Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
10 game win streak

JackNicholson.gif

Killstick

Legacy Member
holy shit

ga je Udyr jungle zegt riven top;

R: Can i take your wraiths?
U: NOOOO
R: you will have them respawned in time
U: HOW WILL THEY BE BACK IN TIME

dus die fucking riven ervan overtuigd dat die wraiths gingen gerespawned zijn voor 215; MIJN WOLVES EN BLUE WAREN FUCKING DOOD ALS ZIJ DIE LAATSTE WRAITH KILLED

ge kunt met 2 man zelf golems niet snel genoeg killen voor pheonix udyr, WTF krijgt een riven dat dan in zijn hoofd om ALLEEN een CAMP VROEGER te gaan doen???

Juve9le

Legacy Member
Yoshingy zei:
holy shit

ga je Udyr jungle zegt riven top;

R: Can i take your wraiths?
U: NOOOO
R: you will have them respawned in time
U: HOW WILL THEY BE BACK IN TIME

dus die fucking riven ervan overtuigd dat die wraiths gingen gerespawned zijn voor 215; MIJN WOLVES EN BLUE WAREN FUCKING DOOD ALS ZIJ DIE LAATSTE WRAITH KILLED

ge kunt met 2 man zelf golems niet snel genoeg killen voor pheonix udyr, WTF krijgt een riven dat dan in zijn hoofd om ALLEEN een CAMP VROEGER te gaan doen???

803777d1346092745-told-mens-timepiece-1168834-calm_down_bro_super.jpg


ot: zit nu aan 11 winstreak.. pakt er ene pantheon als ad carry........................... tot zo meteen voor mijn frustratie

Killstick

Legacy Member
HOE THE FUCK WETEN MENSEN NU NOG STEEDS NIET HOE JE WARD TEGEN JUNGLE ALISTAR

omg meest easy champ ooit om te counteren :s niemand die dat fucking snapt precies

waarom hadi k gehoopt na 3maand afk te zijn dat er geen debielen meer waren?

Yusifer

Legacy Member
Hm, zou ik mogen weten hoe je daartegen ward? Heb nog geen enkele ali jungle in enemy team gehad (normal soloq heh), en voor als het ooit zo gebeuren, dan weet ik dat alvast. :p

Hope this doesn't incur your rage... :unsure:

MinatO

Legacy Member
Looks like Yoshingy is back... :p

Warden tegen ali? Ali kan makkelijk 2 kills forceren op mid en top in de lvl 1-5 fase wanneer zij nog geen wards hebben. Kzou Ali toch maar niet als "easy to counter" waarderen, aangezien hij ook in competitive play belachelijk veel wordt gebruikt..

Chickenlal

Legacy Member
Yoshingy zei:
waarom hadi k gehoopt na 3maand afk te zijn dat er geen debielen meer waren?

Lag uw keyboard dan nie echt vol met stof?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Killstick

Legacy Member
MinatO zei:
Looks like Yoshingy is back... :p

Warden tegen ali? Ali kan makkelijk 2 kills forceren op mid en top in de lvl 1-5 fase wanneer zij nog geen wards hebben. Kzou Ali toch maar niet als "easy to counter" waarderen, aangezien hij ook in competitive play belachelijk veel wordt gebruikt..

de volgende keer dat in soloqueue op 1400 (yer na 3 maanden afk decayed u elo dus :p) tegen een 5 man 2.2k elo premade kom laat ik het u weten.

Onze brand warde zijn mid; met als gevolg dat ik dan kan dubbel killen met een countergank. Ali wordt natuurlijk unstoppable als die top 3 keer kan freekillen, met top dan mijn red gaat pakken, double gp5 koopt na 10 fucking minuten en als een boss met oracles rondloopt.

Je hebt idd genoeg aan 1 simpele kloot op je team om dergelijke dingen naar de klote te maken. een fucking support met CV bestaat blijkbaar ook al nimeer ff


RiskGhost zei:
Hm, zou ik mogen weten hoe je daartegen ward? Heb nog geen enkele ali jungle in enemy team gehad (normal soloq heh), en voor als het ooit zo gebeuren, dan weet ik dat alvast. :p

Hope this doesn't incur your rage... :unsure:

Als je eens let op een ali gank komt die 9 van de 10 langsachter. Je ward tegen een ali (imo) wat verder. Als je hem ziet en weet dat hij in de geburen is speel dan ffkes passive. Ali moet het hebben van early kills en gp5. Als je dat naar de kloten kan helpen wordt dat een echte donk

Juve9le

Legacy Member
In character selection screen twee kleuters die vollenbak zitten zagen van omg bad jungler, gg game lost, surrender at 20. Uiteindelijk feeden die losers keihard hun lane en carry ik de game...

Zeal

Legacy Member
Als je weet dat ali in de geburen is moet ge ff passive spelen. Shiiiiiiit wa ne counter maat, gij wa pro.

Chickenlal

Legacy Member
godverdomme gans den fucking dag -14 en +10/11 bende cocksuckers

Yusifer

Legacy Member
Anivia aan het spelen in normal blind pick, tesamen met een 3-man premade. Ze speelden goed maar waren behoorlijk verwaand. Ze zitten vaak ver in enemy jungle te pushen terwijl ik en jungler bezig waren naar hen te komen, dan gaan ze dood en beschuldigen ze ons. Soit, heb ze maar op ignore gezet, ik ga me niet laten opjagen door een stel kinders.

Later ga ik naar blue terwijl ik in chat typte "grabbing blue". Darius loopt naar blue, zegt "not yours anivia". Like, wth? Ne Darius dat blue nodig heeft terwijl Anivia die buff veel harder nodig heeft? Ik heb het toch maar genomen en hij reageerde gewoon met "die anivia" en vervolgens hij en z'n 2 maatjes die elke keer dat blue spawnt, de golem killen om mij blue te denyen, wat 2 keer mislukt was.

Gelukkig waren ze nog wel van plan om te winnen en hebben we gewonnen ook, enkel early game was enemy team beter.

Juve9le

Legacy Member
Zegt onze midlaner na 20 min: im gonna go AFK, the sun is shining in my eyes. Soit we blijven spelen en we zijn het alsnog aan het winnen. Komt die 10min later terug om te gaan intentional feeden, de game ging niet snel genoeg voorbij voor hem :/. Zo'n kleuters zou je toch echt een paar motten willen geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan