Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
q-ball_NBK zei:'t is toch triestig da ge tegenwoordig 60% van de games moet winnen om break even te draaien. Fucking +14/-11 bullshit.
Zelfs de meeste pro's hebben geen winrate van 65%

MinatO zei:Zucht kvind het echt frustrerend als ge ne zalige game hebt en verdiend wint, om dan de volgende game in een winnende game, nen leaver te hebben en uiteindelijk te verliezen...
1500-1600 is the true elo hell (figuurlijke zin, kgeloof niet in elo hell)
Tis alsof ik in een viceuze cirkel zit.
1. Ik krijg AP, en ik win 9 uit 10 games. + elo
2. Ik krijg AP, maar ik heb ne leaver. - elo
3. Ik ben support en heb nen AP dat niet kan carryen. -elo
=> Deze 3 situaties wisselen constant af, maar echt constant in de voorbije 2 weken.
MinatO zei:Kankermongols, keb weeral spijt dak solo Q speel zonder duo Q partner.
Eerst ne kankerpool die zaagt omdak Karthus pak, terwijl hij dan zelf master yi support gaat.
We starten game, hij zit droog te farmen, dus onze ad carry disconnect gewoon omdat hij het beu was. Kben dan ook maar afk gegaan, kga mn tijd ni steken in 3vs5.
Dat die kankerleiers van den oostblok is gewoon op hunne eigen fucking client blijven, waar al die kankerdwazen bij mekaar zitten. Das deze week al 100 elo kwijt (zat net aan geen 1600) door gasten die simpelweg disconnecten...
Juve9le zei:Ligt het nu aan mij of zijn premade bot gewoon 100% van de keren gigantische failers?
Kennethdw zei:Ja dat denkt iedereen. Als kik duo Q ga en premade bot wil doen krijgk 9/10 keren zon reactie lol.
Tis gwn da mensen verwachten da ge dan bot raped, maar ge ebt ook geen glazen bol eh dus ge weet nooit hoe da ga gaan.
Kennethdw zei:Ja dat denkt iedereen. Als kik duo Q ga en premade bot wil doen krijgk 9/10 keren zon reactie lol.
Tis gwn da mensen verwachten da ge dan bot raped, maar ge ebt ook geen glazen bol eh dus ge weet nooit hoe da ga gaan.
squalleke123 zei:Tjah, het gebeurt hier dat ik premade bot ga (mijn broer met taric, ik met adc). Als je communicatie goed zit (we zitten dan naast elkaar) dan is de kans dat je je lane wint wel groter.
Los daarvan duo ik liever niet op bot, want tis beter om je duo partner (waarvan ik weet da t geen retard is) in een andere lane te zetten, dan is de kans dat er een lane feed al iets kleiner
Kennethdw zei:Ja dat hebk ook gdn. Keer op low elo accs met maat gaan duoen. Een keer moest hij adc en ik mid. Normaal doen we dat andersom. Zat ie te ragen op skype hoe ik het uithoud om met retarded supports te spelen xD.
En tprobleem met die duo botlane is dat je een grote kans hebt dat één van die twee gewoon gecarried wilt worden en dus slecht is. Voornamelijk de supp dus. En zo is het ook niet evident om altijd die botlane goed te doen als de supp faalt.