Philipvdp
Legacy Member
Henne zei:True, maar elke keer iemand een lane aan het verliezen is, dan krijgt de jungler de volle commentaar![]()
De laatste tijd valt dat goed mee. Ik laat gewoonlijk één lane links liggen en focus mij op de zwakste en mid. Als alle lanes het verkloten krijg ik wel naar mijn oren, maar daar kan ik wel tegen.
Derstraks match gespeeld en onze blue was gestolen en ik was Maokai. Kheb me geëxcuseerd dat ik niet zou ganken en heb gewoon liggen farmen om late game mee te kunnen. Die mannen toonden wonderwel begrip.


