Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hannibal

Legacy Member
Zucht, het lijk wel alsof ik eens in een loosing streak zit ik er gewoon niet meer uitgeraak. Altijd is er wel 1 of meerdere spelers die precies voor de eerste keer spelen. :/

CuRv3

Legacy Member
je onthoudt gewoon niet wanneer je wel wint door stommiteiten in het andere team, omdat je ervaart dat het normaal is om te winnen ;)

Kennethdw

Legacy Member
En ik ga ook weer eens ranked en wat krijg ik? Een bende huilende kindjes die ipv te spelen liever heel de game flamen.

We begonnen 5v4 en NOG zitten die elkaar liever te flamen dan advantages te pushen. Resultaat: Hun dc komt 5min later terug en wij verliezen de game omdat hun liever een uur zitten te dicussieren wie er slecht is en wie er gereport moet worden ipv eens hun strontkop uit hun reet te trekken en eens deftig te gaan spelen.

Enkel ik en graves waren aan het spelen en wij rapten dan hun bot. Maar onzen top / jungle / mid zagen elkander liever doodgaan dan ook maar één vinger uit te steken om te helpen.

Krijg het van zon mensen, als ge niks nuttigs te zeggen hebt houd dan toch gewoon uwen bek ipv u team de grond in te stampen da helpt echt niks.

actix

Legacy Member
Kennethdw zei:
En ik ga ook weer eens ranked en wat krijg ik? Een bende huilende kindjes die ipv te spelen liever heel de game flamen.

We begonnen 5v4 en NOG zitten die elkaar liever te flamen dan advantages te pushen. Resultaat: Hun dc komt 5min later terug en wij verliezen de game omdat hun liever een uur zitten te dicussieren wie er slecht is en wie er gereport moet worden ipv eens hun strontkop uit hun reet te trekken en eens deftig te gaan spelen.

Enkel ik en graves waren aan het spelen en wij rapten dan hun bot. Maar onzen top / jungle / mid zagen elkander liever doodgaan dan ook maar één vinger uit te steken om te helpen.

Krijg het van zon mensen, als ge niks nuttigs te zeggen hebt houd dan toch gewoon uwen bek ipv u team de grond in te stampen da helpt echt niks.

Da ziet er een bruine bedoening uit mijn gedacht!

BlackDespair

Legacy Member
Kennethdw zei:
En ik ga ook weer eens ranked en wat krijg ik? Een bende huilende kindjes die ipv te spelen liever heel de game flamen.

We begonnen 5v4 en NOG zitten die elkaar liever te flamen dan advantages te pushen. Resultaat: Hun dc komt 5min later terug en wij verliezen de game omdat hun liever een uur zitten te dicussieren wie er slecht is en wie er gereport moet worden ipv eens hun strontkop uit hun reet te trekken en eens deftig te gaan spelen.

Enkel ik en graves waren aan het spelen en wij rapten dan hun bot. Maar onzen top / jungle / mid zagen elkander liever doodgaan dan ook maar één vinger uit te steken om te helpen.

Krijg het van zon mensen, als ge niks nuttigs te zeggen hebt houd dan toch gewoon uwen bek ipv u team de grond in te stampen da helpt echt niks.

Best wel gg

hashtag

Legacy Member
Toppie! ik sta 18/5 met morde, en hun ashe 15/15, ge zou toch denken dat mijn team zo slim is om ashe te focusen omdat ik die oneshot?

nene

we verliezen, op dit moment

ik ben geleaved

smon

Legacy Member
Kennethdw zei:
Enkel ik en graves waren aan het spelen en wij rapten dan hun bot.
wutangclan6.jpg

Kennethdw ain't nothing to fuck with!

Kennethdw

Legacy Member
Zeal zei:
Klinkt zo'n beetje als every other game.

Meestal begint het pas als iemand faalt. In dit geval begon het vanaf champ select en ondanks dat de eerste 15-20 minuten er erg rooskleurig uitzagen voor ons bleven ze gewoon doorgaan.

Onze mid stond eerst ook 5-0, ging dan één x dood doordat ze niet warde en begon nog meer GG en surrenders in chat te spammen.

Chickenlal

Legacy Member
onze ashe net amai amai.

40 minuten game had ze 102 cs. Kocht ze boots of swiftness. Ging ik gaan kijken op haar profiel, haar KD ratio op de 10 rankeds die ze gedaan heeft is 2/6 en gans haar history is co-op vs AI...

in haar history heeft ze een miss fortune waar ze Mercury's threads heeft, een magic mantle en een meki pendant. In co-op vs AI. Mja, dan zijt ge gewoon ne fucking mongool ze.

CuRv3

Legacy Member
je hebt de mongolenloterij gewonnen q ;) Altijd feest als je er zo ene in je team krijgt toch

Chickenlal

Legacy Member
mja, jammergenoeg ben ik zelf een mongool aangezien ik niet uit elohell geraak :p

FlatRussian

Legacy Member
Tryharden is wat veel mensen in de "elohell" houdt. Als je normals door te trollen kunt winnen kan dat bij ranked ook. Ik ga zometeen mijn soloq solotop urgot spree beginnen, wedde dak meer wins dan losses ga hebben vandaag.

CuRv3

Legacy Member
commandoke • Oostakker

Laat de prijs maar opslaan. Ik tank toch altijd maar 30euro. Heeft dus geen impact bij mij -:)

wat is het equivalent in ELO van deze persoon? (comment op hln.be bij artikel over nieuw record prijs diesel)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan