Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
't is toch triestig da ge tegenwoordig 60% van de games moet winnen om break even te draaien. Fucking +14/-11 bullshit.

Zelfs de meeste pro's hebben geen winrate van 65%

LiteC

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
't is toch triestig da ge tegenwoordig 60% van de games moet winnen om break even te draaien. Fucking +14/-11 bullshit.

Zelfs de meeste pro's hebben geen winrate van 65%

ge kunt er echt nie van over e jong van uw +11/-14 :(

Chickenlal

Legacy Member
Ik slaap er nie van zeg :(

edit: weer nen afk'er lol. 5 games gedaan, 3 afk'ers en als er dan genen afk'er is dan feed ik :D

Juve9le

Legacy Member
Rating klimmen gaat erg traag atm.. als ik jungle kan win ik 3/4 van de games(75%win met shaco), maar de helft van de games kan ik niet junglen en in de andere rollen ben ik maar matig.

MinatO

Legacy Member
Zucht kvind het echt frustrerend als ge ne zalige game hebt en verdiend wint, om dan de volgende game in een winnende game, nen leaver te hebben en uiteindelijk te verliezen...
1500-1600 is the true elo hell (figuurlijke zin, kgeloof niet in elo hell)
Tis alsof ik in een viceuze cirkel zit.
1. Ik krijg AP, en ik win 9 uit 10 games. + elo
2. Ik krijg AP, maar ik heb ne leaver. - elo
3. Ik ben support en heb nen AP dat niet kan carryen. -elo
=> Deze 3 situaties wisselen constant af, maar echt constant in de voorbije 2 weken.

inkei

Legacy Member
Zucht, mensen die niet willen surrenderen terwijl het 4v5 is (onze top was afk en jungle wou niet top gaan) en we dan nog zo'n 12 kills achter staan en enkele dragons.
Gaan ze dan nog wat flamen van report report omdat je je moeite niet wilt steken om nog 20 mins te tijd te verdoen.

squalleke123

Legacy Member
MinatO zei:
Zucht kvind het echt frustrerend als ge ne zalige game hebt en verdiend wint, om dan de volgende game in een winnende game, nen leaver te hebben en uiteindelijk te verliezen...
1500-1600 is the true elo hell (figuurlijke zin, kgeloof niet in elo hell)
Tis alsof ik in een viceuze cirkel zit.
1. Ik krijg AP, en ik win 9 uit 10 games. + elo
2. Ik krijg AP, maar ik heb ne leaver. - elo
3. Ik ben support en heb nen AP dat niet kan carryen. -elo
=> Deze 3 situaties wisselen constant af, maar echt constant in de voorbije 2 weken.

Dat heb je precies op alle ELO's. Ik wissel adc af met support en mid. Als ik adc of mid ben is er in 50% van de games geen probleem, in de andere 50% feeder op top of in de andere carry role. Als ik support zit er negen kansen op 10 ne carry die niet kan farmen in mijn team. Pakt dan in de helft van de gevallen ook in t andere team nen adc die niet kan farmen en k geraak aan ongeveer 50% winratio

Killstick

Legacy Member
Game 1: Pak ik jungle; trolled last pick met double jungle. Gaat eigelijk nog goed we pakken snel drake etc. Begint onze AD te ragen en bot continu te farmen omdat hij achterligt op hun AD... 4v5 all the time en verliezen we

Game 2: Geen jungle omdat garen dacht dat ik ging junglen? zonder smite lol?

EnnY

Legacy Member
MinatO zei:
Kankermongols, keb weeral spijt dak solo Q speel zonder duo Q partner.
Eerst ne kankerpool die zaagt omdak Karthus pak, terwijl hij dan zelf master yi support gaat.
We starten game, hij zit droog te farmen, dus onze ad carry disconnect gewoon omdat hij het beu was. Kben dan ook maar afk gegaan, kga mn tijd ni steken in 3vs5.

Dat die kankerleiers van den oostblok is gewoon op hunne eigen fucking client blijven, waar al die kankerdwazen bij mekaar zitten. Das deze week al 100 elo kwijt (zat net aan geen 1600) door gasten die simpelweg disconnecten...

Echt e, wtf er is speciaal een client voor hun maar toch komen ze op Europe.
Endless rage

hashtag

Legacy Member
Ik ga nooit meer support, nutteloos om toe te kijken hoe al de rest faalt. dual adc bot dan maar

DarkKhen

Legacy Member
Ik hoop niet dat gij verbaast waard toen ge gebanned waard, want als ik van tijd uw match history bezie... :D

yannick

Legacy Member
Net een match met annie support, twas een team vol met turken. Geen woord engels... Wel gewonnen :p

Juve9le

Legacy Member
Ligt het nu aan mij of zijn premade bot gewoon 100% van de keren gigantische failers?

Kennethdw

Legacy Member
Juve9le zei:
Ligt het nu aan mij of zijn premade bot gewoon 100% van de keren gigantische failers?

