijg 2 champs op mijn lane en moet me ermaar mee bezig houden.

na 20 min stond het iets van 2/16 waarvan de 2 mijn kills waren en ik stond 2/0/0.
Hoe debiel zijt ge als ge me 3 op 1 lane gaat en dan na 20min geen enkele kill hebt...

En dan verwonderd zijn dat de mensen op de top lane amper levellen.

hashtag

Legacy Member
Juve9le zei:
gazmask? :p die shaco kan ik geweest zijn

Dude, ik troll 1 op 25 games ofzo, en nooit van het begin en zeker niet zonder reden, dus schaaf uw vooroordelen bij, of is 't omdat ik zwart ben? :unsure:

Juve9le

Legacy Member
passero zei:
na 20 min stond het iets van 2/16 waarvan de 2 mijn kills waren en ik stond

:rofl: zo herkenbaar

dan heb ik zo'n gevoel van

ambdoo.gif


wtf vang ik hier nu mee aan?

hashtag

Legacy Member
Ben ik de enige die AD fiddlesticks watafak vindt? mijn drie andere 'teamgenoten' deden alsof da everyday business is

MinatO

Legacy Member
gazmask zei:
Ben ik de enige die AD fiddlesticks watafak vindt? mijn drie andere 'teamgenoten' deden alsof da everyday business is
AD Fiddlesticks als in toplane, of AD fiddlesticks als support?

Juve9le

Legacy Member
Zeal zei:
Mijn reactie toen ge zei da ge op 350 elo hebt gestaan.

350 of 3x zo hoog, ik zie het probleem niet. Ik heb evenveel plezier in mn huidige games dan op lagere elo.

Zeal

Legacy Member
Juve9le zei:
350 of 3x zo hoog, ik zie het probleem niet. Ik heb evenveel plezier in mn huidige games dan op lagere elo.

Kzeg toch niet da ge geen plezier hebt. Ik vraag mij gewoon af hoe ge daar in godsnaam komt zonder elke game te feeden on purpose.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan