Weebl
Legacy Member
gazmask zei:morde is pubstompen op 1200, heuj
Ik snap niet waarom jij altijd dfg rusht met morde?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gazmask zei:morde is pubstompen op 1200, heuj
MinatO zei:Trieste dag.... zucht
Uit de 6 games heb ik 4x ofwel support moeten spelen en dan verloren door slechte AP carries ofwel van die trolls die fiddle support of rengar support spelen en dan useless zijn.
Jesus christ, gaat die shit in normal games doen, kankermongolen. 1500-1600 is fucking worse dan 1300.
MinatO zei:Trieste dag.... zucht
Uit de 6 games heb ik 4x ofwel support moeten spelen en dan verloren door slechte AP carries ofwel van die trolls die fiddle support of rengar support spelen en dan useless zijn.
Jesus christ, gaat die shit in normal games doen, kankermongolen. 1500-1600 is fucking worse dan 1300.
MinatO zei:Ach terug 3 games gewonnen, n U1 verloren, zat een vayne unranked in ons team met 70 cs na 25 minuten lol
MinatO zei:4vs5 hele game... zeer plezant als ge dan ook nog eens geen jungler hebt omdat hij top moet houden. Krijg kanker aub, strontpolen met hun 56k internet van 1998. En blijkbaar ook nog 3 met 200 rating minder dan mij in mn team die botlane gefeed hebben, wat is dit voor matchmaking.
