Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Philipvdp

Legacy Member
Henne zei:
True, maar elke keer iemand een lane aan het verliezen is, dan krijgt de jungler de volle commentaar :D

De laatste tijd valt dat goed mee. Ik laat gewoonlijk één lane links liggen en focus mij op de zwakste en mid. Als alle lanes het verkloten krijg ik wel naar mijn oren, maar daar kan ik wel tegen.

Derstraks match gespeeld en onze blue was gestolen en ik was Maokai. Kheb me geëxcuseerd dat ik niet zou ganken en heb gewoon liggen farmen om late game mee te kunnen. Die mannen toonden wonderwel begrip.

actix

Legacy Member
Philipvdp zei:
De laatste tijd valt dat goed mee. Ik laat gewoonlijk één lane links liggen en focus mij op de zwakste en mid. Als alle lanes het verkloten krijg ik wel naar mijn oren, maar daar kan ik wel tegen.

Derstraks match gespeeld en onze blue was gestolen en ik was Maokai. Kheb me geëxcuseerd dat ik niet zou ganken en heb gewoon liggen farmen om late game mee te kunnen. Die mannen toonden wonderwel begrip.

Da zal een once in a lifetime opportunity geweest zijn.

Chickenlal

Legacy Member
nu we toch over de lobby bezig zijn, lol den deze

Jkllhfrgqlm: GUYS WE ARE HERE TO WIN SO FIGHT WITH ENEMY NOT WITH YOUR OWN TEAM AND ROLL ON THEIR FACES GO FOR THE WIIIIN :D

CuRv3

Legacy Member
soms heb ik zo van die valse hoop dat het goed komt, omdat er nog geen geflame is in de eerste 10 minuten tot ik kijk naar de CS score en zie dat geen enkele speler fatsoenlijk kan lasthitten.

actix

Legacy Member
CuRv3 zei:
soms heb ik zo van die valse hoop dat het goed komt, omdat er nog geen geflame is in de eerste 10 minuten tot ik kijk naar de CS score en zie dat geen enkele speler fatsoenlijk kan lasthitten.

The awkward moment when your support has more cs than his ad carry.

MinatO

Legacy Member
Zucht 3 losses vandaag. 3x op rij nen premade botlane gehad met 10 deaths in 15 minuten...

actix

Legacy Member
MinatO zei:
Zucht 3 losses vandaag. 3x op rij nen premade botlane gehad met 10 deaths in 15 minuten...

Kheb precies tgevoel da elke premade botlane faalt om een of andere reden.

Thorfin

Legacy Member
vanaf het begin al 4v5 door een afk olaf, ik met graves solobot en nunu naar top...
totaal afgegaan en surrender at 20..

kheb wel het gevoel da ge met een goeie jungler da game echt kunt carryen

actix

Legacy Member
junglers carrien bijna nooit. Hun taak bestaat meestal uit cheap camps clearen kills geven aan de carries als ze ganken :p

actix

Legacy Member
AllianZ zei:

gij al nen maokai, nocturne, nunu, mundo of dergelijke zien carrien? ok ge kunt slim spelen ma tis ni da je op u eigen tspel kunt winnen. Maar gij zult nen wonderboy zijn waarschijnlijk

CuRv3

Legacy Member
wtf actix da meen je toch niet wat je nu zegt? :p Je zit fout maar dat geeft niet. Je posts zijn wel leuk af en toe.

FlatRussian

Legacy Member
actix zei:
gij al nen maokai, nocturne, nunu, mundo of dergelijke zien carrien?

Ja ik wel. En jij?

Ik zie echt niet waarom een nocturne die goed gebruik maakt van zijn early power niet heel de shit bijeen kan rapen in mid game.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan