Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinatO

Legacy Member
1e keer in voorbije 25 mid games, dak werkelijk mijn lane eens verloor.
Kon niet veel doen tegen AP yi met gragas :/
Harass was useless tegen endless sustain terwijl hij mij wel kon blijven harassen waardoor ik farm moest opgeven.

CuRv3

Legacy Member
nochtans je hebt gragas waar 1 barrel genoeg is. Gewoon wegblijven van je minions zodat die alpha strike niet tot jou komt.

MinatO

Legacy Member
CuRv3 zei:
nochtans je hebt gragas waar 1 barrel genoeg is. Gewoon wegblijven van je minions zodat die alpha strike niet tot jou komt.
1 barrel is op low levels niet genoeg, dan zijn de minions net low genoeg om met 1 autoattack te killen en moet ge maw close range komen en yi zijn alpha strike is supereasy te landen.

CuRv3

Legacy Member
nee maar speel je eerste paar lvls wat voorzichtiger en gebruik z'n CD om close up dan te hitten he.

MinatO

Legacy Member
"voorzichtiger". Tis net in die eerste levels dat yi u easy kan harassen omdat ge dikwijls melee moet lasthitten.
Ge kunt zeggen wat ge wilt, ik geloof nooit dat gij yi outfarmed op mid met gragas.

actix

Legacy Member
En we gaan onder de 1000 zakken! Kbegrijp het effe nimeer. Gen1a - Europe West - Summoners - League of Legends Statistics - lolking.net

Waarschijnlijk ligt het aan mijn builds. Zal beter zijn van een deathcap te kopen op ashe en irelia en hextech gunblade op corki. Boots of swiftness niet te vergeten. Dan lukt het mss wel om te winnen. Net met ashe hun draven outfarmed met 120cs. Spijtig genoeg sta ik ook 100cs voor op de 2e in mijn team.
Als er mensen zijn die de moeite willen doen om mij eens te speccen en te zeggen wat ik fout doe, doe gerust. Desnoods record ik mn matches eens met LoLrecorder.

Mensen die duoQ zien zitten, invite maar. ign: Gen1a

Zeal

Legacy Member
Ziet er allemaal zeer goed uit, enige detail dat ik opmerk is dat je in 1 van die games ninja tabi had op malphite tegen een ww en taric. Met zulke harde CC zijn mercurys redelijk vitaal.

Zie wel dat je maar een 30tal ranked games hebt, die sample size is gewoon véél te klein imo. Zou me sterk verbazen dat je na 100+ games nog onder 1200 zit met die stats.

CuRv3

Legacy Member
MinatO zei:
"voorzichtiger". Tis net in die eerste levels dat yi u easy kan harassen omdat ge dikwijls melee moet lasthitten.
Ge kunt zeggen wat ge wilt, ik geloof nooit dat gij yi outfarmed op mid met gragas.

je gaat yi early zeker niet outfarmen nee, maar als je dood gaat geef je hem pas echt voordeel. Die 20cs vang je zo op door wolves & wraiths te pakken. AP Yi stelt ook geen kut voor in teamfights en heb je zo neer. Farm is niet alles he.

Chickenlal

Legacy Member
game van 37 minuten verloren..

> Ik ben de enige level 18
> onze ad carry is 12 keer doodgegaan en heeft 140cs
> onze jungler is blitzcrank en is level 13! DERTIEN OP 37 minuten met 68 cs

actix

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
game van 37 minuten verloren..

> Ik ben de enige level 18
> onze ad carry is 12 keer doodgegaan en heeft 140cs
> onze jungler is blitzcrank en is level 13! DERTIEN OP 37 minuten met 68 cs

gewoon dodgen die zever

actix

Legacy Member
Kennethdw zei:
Hoe kan hij nu rieken dat die zo slecht gaan spelen lol. En oké blitz jungle is iet da ge nie vaak ziet maar et kan wel.

Hou er altijd rekening mee dat goeie blitzcranks altijd in het enemy team zitten :p Als ge wilt tryharden kunde ook altijd rap eens iemand zijn history checken. Kan u nen minuut of 40 van u leven besparen soms.

Chickenlal

Legacy Member
mja die ezreal had 3 games op rij met ezreal hard gecarried met 3x meer kills dan deaths. :p

En dan in mijn game speelt die 3/12 -_-"

inkei

Legacy Member
Ga ik Support Taric en Lee Sin pakt smite, denk ik, ah cva eindelijk een jungler eens.
Nee nee, Lee sin gaat doodleuk met Nasus op bottom zitten en willen niet weggaan dus gedwongen naar top te gaan met Ashe.

Chogath staat top samen met Diana dus die lane was al redelijk verloren voor ze begon en verliezen Lee en Nasus hun 2v1 bot lane vs een Vayne.

Natuurlijk was het woordje Noob, rampant :p

squalleke123

Legacy Member
inkei zei:
Ga ik Support Taric en Lee Sin pakt smite, denk ik, ah cva eindelijk een jungler eens.
Nee nee, Lee sin gaat doodleuk met Nasus op bottom zitten en willen niet weggaan dus gedwongen naar top te gaan met Ashe.

Chogath staat top samen met Diana dus die lane was al redelijk verloren voor ze begon en verliezen Lee en Nasus hun 2v1 bot lane vs een Vayne.

Natuurlijk was het woordje Noob, rampant :p

fed vayne is mostly gg door haar zieke combinatie van true en percent-based damage

Yusifer

Legacy Member
Bah, zaterdagavond is duidelijk geen goede tijd om te queuen. Ik ging effe eerst draft pick: Ik was tweede pick en zei dat ik graag mid wou gaan, was np. Eerste 2 picks van enemy team waren Malphite en Galio. Ik dacht dat Cass een counter voor beide champs waren, maar ik wou dit snel controleren maar vergat de timer, 'k wou nog snel naar Mordekaiser veranderen. Begint iemand anders die eerst vrij aangenaam deed me te flamen omdat ik mezelf counterpicked. Uiteindelijk iemand anders die queue dodged deed. Ja het was een domme fout van mij om Cass te nemen en niet op de timer te letten, maar zelfs zoiets gaat op draft pick nog geen 100% victory te geven, hoe vaak ik al tegen counters gespeeld heb in blind pick en er nog van won...

En daarnet ne game met m'n main champ gespeeld, tegen Katarina. Kata wist telkens op het nippertje te winnen van mij, en bot (Corki + Veigar support die bovendien NL waren maar duidelijk op de kleuterschool zaten) begon me al te flamen dat ik niet win tegen Kata (terwijl die me juist countert). En later ook nog dat ik geen ss mid zei, terwijl ik dat constant deed en ook gedaan had toen Kata hen killde bot. Ja ok, de ss mid was een minuut geleden gezegd maar ik hoef dat toch niet elke 10 seconden te herhalen om hen eraan te herinneren dat Kata al een hele tijd ss was... Soit, hen gereported voor flaming.

Rond middernacht maar weer gaan queue'n, mssn meer geluk.

actix

Legacy Member
RiskGhost zei:
Bah, zaterdagavond is duidelijk geen goede tijd om te queuen. Ik ging effe eerst draft pick: Ik was tweede pick en zei dat ik graag mid wou gaan, was np. Eerste 2 picks van enemy team waren Malphite en Galio. Ik dacht dat Cass een counter voor beide champs waren, maar ik wou dit snel controleren maar vergat de timer, 'k wou nog snel naar Mordekaiser veranderen. Begint iemand anders die eerst vrij aangenaam deed me te flamen omdat ik mezelf counterpicked. Uiteindelijk iemand anders die queue dodged deed. Ja het was een domme fout van mij om Cass te nemen en niet op de timer te letten, maar zelfs zoiets gaat op draft pick nog geen 100% victory te geven, hoe vaak ik al tegen counters gespeeld heb in blind pick en er nog van won...

En daarnet ne game met m'n main champ gespeeld, tegen Katarina. Kata wist telkens op het nippertje te winnen van mij, en bot (Corki + Veigar support die bovendien NL waren maar duidelijk op de kleuterschool zaten) begon me al te flamen dat ik niet win tegen Kata (terwijl die me juist countert). En later ook nog dat ik geen ss mid zei, terwijl ik dat constant deed en ook gedaan had toen Kata hen killde bot. Ja ok, de ss mid was een minuut geleden gezegd maar ik hoef dat toch niet elke 10 seconden te herhalen om hen eraan te herinneren dat Kata al een hele tijd ss was... Soit, hen gereported voor flaming.

Rond middernacht maar weer gaan queue'n, mssn meer geluk.

ss is overrated, leer op u minimap kijken

Yusifer

Legacy Member
^ 100% gelijk maar wie kijkt er nu nou naar, zeker als ge normals speelt...

Soms ping ik zelfs en zien ze het nog niet.

pinoken

Legacy Member
Ge hebt op sommige momenten gewoon betere dingen doen als uw map in het oog houden. Ss is maar een klein gebaar dat u (nagenoeg) geen extra moeite kost om heel duidelijk te maken dat uw lane weg is.

Constant uw map in het oog houden om te zien wie van zijn lane is kost veel meer moeite dan "ENTER, S, s, ENTER".

actix

Legacy Member
pinoken zei:
Ge hebt op sommige momenten gewoon betere dingen doen als uw map in het oog houden. Ss is maar een klein gebaar dat u (nagenoeg) geen extra moeite kost om heel duidelijk te maken dat uw lane weg is.

Constant uw map in het oog houden om te zien wie van zijn lane is kost veel meer moeite dan "ENTER, S, s, ENTER".

Dan moet ge constant uw chatbox in de gaten houden. Zie geen verschil.
Beetje map awareness kan geen kwaad ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan