Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nighth4wkske

Legacy Member
brainrain zei:
Ik krijg net ne kerel in mn team die perse ad wou of hij ging afk, da was van int begin al weten da het gg was. Dan wou hij ng draven spele naar lang geflame heeft mn team hem overtuigd ez te spele. Hij krijgt soraka op bot lane en gaat 7keer dood aan corki, met als excuus datem draven wou spele en lag had maar ondertusse had hij 1 item gebuild MANAMUNE. Sommige mensen moete echt hersene krijgen of zoals minato al zei VERKRACHT WORDEN DOOR 3 ****** XD

Wat is er mis met Draven?
Vind dat een zalige champ! :D


Meh 4 vs 5 verliezen is zo kut ! Heb je het voordeel om met een man meer te spelen en dan door het onkunde van sommige mensen nog verliezen :(
Praten ze heel de games nog int pools of tsjechisch tegen mekaar, ja dan weet ge al genoeg.. dumb russians :P

actix

Legacy Member
Weebl zei:
Hoe ist nu in ranked, gen1a?

Loopt minder goed dan verwacht :s Ik sta nu 9W - 12L. Zoals ik al gezegd heb zit er meestal wel 1 full retard tussen die een soort ziekte verspreid waardoor de rest ook domme dingen gaat doen. AFKers heb ik nog niet zoveel last van gehad, maar ze zijn er al geweest. Ik weet niet echt welke role ik moet spelen om het meeste invloed te hebben. Als support heb ik nog nooit een ad carry gezien die balans kan houden tss harass/lasthitten. Het is ofwel enkel harass, ofwel enkel freefarmen. Als jungler zie ik dat ze de lanes ofwel pushen, ofwel moet ik bijna alle lanes babysitten. Zelden zie ik mensen die de lane niet pushen, maar als ik er 1 zie probeer ik die wel te ganken omdat ik dan denk dat die het spel wel door heeft en het wel handig kan zijn als die wat fed geraakt.
Ik heb wel het gevoel dat ik als toplaner het meest de match kan beïnvloeden. Ik heb die nog nooit verloren en ik speel meestal jax / irelia dus als die wat fed geraken kan je al half gg callen.

Weebl

Legacy Member
Hebt gij eigenlijk wel iets gelezen van wat ik u altijd zei :p?
Beginnend ELO is de hel als ge geen carrying roles speelt. Support op begin ELO en jungle moet ge echt nie proberen. Ik had u gewaarschuwd, ma je lachte het weg :).
Oefen gewoon AD, mid of top in normals en als ge da mastert, speel dan ranked. Want alleen dan kunt ge volledig uw team carryen.
En ik stel voor dat ge het nu doet, want voor ge het weet zit ge op 1000 elo en krijg je +10 voor ne win, en dan zit ge daar met uw 1350 elo zonder probleem :p

Yusifer

Legacy Member
Weebl zei:
Hebt gij eigenlijk wel iets gelezen van wat ik u altijd zei :p?
Beginnend ELO is de hel als ge geen carrying roles speelt. Support op begin ELO en jungle moet ge echt nie proberen. Ik had u gewaarschuwd, ma je lachte het weg :).
Oefen gewoon AD, mid of top in normals en als ge da mastert, speel dan ranked. Want alleen dan kunt ge volledig uw team carryen.
En ik stel voor dat ge het nu doet, want voor ge het weet zit ge op 1000 elo en krijg je +10 voor ne win, en dan zit ge daar met uw 1350 elo zonder probleem :p

Maar welke garantie heb je dat je een carry ga kunnen kiezen? Ik ben deze week begonnen met draft pick en heb zelden een carry kunnen kiezen, bijna enkel als ik eerste of tweede ben.

Als ge geen carry kunt picken -> dodgen? :p

squalleke123

Legacy Member
RiskGhost zei:
Maar welke garantie heb je dat je een carry ga kunnen kiezen? Ik ben deze week begonnen met draft pick en heb zelden een carry kunnen kiezen, bijna enkel als ik eerste of tweede ben.

Als ge geen carry kunt picken -> dodgen? :p

der zijn 3 roles die je kunt vullen als carry... Solo top en mid kunnen evengoed het game winnen. In mijn ervaring: blijf gewoon zoveel mogelijk weg van support als je wil stijgen. Want als support heb je echt wel heel weinig invloed als je lanes verliezen. Zelfs een jungler heeft meer controle.

Kben zelf op low elo gesukkeld door te veel support te spelen omdat niemand anders dat wilde, maar tegenwoordig ben k me door een combinatie van ahri, draven, varus of wu kong rustig aan t opwerken. En als k support moet spelen neem k tegenwoordig nunu zodat k eventueel AP of tank kan overnemen als die roles sucken. Plus: de beste AD-carry buff in dit spel

DarkKhen

Legacy Member
squalleke123 zei:
der zijn 3 roles die je kunt vullen als carry... Solo top en mid kunnen evengoed het game winnen. In mijn ervaring: blijf gewoon zoveel mogelijk weg van support als je wil stijgen. Want als support heb je echt wel heel weinig invloed als je lanes verliezen. Zelfs een jungler heeft meer controle.

Kben zelf op low elo gesukkeld door te veel support te spelen omdat niemand anders dat wilde, maar tegenwoordig ben k me door een combinatie van ahri, draven, varus of wu kong rustig aan t opwerken. En als k support moet spelen neem k tegenwoordig nunu zodat k eventueel AP of tank kan overnemen als die roles sucken. Plus: de beste AD-carry buff in dit spel

Sorry maar dat je niet kunt stijgen als je support speelt.. Komop zeg. Grow a pair. Locked taric in of nunu en ga rondcrossen. Ga je teammates wat helpen, support ze. Support is niet alleen maar bottom zitten bij je ad carry..

CuRv3

Legacy Member
darkkhen het is 1000 elo dan is het altijd de fout van de teammaten want persoonlijk maken we nooit fouten en herkennen we alle oppurtuniteiten en beoordelen we die allemaal juist.

DarkKhen

Legacy Member
CuRv3 zei:
darkkhen het is 1000 elo dan is het altijd de fout van de teammaten want persoonlijk maken we nooit fouten en herkennen we alle oppurtuniteiten en beoordelen we die allemaal juist.

ah, wist ik niet, sorry

Kennethdw

Legacy Member
RiskGhost zei:
Maar welke garantie heb je dat je een carry ga kunnen kiezen? Ik ben deze week begonnen met draft pick en heb zelden een carry kunnen kiezen, bijna enkel als ik eerste of tweede ben.

Als ge geen carry kunt picken -> dodgen? :p

Als ge het vriendelijk vraagt is de kans al groot da ge em krijgt ze, kheb et ook zo gedaan. Ik was duo Q me iemand me 10 elo meer als dat acc en ik was dus echt iedere keer lastpick ma toch 8/10 games men AD gekregen.

Et beste da ge kunt doen is vriendelijk vragen "Hey all I would like to play AD carry please" en dan er eventueel nog iets achter zetten als "I am quite good at it" en eventueel ne link naar uw match history. Een goeie match history is heel doorslaggevend op dat elo. Khad paar goeie wins gehaald met mooie scores en die mannen die me eerst geen carry wilden geven gaven uiteindelijk dan toch toe.

En als ge solo zijt is de kans natuurlijk evengroot da gij meer bij de first pick zijt en kunde em zowiezo kiezen.

Chickenlal

Legacy Member
ge moet idd gewoon ad carry vragen, meestal in caps werkt dat het beste en ge moet ook een verhaaltje er bij vertellen!

> AD OR AFK
> RETARDS
> IF I DONT PLAY CARRY WE LOSE
> BECAUSE U ARE RETARDS AND THIS IS ELO HELLL

Chickenlal

Legacy Member
yes baby! elo boeit niet meer! Ik win in poker sinds ik verlies in LoL! Laten we dat zo houden

LiteC

Legacy Member
CuRv3 zei:
darkkhen het is 1000 elo dan is het altijd de fout van de teammaten want persoonlijk maken we nooit fouten en herkennen we alle oppurtuniteiten en beoordelen we die allemaal juist.

Er is geen verschil tussen 1000 en 1400

LiteC

Legacy Member
actix zei:
.... Ik heb die nog nooit verloren en ik speel meestal jax / irelia dus als die wat fed geraken kan je al half gg callen.

Beste keuzes top om mee te carryen imo :)
Als je als adc wilt carryen zou ik gaan voor ez/trist/corki gewoon door het feit dat ze een escape hebben en in low elo gaan ze steeds 100% voor ad carry dus heeft enemy team 2 keuzes :
- Ze blijven u chasen waardoor uw eigen team ze ondertussen rapet
- Ze stoppen me u te chasen na 5sec waarna ze hun focussen op anderen en jij hun ondertussen kan rapen

Mid speel ik zelf nie maar ben in soloQ vrij grote fan van fizzspelers die hun ult kunnen hitten :]

squalleke123

Legacy Member
2 games op rij xin top die beslist van IE te rushen... Den eersten met 33 cs na 12 minuten en de tweeden met 35 cs na 12 minuten... Staat er ergens op ne retardsite weer ne nieuwe xin guide of wa?

Chickenlal

Legacy Member
CuRv3 zei:
speel je terug? :D Zit je al weer terug op 200 / 400? Waar speel je?

ja lol ik ben slachtoffer van het 5050poker schandaal en ben dus weer helemaal opnieuw mogen beginnen :-)

actix

Legacy Member
TheOddOne explains the problem with solo queue! - YouTube

Just happened to me again. In het begin 1 grote stomp, enemy team was super jelly. Ik dacht easy win. Halfweg slaat het retardatievirus terug toe. Ap en ad carry gaan een gezondheidswandeling maken in enemy jungle, zonder 1 ward langs die zijde. Allebei dood uiteraard, dit deden ze dan wat later nog een paar keer over, kwestie van de match heel om zeep te helpen. Naar het einde toe ziet de ad carry 3 man outer bot turret gaan die op 1/5 health staat. Voelt die zich geroepen om die turret met zn leven te beschermen. Hoe die kerels allemaal eraan denken om aan ranked te beginnen is mij een raadsel.

CuRv3

Legacy Member
ranked of normal maakt geen klote uit hoor. Hun elo convergeert gewoon naar hun echte waarde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan