squalleke123
Legacy Member
Jungler heeft het inderdaad wel iets moeilijker om als carry te functioneren. Wat het natuurlijk nog niet onmogelijk maakt é.
Ik persoonlijk zie toch liever mijn ranged AD fed dan mijn jungler. Als ik zelf jungle ga ik toch proberen de kills aan de laners te laten hoor (al is t maar om t mezelf en hun makkelijk te maken).
Ik persoonlijk zie toch liever mijn ranged AD fed dan mijn jungler. Als ik zelf jungle ga ik toch proberen de kills aan de laners te laten hoor (al is t maar om t mezelf en hun makkelijk te maken).


