Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squalleke123

Legacy Member
Jungler heeft het inderdaad wel iets moeilijker om als carry te functioneren. Wat het natuurlijk nog niet onmogelijk maakt é.

Ik persoonlijk zie toch liever mijn ranged AD fed dan mijn jungler. Als ik zelf jungle ga ik toch proberen de kills aan de laners te laten hoor (al is t maar om t mezelf en hun makkelijk te maken).

actix

Legacy Member
squalleke123 zei:
Jungler heeft het inderdaad wel iets moeilijker om als carry te functioneren. Wat het natuurlijk nog niet onmogelijk maakt é.

Ik persoonlijk zie toch liever mijn ranged AD fed dan mijn jungler. Als ik zelf jungle ga ik toch proberen de kills aan de laners te laten hoor (al is t maar om t mezelf en hun makkelijk te maken).

Zo speel ik ook meestal, daarom heb ik het gevoel als jungler niet echt te carrien en daarentegen wel veel bij te dragen aan carries fed maken. Gisteren nog met een nunu jungle 1-1-17 gestaan, mss daarmee dat ik er zo over denk :p

squalleke123

Legacy Member
actix zei:
Zo speel ik ook meestal, daarom heb ik het gevoel als jungler niet echt te carrien en daarentegen wel veel bij te dragen aan carries fed maken. Gisteren nog met een nunu jungle 1-1-17 gestaan, mss daarmee dat ik er zo over denk :p

Nunu is nu een voorbeeld van een jungler waarmee het wel heel lastig is om carry te spelen. Want als je wilt carry gaan moet je AP bouwen en dan ben je wel heel afhankelijk van het landen van een volledige ult. Tis zalig als t lukt, maar je kan er onmogelijk op rekenen. Andere junglers zoals xin zhao of nocturne hebben t iets gemakkelijker, maar in mijn ervaring is het quasi altijd beter als ik de kills aan de laners kan laten.

Thorfin

Legacy Member
LEAGUE OF LEGENDS grootste klote spel ooit, het zit vol mongolen die feeden, u in de steek laten en achterna u nog eens dik uitlachen.

Dit bezorgt me meer frustratie dan plezier dus ik stop ermee.

actix

Legacy Member
Galio en ik (nunu) dik fed. Enemy team kan in principe onze ults niet onderbreken. Teamfights normaal easy win met goedgeplaatste ults. Gelukkig hadden we ook nog een gragas in ons team die 3 fuking teamfights op rij zn ult smijt in het midden van onze ult. Resultaat: 0,0 damage. Bedankt kutkind.

CuRv3

Legacy Member
Moet wel zeggen. Speel nu 5 dagen GW2 en gister dan 2 games LoL gespeeld en dat echt weer non stop geflame in het team en dan realiseer je je echt wat voor achterlijke kutcommunity er in LoL zit en als er 1 ding het spel kapot maakt is het wel die gatachterlijke community.

Juve9le

Legacy Member
Thorfin zei:
LEAGUE OF LEGENDS grootste klote spel ooit, het zit vol mongolen die feeden, u in de steek laten en achterna u nog eens dik uitlachen.

Dit bezorgt me meer frustratie dan plezier dus ik stop ermee.

2ibyft3.jpg

wartaal

Legacy Member
Maar alle, ik weet nie of het express of gewoon idioot was, maar eerst pulled onze blitz een sona in ons terwijl we aant poken zijn in jungle, gevolg: sona ult, wij allemaal dood. Daarna in mid lane pulled hij een fed annie in ons die haar stun op heeft. Lol, echt wtf :p

Conradus

Legacy Member
Ffs, geen solo Q, maar gewoon blind pick, met een complete noob darius en lux. Ik stond 23-8-10 met teemo en toch verloren. Die twee moesten natuurlijk na een baroncap even recallen ipv te pushen. Gevolg iedereen dood.

Chickenlal

Legacy Member
Uiteraard is dat jullie schuld omdat jullie te ver doorpushen met drie! Die twee kunnen gaan shoppen en dan push je!

Conradus

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Uiteraard is dat jullie schuld omdat jullie te ver doorpushen met drie! Die twee kunnen gaan shoppen en dan push je!

Recall als je geen health hebt na baron, ok. Recall als je full health hebt en eindelijk deftig kan pushen, nee.

Kennethdw

Legacy Member
wartaal zei:
Maar alle, ik weet nie of het express of gewoon idioot was, maar eerst pulled onze blitz een sona in ons terwijl we aant poken zijn in jungle, gevolg: sona ult, wij allemaal dood. Daarna in mid lane pulled hij een fed annie in ons die haar stun op heeft. Lol, echt wtf :p

Dat is dan toch jullie fout hoor...
Of die blitz doet zijn combi gwn verkeerd.

Als een blitz pulled knockup en ult silence en die sona / annie is dan NOG niet dood nadat hij dat gedaan heeft en kan jullie stunnen dan kun je gwn beter surrendere lol.

Yusifer

Legacy Member
Ik speel vs enemy champion, die pwnt dat het haast een misdaad is. Ik speel die champ, squishy en nul dmg. :(

Net 2 ARAMs gedaan, eerste had enemy team een Darius die lastig te killen was en veel dmg deed. Volgende ARAM kreeg ik Darius, squishy as fuck and zowat geen dmg.

wartaal

Legacy Member
Kennethdw zei:
Dat is dan toch jullie fout hoor...
Of die blitz doet zijn combi gwn verkeerd.

Als een blitz pulled knockup en ult silence en die sona / annie is dan NOG niet dood nadat hij dat gedaan heeft en kan jullie stunnen dan kun je gwn beter surrendere lol.
Zijn ult was volgens mij zelfs op cd :p Knock up deed em veel te laat :(

wartaal

Legacy Member
In principe wel, maar dat boeit mij niet. Gewoon jammer dat we verliezen door zo'n fout :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan