Nighth4wkske
Legacy Member
brainrain zei:Ik krijg net ne kerel in mn team die perse ad wou of hij ging afk, da was van int begin al weten da het gg was. Dan wou hij ng draven spele naar lang geflame heeft mn team hem overtuigd ez te spele. Hij krijgt soraka op bot lane en gaat 7keer dood aan corki, met als excuus datem draven wou spele en lag had maar ondertusse had hij 1 item gebuild MANAMUNE. Sommige mensen moete echt hersene krijgen of zoals minato al zei VERKRACHT WORDEN DOOR 3 ****** XD
Wat is er mis met Draven?
Vind dat een zalige champ!

Meh 4 vs 5 verliezen is zo kut ! Heb je het voordeel om met een man meer te spelen en dan door het onkunde van sommige mensen nog verliezen

Praten ze heel de games nog int pools of tsjechisch tegen mekaar, ja dan weet ge al genoeg.. dumb russians

Ik sta nu 9W - 12L. Zoals ik al gezegd heb zit er meestal wel 1 full retard tussen die een soort ziekte verspreid waardoor de rest ook domme dingen gaat doen. AFKers heb ik nog niet zoveel last van gehad, maar ze zijn er al geweest. Ik weet niet echt welke role ik moet spelen om het meeste invloed te hebben. Als support heb ik nog nooit een ad carry gezien die balans kan houden tss harass/lasthitten. Het is ofwel enkel harass, ofwel enkel freefarmen. Als jungler zie ik dat ze de lanes ofwel pushen, ofwel moet ik bijna alle lanes babysitten. Zelden zie ik mensen die de lane niet pushen, maar als ik er 1 zie probeer ik die wel te ganken omdat ik dan denk dat die het spel wel door heeft en het wel handig kan zijn als die wat fed geraakt.
. 