Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zeal

Legacy Member
Ik bouw altijd eerst een hextech revolver, da item is zo belangrijk op morde. Kheb op streams ook al mensen andere dingen zien builden, i don't get it.

Kennethdw

Legacy Member
Kzou eerst kage pick rushen dan indd spellvamp en daarna gwn zien wa ge et meeste nodig ebt.

FlatRussian

Legacy Member
de 6% spellvamp van de quints helpt em ook al een hoop vooruit waardoor ge pick als first item voor hextech kunt gaa imo. stronger midgame enzo

Chickenlal

Legacy Member
Ik neem tegenwoordig ook altijd kage pick first.

Is hextech beter dan wota dan? (ik veronderstel dat wota beter is als je dubbel ap hebt)

MinatO

Legacy Member
Verdorie, krijg het schijt van die tards die nieuwe metas uitproberen in ranked. Renekton + pantheon botlane. Uiteraard wonnen ze hun lane hard met 6-0 ofzo, maar in endgame gaat support en ad carry hard doorwegen waardoor we uiteindelijk verloren... na 70 minuten

^ALUCARD^

Legacy Member
speel ik 2 matches

1ste game alles verloopt goed, geen feeders, leavers, ragers.
Dus we winnen de game

2de game ga ik als jungle mid pushen omdat onze fizz dood is gegaan, begint die fizz keihard te ragen op mijn omdat ik zijn farm steal (het was zijn farm niet want turret ging al het gold pakken, maja retards begrijpen da ni) dus gaat die fizz afk...

fuck this game

MinatO

Legacy Member
Trieste dag.... zucht

Uit de 6 games heb ik 4x ofwel support moeten spelen en dan verloren door slechte AP carries ofwel van die trolls die fiddle support of rengar support spelen en dan useless zijn.

Jesus christ, gaat die shit in normal games doen, kankermongolen. 1500-1600 is fucking worse dan 1300.

Dezona

Legacy Member
MinatO zei:
Trieste dag.... zucht

Uit de 6 games heb ik 4x ofwel support moeten spelen en dan verloren door slechte AP carries ofwel van die trolls die fiddle support of rengar support spelen en dan useless zijn.

Jesus christ, gaat die shit in normal games doen, kankermongolen. 1500-1600 is fucking worse dan 1300.

fiddle support is legit volgens mij

MinatO

Legacy Member
fuck it, weeral ne fucking rengar, kanker op met die garbage hero

vanaf nu dodge ik gewoon elke fucking game waar ik geen AP speel tenzij ik duo Q, kzent beu

Razors

Legacy Member
MinatO zei:
Trieste dag.... zucht

Uit de 6 games heb ik 4x ofwel support moeten spelen en dan verloren door slechte AP carries ofwel van die trolls die fiddle support of rengar support spelen en dan useless zijn.

Jesus christ, gaat die shit in normal games doen, kankermongolen. 1500-1600 is fucking worse dan 1300.

Wacht maar tot 1.9-2k dan is het fb afk lol

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

MinatO

Legacy Member
Ach terug 3 games gewonnen, n U1 verloren, zat een vayne unranked in ons team met 70 cs na 25 minuten lol

Yusifer

Legacy Member
Foert deze dag zu, speel ik wat meer games, allemaal normal blind pick, word ik constant gecounterpicked alsof ze op de een of andere manier weten welke champ ik gekozen heb, grrrr.

Enigste goede matchen waren dat ik m'n eerste match met Ahri won en enkel omdat enemy mid zat te trollen en tweede goede match was met Graves bot, deze match was draft pick, gewonnen had (speel bijna nooit bot of top, hoofdzakelijk mid en heel af en toe jungle).

Slechtste matches waren daarnet, zat met 5vs5 premade blind pick, 1ste match speelde ik Anivia, enemy mid was Morgana die superagressief was en babysitted door jungler, match verloren. Tweede match wel gewonnen maar ik speelde Vlad top en had lange tijd 1/7/0 tot ik de TFs joinde en eindigde met 8/10/?. Kutdag voor mij, speelde alsof ik alle regels vergat.

MinatO

Legacy Member
4vs5 hele game... zeer plezant als ge dan ook nog eens geen jungler hebt omdat hij top moet houden. Krijg kanker aub, strontpolen met hun 56k internet van 1998. En blijkbaar ook nog 3 met 200 rating minder dan mij in mn team die botlane gefeed hebben, wat is dit voor matchmaking.

Alex40014

Legacy Member
MinatO zei:
4vs5 hele game... zeer plezant als ge dan ook nog eens geen jungler hebt omdat hij top moet houden. Krijg kanker aub, strontpolen met hun 56k internet van 1998. En blijkbaar ook nog 3 met 200 rating minder dan mij in mn team die botlane gefeed hebben, wat is dit voor matchmaking.

Die 5e man was 1900 elo en zou jullie allemaal gecarried moeten hebben :P

actix

Legacy Member
De nieuwe trend is blijkbaar 1x doodgaan en dan afk gaan, eveneens als een ap gp top proberen en dan 1-13 gaan. Ga dood aan kanker aub.

Henne

Legacy Member
Ik call mid, dan begint gragas te melken da hij eerst was -_-. Ik krijg flame van hier tot ginder voor trollpick...zo'n game leave ik gwn ze.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan