Kennethdw
Legacy Member
Juve9le zei:True, ze zouden een systeem moeten invoeren die de rest van het team tegemoet komt en niet enkel de leaver straft. Minder elo loss voor de rest van het team ofzo.
Is al vaak besproken maar dat is gewoon niet evident om te maken aangezien dat zo makkelijk abused kan worden. Als iedereen dan afspreekt om de beurt te leaven ist al omzeep.

)