Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CuRv3

Legacy Member
Henne zei:
Ik call mid, dan begint gragas te melken da hij eerst was -_-. Ik krijg flame van hier tot ginder voor trollpick...zo'n game leave ik gwn ze.

first pick first choice. Jij bent inderdaad zo'n kknerd die denkt omdat hij in de eerste seconde mid typt dat je daar dan ook recht op hebt.

Chickenlal

Legacy Member
Iedereen zou ondertussen toch al moeten weten dat last pick support, met uitzonderingen uiteraard. En toch zijn er zo vaak last picks die insta een lane callen en dan zeggen "I said it first" :p

Yusifer

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Iedereen zou ondertussen toch al moeten weten dat last pick support, met uitzonderingen uiteraard. En toch zijn er zo vaak last picks die insta een lane callen en dan zeggen "I said it first" :p

Ik dacht toch dat de ongeschreven regel gelde dat wie eerst callt, er recht op heeft. Want als het first pick is, wat dan als je champ beneden de scroll lijst staat en iemand anders die dezelfde lane wilt, die zijn champ bovenaan staat? Of als je een champ neemt die zowel top als mid kan terwijl je mid wil? Dan zijde fucked maar de chat is meteen beschikbaar voor iedereen, dus erin typen en hopen dat je eerst bent daarmee.

Chickenlal

Legacy Member
RiskGhost zei:
Ik dacht toch dat de ongeschreven regel gelde dat wie eerst callt, er recht op heeft. Want als het first pick is, wat dan als je champ beneden de scroll lijst staat en iemand anders die dezelfde lane wilt, die zijn champ bovenaan staat? Of als je een champ neemt die zowel top als mid kan terwijl je mid wil? Dan zijde fucked maar de chat is meteen beschikbaar voor iedereen, dus erin typen en hopen dat je eerst bent daarmee.

Ik heb geen flauw idee wat ik net gelezen heb.

"Want als het first pick is, wat dan als je champ beneden de scroll lijst staat en iemand anders die dezelfde lane wilt, die zijn champ bovenaan staat?"
:wtf::wtf::wtf:


"Of als je een champ neemt die zowel top als mid kan terwijl je mid wil?"
Dan pick je je champion en zeg je in welke lane je gaat


edit: omg, over dat lijst gedoe. Dat is toch niet wat ik denk dat het is? LOL! Gij hebt het zeker over normal games, zodat wie zijn champ vanboven staat sneller kan kiezen?

rofl... Normal games <> Solo Q

Curtis_ssk

Legacy Member
Daar bennek ook ni helemaal mee ze ..

Net game kunnen carryen met Annie na 10 fucked up games. Ik voelde mij efkes goed tot de realiteit in mijn gezicht scheet en mijn huidige ELO toonde .. 1100 komende van 1400 :(

Yusifer

Legacy Member
q-ball_NBK zei:

Ik had de indruk dat Henne sprak over normal games en dat bijgevolg de hele discussie ook ging over normal games. Het was toch zeker niet duidelijk dat het over ranked ging he.

Henne

Legacy Member
CuRv3 zei:
first pick first choice. Jij bent inderdaad zo'n kknerd die denkt omdat hij in de eerste seconde mid typt dat je daar dan ook recht op hebt.

Hij kwam 10tal seconde later af met zijn mid pick, dan zou de keuze al duidelijk moeten zijn. Ik sta meestal mijn pick af als iemand vlak na mij dezelfde positie called, puur om een flamefest te vermijden. In dit geval wist hij gwn al te goed dat mid al taken was...

@RiskGhost het was indd een normal game, hier kom ik precies nog het minste trolls tegen :p

hashtag

Legacy Member
Wtf is dat hier met die 'regels' van last pick moet supp en degene die het eerste iets callt, krijgt die lane ook. :p ik speel de rol die ik op dat moment wil, zelfs als firstpick neem ik soms Taric, omdat ik daar goesting in heb. Niets leukers om twee retards te zien vechten over mid 'omg i called first', 'no iw as fadter', om dan zelf eventjes een midchamp te locken. Screw you guys!

ChasingRabbits

Legacy Member
Als er ambras is bij de champ select doe ik gewoon lekker mee en pak ik expres de lane dat de anderen willen en troll ik super hard.

CuRv3

Legacy Member
jezus blind pick normal games....DIT IS *************** SOLO Q ************** rage topic.

Als jullie willen whinen over normal games maak is een ander topic aan aub?

Kennethdw

Legacy Member
Enigste rule in draft is gewoon wie eerst komt eerst maalt, mag jij nog zoveel callen als je wilt lol. Je moet gewoon zeggen wat je voorkeur is en dan zal de rest er rekening mee houden als ze kunnnen. Als ze niet kunnen heb je gwn pech en moet je spelen wat er overblijft ook al is het support als last pick.

Chickenlal

Legacy Member
last pick is support tenzij iemand anders vrijwillig support picked. Zo simpel is het. Als ik last pick ben zal ik altijd vragen of iemand anders zin heeft om te supporten. Als dat niet zo is dan support ik.

Als een last pick in lobby vraagt of hij mid mag bijvoorbeeld, dan check ik zijn profiel eventjes op LoLkings en als ik zie da die da goed doet mid in het algemeen, dan durf ik ook wel een support first picken als ik daar eens zin in heb.

Maar de regel is gewoon dat degene die de eerste kans hebben om te picken kiezen wat ze spelen. En of er nu iemand "mid or afk" zegt, da boeit allemaal geen zak. Het beste dat die persoon kan doen is gewoon VRAGEN of die mid mag.

Zeal

Legacy Member
Ma wtf is da tegenwoordig met al die kleuters die beweren dat 4th en 5th pick (als ze tegelijk picken) allebei lastpick zijn?

En dan maar zagen dat er misschien 5 elo difference is, alsof dat er iets toe doet.

Philipvdp

Legacy Member
Ik heb chance dat ik jungler ben. Dat is tegenwoordig minder populair dan support.

Henne

Legacy Member
Philipvdp zei:
Ik heb chance dat ik jungler ben. Dat is tegenwoordig minder populair dan support.

True, maar elke keer iemand een lane aan het verliezen is, dan krijgt de jungler de volle commentaar :D

Chickenlal

Legacy Member
kdenk da ik 70% van mijn games jungle. Iedereen wil altijd top, mid of carry ma precies nooit junglen :p

Thorfin

Legacy Member
Net 9 (!) spelers gereported en aan de ignore lijst toegevoegd, nog nooit zo'n bende mongolen gehad om zowel tegen als mee te spelen...

MinatO

Legacy Member
Khou mij ook niet bezig met die "eerst callen = recht op die rol". Precies of kga mijn beste rol AP, weggeven aan de 5e pick. Pakt gewoon wat er nog nodig is, zo simpel is het, doe ik ook als ik 4e/5e pick ben. Vindt ge het niet leuk => dodge
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan