actix
Legacy Member
wartaal zei:In principe wel, maar dat boeit mij niet. Gewoon jammer dat we verliezen door zo'n fout![]()
w8 ff aanpassen:
[sarcasm] elo hell
[/sarcasm]Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wartaal zei:In principe wel, maar dat boeit mij niet. Gewoon jammer dat we verliezen door zo'n fout![]()
[/sarcasm]Yoshingy zei:holy shit
ga je Udyr jungle zegt riven top;
R: Can i take your wraiths?
U: NOOOO
R: you will have them respawned in time
U: HOW WILL THEY BE BACK IN TIME
dus die fucking riven ervan overtuigd dat die wraiths gingen gerespawned zijn voor 215; MIJN WOLVES EN BLUE WAREN FUCKING DOOD ALS ZIJ DIE LAATSTE WRAITH KILLED
ge kunt met 2 man zelf golems niet snel genoeg killen voor pheonix udyr, WTF krijgt een riven dat dan in zijn hoofd om ALLEEN een CAMP VROEGER te gaan doen???

Yoshingy zei:waarom hadi k gehoopt na 3maand afk te zijn dat er geen debielen meer waren?
MinatO zei:Looks like Yoshingy is back...
Warden tegen ali? Ali kan makkelijk 2 kills forceren op mid en top in de lvl 1-5 fase wanneer zij nog geen wards hebben. Kzou Ali toch maar niet als "easy to counter" waarderen, aangezien hij ook in competitive play belachelijk veel wordt gebruikt..
) tegen een 5 man 2.2k elo premade kom laat ik het u weten.RiskGhost zei:Hm, zou ik mogen weten hoe je daartegen ward? Heb nog geen enkele ali jungle in enemy team gehad (normal soloq heh), en voor als het ooit zo gebeuren, dan weet ik dat alvast.
Hope this doesn't incur your rage...![]()