Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 barrel is op low levels niet genoeg, dan zijn de minions net low genoeg om met 1 autoattack te killen en moet ge maw close range komen en yi zijn alpha strike is supereasy te landen.CuRv3 zei:nochtans je hebt gragas waar 1 barrel genoeg is. Gewoon wegblijven van je minions zodat die alpha strike niet tot jou komt.
MinatO zei:"voorzichtiger". Tis net in die eerste levels dat yi u easy kan harassen omdat ge dikwijls melee moet lasthitten.
Ge kunt zeggen wat ge wilt, ik geloof nooit dat gij yi outfarmed op mid met gragas.
q-ball_NBK zei:game van 37 minuten verloren..
> Ik ben de enige level 18
> onze ad carry is 12 keer doodgegaan en heeft 140cs
> onze jungler is blitzcrank en is level 13! DERTIEN OP 37 minuten met 68 cs
actix zei:gewoon dodgen die zever
Kennethdw zei:Hoe kan hij nu rieken dat die zo slecht gaan spelen lol. En oké blitz jungle is iet da ge nie vaak ziet maar et kan wel.
Als ge wilt tryharden kunde ook altijd rap eens iemand zijn history checken. Kan u nen minuut of 40 van u leven besparen soms.
inkei zei:Ga ik Support Taric en Lee Sin pakt smite, denk ik, ah cva eindelijk een jungler eens.
Nee nee, Lee sin gaat doodleuk met Nasus op bottom zitten en willen niet weggaan dus gedwongen naar top te gaan met Ashe.
Chogath staat top samen met Diana dus die lane was al redelijk verloren voor ze begon en verliezen Lee en Nasus hun 2v1 bot lane vs een Vayne.
Natuurlijk was het woordje Noob, rampant![]()
RiskGhost zei:Bah, zaterdagavond is duidelijk geen goede tijd om te queuen. Ik ging effe eerst draft pick: Ik was tweede pick en zei dat ik graag mid wou gaan, was np. Eerste 2 picks van enemy team waren Malphite en Galio. Ik dacht dat Cass een counter voor beide champs waren, maar ik wou dit snel controleren maar vergat de timer, 'k wou nog snel naar Mordekaiser veranderen. Begint iemand anders die eerst vrij aangenaam deed me te flamen omdat ik mezelf counterpicked. Uiteindelijk iemand anders die queue dodged deed. Ja het was een domme fout van mij om Cass te nemen en niet op de timer te letten, maar zelfs zoiets gaat op draft pick nog geen 100% victory te geven, hoe vaak ik al tegen counters gespeeld heb in blind pick en er nog van won...
En daarnet ne game met m'n main champ gespeeld, tegen Katarina. Kata wist telkens op het nippertje te winnen van mij, en bot (Corki + Veigar support die bovendien NL waren maar duidelijk op de kleuterschool zaten) begon me al te flamen dat ik niet win tegen Kata (terwijl die me juist countert). En later ook nog dat ik geen ss mid zei, terwijl ik dat constant deed en ook gedaan had toen Kata hen killde bot. Ja ok, de ss mid was een minuut geleden gezegd maar ik hoef dat toch niet elke 10 seconden te herhalen om hen eraan te herinneren dat Kata al een hele tijd ss was... Soit, hen gereported voor flaming.
Rond middernacht maar weer gaan queue'n, mssn meer geluk.
pinoken zei:Ge hebt op sommige momenten gewoon betere dingen doen als uw map in het oog houden. Ss is maar een klein gebaar dat u (nagenoeg) geen extra moeite kost om heel duidelijk te maken dat uw lane weg is.
Constant uw map in het oog houden om te zien wie van zijn lane is kost veel meer moeite dan "ENTER, S, s, ENTER".