MinatO
Legacy Member
Waarom.zou nen leaver dubbel opgeven en evt ban zodat de rest van zijn team, die hij niet kent, geen elo verliest?Kennethdw zei:Lees je wel wat ik zeg?
Dan neemt iedereen gewoon om de beurt de rol van leaver op zich en dan verliest de rest niets natuurlijk. Zo'n system is erg moeilijk te maken als je wilt zorgen dat het niet abused kan worden. Anders zou het ook allang aanwezig zijn geweest.
Zo moeilijk is het niet. Tzou veel beter zijn dan die useless tribunal dat enkel straft maar niet preventief werkt want de slachtoffers zijn altijd gekloot.




die shaco kan ik geweest zijn