Ja dat denkt iedereen. Als kik duo Q ga en premade bot wil doen krijgk 9/10 keren zon reactie lol.

Tis gwn da mensen verwachten da ge dan bot raped, maar ge ebt ook geen glazen bol eh dus ge weet nooit hoe da ga gaan.

Juve9le

Legacy Member
Kennethdw zei:
Ja dat denkt iedereen. Als kik duo Q ga en premade bot wil doen krijgk 9/10 keren zon reactie lol.

Tis gwn da mensen verwachten da ge dan bot raped, maar ge ebt ook geen glazen bol eh dus ge weet nooit hoe da ga gaan.

Ik verwacht niet dat ze gaan rapen. Als ze al average spelen ben ik content. Gewoon in mijn 500 games die ik gespeeld heb nog nooit een premade bot gezien die niet keihard feed/afk gaat/compleet outlaned wordt.

Of de goeie premades zeggen gewoon niks in chat en passen zich aan aan de nodige rollen dan.

squalleke123

Legacy Member
Kennethdw zei:
Ja dat denkt iedereen. Als kik duo Q ga en premade bot wil doen krijgk 9/10 keren zon reactie lol.

Tis gwn da mensen verwachten da ge dan bot raped, maar ge ebt ook geen glazen bol eh dus ge weet nooit hoe da ga gaan.

Tjah, het gebeurt hier dat ik premade bot ga (mijn broer met taric, ik met adc). Als je communicatie goed zit (we zitten dan naast elkaar) dan is de kans dat je je lane wint wel groter.

Los daarvan duo ik liever niet op bot, want tis beter om je duo partner (waarvan ik weet da t geen retard is) in een andere lane te zetten, dan is de kans dat er een lane feed al iets kleiner

Kennethdw

Legacy Member
squalleke123 zei:
Tjah, het gebeurt hier dat ik premade bot ga (mijn broer met taric, ik met adc). Als je communicatie goed zit (we zitten dan naast elkaar) dan is de kans dat je je lane wint wel groter.

Los daarvan duo ik liever niet op bot, want tis beter om je duo partner (waarvan ik weet da t geen retard is) in een andere lane te zetten, dan is de kans dat er een lane feed al iets kleiner

Ja dat hebk ook gdn. Keer op low elo accs met maat gaan duoen. Een keer moest hij adc en ik mid. Normaal doen we dat andersom. Zat ie te ragen op skype hoe ik het uithoud om met retarded supports te spelen xD.

En tprobleem met die duo botlane is dat je een grote kans hebt dat één van die twee gewoon gecarried wilt worden en dus slecht is. Voornamelijk de supp dus. En zo is het ook niet evident om altijd die botlane goed te doen als de supp faalt.

squalleke123

Legacy Member
Kennethdw zei:
Ja dat hebk ook gdn. Keer op low elo accs met maat gaan duoen. Een keer moest hij adc en ik mid. Normaal doen we dat andersom. Zat ie te ragen op skype hoe ik het uithoud om met retarded supports te spelen xD.

En tprobleem met die duo botlane is dat je een grote kans hebt dat één van die twee gewoon gecarried wilt worden en dus slecht is. Voornamelijk de supp dus. En zo is het ook niet evident om altijd die botlane goed te doen als de supp faalt.

Ik duo met mijn broer van ongeveer gelijk ELO, lol, geen low ELO account (ik kom wel zelf van 1000 ofzo nadat ik van mijn eerste 10 games er 8 verloren had waarvan eentje terecht). We zijn beginnen duo'en op het moment dat ik terug ongeveer gelijk zat. Enige reden waarom we duo'en is omdat we elkaar heel goed kunnen helpen met map awareness en communicatie in t algemeen. Dus we kunnen wel degelijk alle roles vullen indien nodig.

De crappy support is inderdaad door mensen die volhouden dat ze hoger ELO zijn dan dat ze op dat moment zitten. In sommige gevallen hebben ze gelijk, in de meeste echter niet. T aantal retards die k al gezien heb die beweerden op een smurf te spelen is ondertussen niet te tellen.

een keer zelfs, en dat was hilarisch, iemand top zien gaan en feeden. Na een 20tal minuten in chat: sorry guys, that was my brother playing, he sucks but I'm going to take over now. En dan begon die zijn lane te ownen terwijl de andere een 4 of 5 kill lead had. Awesome comeback wa.

T zijn dergelijk momenten die t spel nog de moeite maken, moesten die er niet zijn en ik et altijd moeten doen met gasten die behalve qwer geen andere toetsen op hun toetsenbord weten zitten dan was k al lang gestopt

pinoken

Legacy Member
Alé, van 1373 naar 1315. Wtf de mannen die ik tegenkom. :wtf:

Jayce top na 31 minute 0/10 tegen Kayle en items hearth of gold philosopher en Sheen.
Komaan man als u taem daar mee vol zit :ironic:, zo'n gasten kan zelfs Froggen niet carryen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan