Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChasingRabbits

Legacy Member
RiskGhost zei:
Anivia aan het spelen in normal blind pick, tesamen met een 3-man premade. Ze speelden goed maar waren behoorlijk verwaand. Ze zitten vaak ver in enemy jungle te pushen terwijl ik en jungler bezig waren naar hen te komen, dan gaan ze dood en beschuldigen ze ons. Soit, heb ze maar op ignore gezet, ik ga me niet laten opjagen door een stel kinders.

Later ga ik naar blue terwijl ik in chat typte "grabbing blue". Darius loopt naar blue, zegt "not yours anivia". Like, wth? Ne Darius dat blue nodig heeft terwijl Anivia die buff veel harder nodig heeft? Ik heb het toch maar genomen en hij reageerde gewoon met "die anivia" en vervolgens hij en z'n 2 maatjes die elke keer dat blue spawnt, de golem killen om mij blue te denyen, wat 2 keer mislukt was.

Gelukkig waren ze nog wel van plan om te winnen en hebben we gewonnen ook, enkel early game was enemy team beter.

Da gij daar uw tijd dan nog in steekt, als dat gebeurt bij mij in normal que is het troll tijd ze. Fuck dat spel dan.

Japser

Legacy Member
squalleke123 zei:
jay, kzit weer rond de 1200... dan kom je meer noobs tegen

DUO Q ? ik heb ook een tijd 1350 gestaan (als ik jungle win ik 7/10 maar ben jungle wa beu)

Yusifer

Legacy Member
Tja, trolls he... net een team gehad waarbij mid smeekte mid te mogen gaan en ik liet hem maar doen terwijl ik Ashe nam, vervolgens zegt hij nooit SS mid. Jungler zit te feeden, en mijn zogenaamd support was Talon, die besloot Lee Sin te supporten in jungle en ganks. Ik vraag hem om dan tenminste bot te warden als hij me alleen vs 2 enemies gaat laten, doet hij niet en zit ook zwaar te feeden. En onze top, de enige die het een beetje goed deed, verliet het spel halverwege en kwam terug vlak voor het einde.

Chance dat het normal game is want als ge zoiets tegenkomt in ranked begrijp ik de frustratie wel.

@Chasings: Er is wel meer nodig om me van m'n game af te smijten. :p Ze mogen doen wat ze willen, ik hou me naar de spelregels en blijf m'n best doen. Het verste dat ze me kunnen drijven is mijn frustratie hier of elders posten, and my mind is clear once again!

MinatO

Legacy Member
Als het ne normal game was, zou ik daar echt gene fuck omp geven hoor riskghost. Als ge normals of zelf solo Q speelt, en tis geen premade of duo Q, moet ge er altijd vanuit gaan dat ge geen blue krijgt en uw build daar op afstemmen! :)

squalleke123

Legacy Member
Japser zei:
DUO Q ? ik heb ook een tijd 1350 gestaan (als ik jungle win ik 7/10 maar ben jungle wa beu)

Ik speel op amerikaanse servers. Indien jij ook, voeg me maar toe (same nick als hier)

squalleke123

Legacy Member
MinatO zei:
Als het ne normal game was, zou ik daar echt gene fuck omp geven hoor riskghost. Als ge normals of zelf solo Q speelt, en tis geen premade of duo Q, moet ge er altijd vanuit gaan dat ge geen blue krijgt en uw build daar op afstemmen! :)

En ik krijg dan altijd superveel gezaag omda k chalice rush op ahri of diana mid...

Yusifer

Legacy Member
MinatO zei:
Als het ne normal game was, zou ik daar echt gene fuck omp geven hoor riskghost. Als ge normals of zelf solo Q speelt, en tis geen premade of duo Q, moet ge er altijd vanuit gaan dat ge geen blue krijgt en uw build daar op afstemmen! :)

Hm, de keren dat ik blue me met opzet werd ontnomen is op 1 hand te tellen, dus zo erg is dat niet hoor. Waar ik vooral niet blij mee was waren hun reactie. Maar ja, ne premade, dan kunnen ze erg cocky doen.

ChasingRabbits

Legacy Member
Chalice is wel mega strong, dan hebt ge blue niet meer nodig behalve voor de Cooldowns (of ge moest anivia / karthus zijn.

FlatRussian

Legacy Member
ChasingRabbits zei:
Chalice is wel mega strong, dan hebt ge blue niet meer nodig behalve voor de Cooldowns (of ge moest anivia / karthus zijn.

Het maakt het lanen makkelijker en je kunt langer wegblijven maar imo is nog steeds de standaard AP/mpen build nog steeds sterker met goede mana management.

Er zijn inderdaad enkele champs die zich vaker focussen op lategame (anivia...) waardoor Chalice geen verspild geld is.

Als de Korean meta opkomt na Worlds waarbij agressiviteit en persoonlijke dmg (aura's worden pas later gekocht) centraal staat gaat niemand meer chalice gaan en zich meer focussen op roaming en vroeg torens pakken met de resources dat ze hebben.

Maar dit is wat ik ervan denk en mss verkeerd.

Juve9le

Legacy Member
Bijna pentakill, die laatste loopt altijd weg zodat je hem te laat hebt en ace krijgt of net niet.

Chickenlal

Legacy Member
So+Close+Yet+So+Far.JPG

Killstick

Legacy Member
waarom warden mensen vs jungle fizz op 7 minuten tot aan drake en latne hun AD dan alleen?

MinatO

Legacy Member
squalleke123 zei:
En ik krijg dan altijd superveel gezaag omda k chalice rush op ahri of diana mid...
Negeren. Er is geen enkele perfecte build. Kijk naar Froggen, die koopt soms de meest onconventionele items op AP carry's maar er zit wel een logica achter. Daarbij is chalice tegenwoordig veel interessanter vanwege die holy grail upgrade, een item dat imo OP is voor het prijsje dat je betaalt.

Yusifer

Legacy Member
Ik vind Froggens Anivia build met Archangel's Staff en Warmogs nog wel erg viable, zo heeft em veel mana/ap en health voor surviving, maar dan moet je wel zeker van zijn dat je veel kan farmen en kills kan behalen. Als ge moeite hebt in je lane, is de poor man's synergy (hextech revolver + spirit visage) een betere optie.

Chalice vind ik imo enkel goed als je mana problemen hebt en je de MR nodig hebt.

Kennethdw

Legacy Member
RiskGhost zei:
Ik vind Froggens Anivia build met Archangel's Staff en Warmogs nog wel erg viable, zo heeft em veel mana/ap en health voor surviving, maar dan moet je wel zeker van zijn dat je veel kan farmen en kills kan behalen. Als ge moeite hebt in je lane, is de poor man's synergy (hextech revolver + spirit visage) een betere optie.

Chalice vind ik imo enkel goed als je mana problemen hebt en je de MR nodig hebt.

Tegewoordig gebruikt em dien build nimeer, hij gaat nu altijd voor athenes unholy grail standaard en daarna zagk hem denk ik deathcap of roa halen alsk me niet vergis.

MinatO

Legacy Member
Kankermongols, keb weeral spijt dak solo Q speel zonder duo Q partner.
Eerst ne kankerpool die zaagt omdak Karthus pak, terwijl hij dan zelf master yi support gaat.
We starten game, hij zit droog te farmen, dus onze ad carry disconnect gewoon omdat hij het beu was. Kben dan ook maar afk gegaan, kga mn tijd ni steken in 3vs5.

Dat die kankerleiers van den oostblok is gewoon op hunne eigen fucking client blijven, waar al die kankerdwazen bij mekaar zitten. Das deze week al 100 elo kwijt (zat net aan geen 1600) door gasten die simpelweg disconnecten...

Chickenlal

Legacy Member
eerste game van den dag. Een afk van in 't begin... zucht

en uiteraard is da weer een -14... Gewoon omdat er nen mongool nie is

edit: en weer een afk LOL FML, weer -14... En toen ik eens won was het uitaard +11
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan