Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinatO

Legacy Member
Kennethdw zei:
Lees je wel wat ik zeg?

Dan neemt iedereen gewoon om de beurt de rol van leaver op zich en dan verliest de rest niets natuurlijk. Zo'n system is erg moeilijk te maken als je wilt zorgen dat het niet abused kan worden. Anders zou het ook allang aanwezig zijn geweest.
Waarom.zou nen leaver dubbel opgeven en evt ban zodat de rest van zijn team, die hij niet kent, geen elo verliest?
Zo moeilijk is het niet. Tzou veel beter zijn dan die useless tribunal dat enkel straft maar niet preventief werkt want de slachtoffers zijn altijd gekloot.

Hannibal

Legacy Member
Je zou toch denken dat men na 600+ wins weet hoe belangrijk CS is op een ad carry. Maar meneer stond na 20 minuten op welgeteld 45 CS en 5 deaths.

T_T

Kennethdw

Legacy Member
MinatO zei:
Waarom.zou nen leaver dubbel opgeven en evt ban zodat de rest van zijn team, die hij niet kent, geen elo verliest?
Zo moeilijk is het niet. Tzou veel beter zijn dan die useless tribunal dat enkel straft maar niet preventief werkt want de slachtoffers zijn altijd gekloot.

Als dat zo simpel was zou het allang derin zitten eh. Die mannen van riot zijn niet achterlijk.

Ge moe de posts van Riot Lyte maar eens ne keer lezen op redtracker, die mannen zijn daar wel mee bezig en experimenteren me alles om te zien wa ga en wat niet.

CuRv3

Legacy Member
daarnet nog ranked verloren. Anivia verloor keihard de lane vs ahri, maar het is mijn fout als Graves zijnde dat ahri op mij springt en me quasi one shot :d

MinatO

Legacy Member
Kennethdw zei:
Als dat zo simpel was zou het allang derin zitten eh. Die mannen van riot zijn niet achterlijk.

Ge moe de posts van Riot Lyte maar eens ne keer lezen op redtracker, die mannen zijn daar wel mee bezig en experimenteren me alles om te zien wa ga en wat niet.
Tzijn zelfs slimmeriken. Om de 2 weken nen nieuwe champ die ge OP maakt zodat iedereen hem koopt, om dan 2 patches later terug te nerven.

Kennethdw

Legacy Member
MinatO zei:
Tzijn zelfs slimmeriken. Om de 2 weken nen nieuwe champ die ge OP maakt zodat iedereen hem koopt, om dan 2 patches later terug te nerven.

Zijn ook genoeg voorbeelden van champs die compleet useless waren bij release. Tis gewoon erg moeilijk voor hun om te balancen voor miljoenen spelers.

En tjah ze moeten wel content zoals champs releasen als ze geld willen krijgen. Riot is en blijft tenslotte nog een bedrijf.

Chickenlal

Legacy Member
GODVERDOMME!

Da is zo lastig als er 2 minions op 50hp zitten om te last hitten en dan komt die dwaas van nen jungler ganken hé.

Killstick

Legacy Member
holy shit

picked een fucker Ziggs tegen Ahri mid; je pikt dus een kutchamp en counterpickt je eigen dan nog eens? trolleleeloolol

Die ahri jumped die zo fucking hard en die mist all zijn skillshots.......

Als je echt je mid spellt om 1v1 te winnen leer dan fucking counterpicken. Anders pak je gewoon iets waarmee je de lane kan shoven.

Cass is opzicht geen counter voor Ahri. teveel skillshot, mss kan je haar pakken in je ult. Maar voor de rest kan je met je A en Z gwn de lane zo hard pushen dat je gwn kan farmen en die trut moet kiezen tussen farms of sidelane ganks.

><

Zeal

Legacy Member
Moest ik in uw games zitten ik zou gewoon afk gaan denk ik. Echt zo wannabe zagen da gij doet.

pinoken

Legacy Member
CuRv3 zei:
daarnet nog ranked verloren. Anivia verloor keihard de lane vs ahri, maar het is mijn fout als Graves zijnde dat ahri op mij springt en me quasi one shot :d

Wa is uwe ingame name? :lol:

Chickenlal

Legacy Member
Hoe weet gij da da ne fucker is, gewoon omda die Ziggs picked ofwa? Misschien heeft die wel nog nooit seks gehad. Wa weet gij da nu :/

BroodRooster

Legacy Member
alle kdoe ook keer ranked loss connection en nu queue lol
edit : daar verdwijnt mijn win

nokeyboard

Legacy Member
Juve9le zei:

ROFL:D

Paar dagen geleden in duoq (met men buren) terecht gekomen met iemand van 9L. Zagen en pro doen met zijn 1350/1400+. Zagen dat shaco ne trollpick was (die gast stond wel 11/1 ma ok, ik vond het ook een rare pick me het werkte). Ging die pipo van hier opt begin van de game 5x tower diven en nie jungle als jungle. Met als gevolg 4V5 tot na een kwartier toen hem zag da we ondanks 'de trollpicks' die match easy gingen winnnen.Dus waren 15min ver en hij was nog lvl 1. (hij liep gwn 999X naar enemy hun turrets om te suiciden) En dan ganse game ook maar zagen en zagen en zagen, ik doe dit omda ge shaco kiest klein kind blablabla. Kijk ik na die game in men friendlist staat die sukkel in men vriendengroep van 9lives. :niceone: Kzal maar geen namen zeggen zeker :)

Chickenlal

Legacy Member
Best grappig! Onze graves pakt 3 kills op level 1 invade. Is premade met zijn taric boyfriend en slaagt er in om bot te verliezen gewoon omdat hij niet gaat shoppen na die 3 kills

Juve9le

Legacy Member
nokeyboard zei:
ROFL:D

Paar dagen geleden in duoq (met men buren) terecht gekomen met iemand van 9L. Zagen en pro doen met zijn 1350/1400+. Zagen dat shaco ne trollpick was (die gast stond wel 11/1 ma ok, ik vond het ook een rare pick me het werkte). Ging die pipo van hier opt begin van de game 5x tower diven en nie jungle als jungle. Met als gevolg 4V5 tot na een kwartier toen hem zag da we ondanks 'de trollpicks' die match easy gingen winnnen.Dus waren 15min ver en hij was nog lvl 1. (hij liep gwn 999X naar enemy hun turrets om te suiciden) En dan ganse game ook maar zagen en zagen en zagen, ik doe dit omda ge shaco kiest klein kind blablabla. Kijk ik na die game in men friendlist staat die sukkel in men vriendengroep van 9lives. :niceone: Kzal maar geen namen zeggen zeker :)

gazmask? :p die shaco kan ik geweest zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan