Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
Juve9le zei:
True, ze zouden een systeem moeten invoeren die de rest van het team tegemoet komt en niet enkel de leaver straft. Minder elo loss voor de rest van het team ofzo.

Is al vaak besproken maar dat is gewoon niet evident om te maken aangezien dat zo makkelijk abused kan worden. Als iedereen dan afspreekt om de beurt te leaven ist al omzeep.

MinatO

Legacy Member
Lijkt me nochtans vrij simpel, de leaver verliest dubbel zoveel elo, en de 4 overigen verliezen gewoon geen elo.

Kennethdw

Legacy Member
MinatO zei:
Lijkt me nochtans vrij simpel, de leaver verliest dubbel zoveel elo, en de 4 overigen verliezen gewoon geen elo.

Lees je wel wat ik zeg?

Dan neemt iedereen gewoon om de beurt de rol van leaver op zich en dan verliest de rest niets natuurlijk. Zo'n system is erg moeilijk te maken als je wilt zorgen dat het niet abused kan worden. Anders zou het ook allang aanwezig zijn geweest.

Chickenlal

Legacy Member
Gewoon al de leaver dubbel elo laten verliezen en een 2 uur ban zou al genoeg zijn.

hashtag

Legacy Member
die season 2 rankings zijn wel zot, kreeg ge in S1 ook een beloning dmv een skin als ge gold/platinum waart?

Kennethdw

Legacy Member
gazmask zei:
die season 2 rankings zijn wel zot, kreeg ge in S1 ook een beloning dmv een skin als ge gold/platinum waart?

Ja. Kreeg toen jarvan met victory skin. En als ge dien champ ng nie had kreegt ge die gratis :D

actix

Legacy Member
I GO AD

Can u lasthit well?

yes lol ofc

25min ingame: 70cs, better blame jungler

surrender ty

Zeal

Legacy Member
Is da nu werkelijk de bedoeling om elke keer in deze topic te posten als iemand in uw team nie optimaal speelt? Gulle zijt zo'n bende bleiters, niet te doen.

Juve9le

Legacy Member
Zeal zei:
Is da nu werkelijk de bedoeling om elke keer in deze topic te posten als iemand in uw team nie optimaal speelt? Gulle zijt zo'n bende bleiters, niet te doen.

lN4eB.jpg

hashtag

Legacy Member
Zeal zei:
Is da nu werkelijk de bedoeling om elke keer in deze topic te posten als iemand in uw team nie optimaal speelt? Gulle zijt zo'n bende bleiters, niet te doen.

ok, challenge; carry mijn smurfaccount naar 1300 in duoQ: feedmepentakills

doe maar

Yusifer

Legacy Member
Zeal zei:
Is da nu werkelijk de bedoeling om elke keer in deze topic te posten als iemand in uw team nie optimaal speelt? Gulle zijt zo'n bende bleiters, niet te doen.

Ja, het is echt schandalig dat mensen dit topic naar de titel gebruiken!

Zeal

Legacy Member
Ge kunt ragen op normale dingen gelijk mensen die afk gaan, supports die farm pakken, mensen die express in turrets lopen, mensen die constant huilen in de chat...

Maar serieus hier begint men al te bleiten als de AD Carry geen 200 cs heeft op 20 min of de top ne keer 0-4 staat. Ik heb gisteren naar Chaox zijn stream gekeken en hij stond 0-6 met corki en had 100 cs in 18 minuten ofzo. Hij speelde niet slecht (duh) maar elke gank ging mis en hij had een paar keer serieus tegenslag met enemies die op <50 hp wegliepen.

BrNlicious

Legacy Member
Zeal zei:
Ge kunt ragen op normale dingen gelijk mensen die afk gaan, supports die farm pakken, mensen die express in turrets lopen, mensen die constant huilen in de chat...

Maar serieus hier begint men al te bleiten als de AD Carry geen 200 cs heeft op 20 min of de top ne keer 0-4 staat. Ik heb gisteren naar Chaox zijn stream gekeken en hij stond 0-6 met corki en had 100 cs in 18 minuten ofzo. Hij speelde niet slecht (duh) maar elke gank ging mis en hij had een paar keer serieus tegenslag met enemies die op <50 hp wegliepen.

true, ik had da vandaag ook een shyv op top tegen shen ze was 0-4 op top. Iedereen flamede die ma iemand kan gwn is een slecht spel hebbe da is perfect mogelijk.

CuRv3

Legacy Member
nog grappiger is dat de meesten hier er zelf weinig van bakken, maar wel altijd de tijd vinden om te whinen.

actix

Legacy Member
Rustled-my-Jimmies-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-1323.jpg


Enen zegt keer dat em ni aanstaat en heel den boel volgt sebiet ze :D zieklachen dees

Kennethdw

Legacy Member
gazmask zei:
ok, challenge; carry mijn smurfaccount naar 1300 in duoQ: feedmepentakills

doe maar

Zo moeilijk is da nie ze lol.


Vraagt et aan dien nub darkhen die doe et voor free! (de slet!!:p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan