Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boemkool

Legacy Member
Zeal zei:
Tja tzou anders wel makkelijk zijn voor jou als het enemy team ook allemaal noobs had hé.

Voor mij is het niet moeilijk, maar zij vinden het niet zo tof om constant tegen veel betere spelers te spelen waar ze keihard tegen verliezen

MinatO

Legacy Member
Verdekke kwas voor ne 10 winstreak aant gaan, verlies ik mn 9e spel :(
Ach ben toch al 120 elo gestegen in 1 dag, kan niet klagen!

MinatO

Legacy Member
Godverdekke, kben de worst jungler in EU waarschijnlijk en ben ik gedwongen om jungler te spelen, khad gevraagd: alles behalve jungler en iedereen lockt hun shit natuurlijk (ik was 3rd pick, laatste 2 waren premade).

Met resultaat dat onze AP mid niet kon carryen en ik compleet useless was met shitty ganks en feed... :/
Uiteraard dan zagen op de jungler wanneer ze dat sinds champ select al wisten...

AllianZ

Legacy Member
MinatO zei:
Godverdekke, kben de worst jungler in EU waarschijnlijk en ben ik gedwongen om jungler te spelen, khad gevraagd: alles behalve jungler en iedereen lockt hun shit natuurlijk (ik was 3rd pick, laatste 2 waren premade).

Met resultaat dat onze AP mid niet kon carryen en ik compleet useless was met shitty ganks en feed... :/
Uiteraard dan zagen op de jungler wanneer ze dat sinds champ select al wisten...

Dus had je 2/17 :D

MinatO

Legacy Member
AllianZ zei:
Dus had je 2/17 :D
ja lol, echt verschrikkelijk. Kwas zoveel achter op exp en items dak het nooit meer kon inhalen in mid en endgame omdat iedereen altijd voor de minions ging in zowel jungle als lane :/
Triestige was dat den AP op mid nog meer deaths had lol

MetalG

Legacy Member
MinatO zei:
ja lol, echt verschrikkelijk. Kwas zoveel achter op exp en items dak het nooit meer kon inhalen in mid en endgame omdat iedereen altijd voor de minions ging in zowel jungle als lane :/
Triestige was dat den AP op mid nog meer deaths had lol

2/17 wtf :p


---
iPhoned

squalleke123

Legacy Member
ik kan er toch nie bij dat mensen in ranked ad carry vragen en dan absoluut nie kunnen last-hitten. Varus 55 cs na 20 minuten (samen met ali en tegen blitz en talon in lane)

actix

Legacy Member
Waar ben ik ook aan begonnen. Net 3e game ranked gedaan. Complete retard modus activated. Jayce ad carry: omg guys lemme go mid I'm so pro with jayce mid. Uiteindelijk kunnen overtuigen samen met mij (ali supp) bot te komen. 5min verder, jayce: 5cs. Staat doodleuk in de brush te wachten, af en toe enemy harassen. Ben dan gewoon zelf cs beginnen nemen omdat die kerel duidelijk van ni beter wist. Vladi mid doet het redelijk, farmt goed maar inzicht in het spel is heel ver te zoeken. In the meanwhile, yorick top: 1-6. Spel heeft uiteindelijk 1u geduurd, mede omdat de derpmodus bij enemy team ook de hele game was ingeschakeld. fml

squalleke123

Legacy Member
actix zei:
Waar ben ik ook aan begonnen. Net 3e game ranked gedaan. Complete retard modus activated. Jayce ad carry: omg guys lemme go mid I'm so pro with jayce mid. Uiteindelijk kunnen overtuigen samen met mij (ali supp) bot te komen. 5min verder, jayce: 5cs. Staat doodleuk in de brush te wachten, af en toe enemy harassen. Ben dan gewoon zelf cs beginnen nemen omdat die kerel duidelijk van ni beter wist. Vladi mid doet het redelijk, farmt goed maar inzicht in het spel is heel ver te zoeken. In the meanwhile, yorick top: 1-6. Spel heeft uiteindelijk 1u geduurd, mede omdat de derpmodus bij enemy team ook de hele game was ingeschakeld. fml

Ik snap da dus niet dat je level 30 kan bereiken zonder enig idee te hebben hoe da spel werkt. Serieus, de meta is nu al meer dan een jaar t zelfde...
En vooral dan nog ranked spelen ook, wtf?

Kennethdw

Legacy Member
Vandaag weer 2 games lost op low elo account GEWOON OMDAT MENSEN NIET DEFTIG KUNNEN BANNEN.

Serieus wie da fuck banned nu een vladimir of een gragas?????

En wat laten ze dan open: SHEN.

En wat doet het enemy team: PICK SHEN.

En wie wint de game: SHEN

Zijn die mensen nu echt zo achterlijk, hoe kun je nou een champ met een global ult die carries zo hard kan protecten en shielden niet bannen.

Die shen build gwn warmogs randuims sunfire en een random mr item en je krijgt dat ding gewoon niet kapot terwijl je geen andere keuze hebt dan hem te focuse of hij zit in je gezicht te kloppen of zijn carry te bschermen.

Maar nee hoor, better ban vladimir / gragas, en die worden dan nog niet eens zoveel gespeeld.

actix

Legacy Member
squalleke123 zei:
Ik snap da dus niet dat je level 30 kan bereiken zonder enig idee te hebben hoe da spel werkt. Serieus, de meta is nu al meer dan een jaar t zelfde...
En vooral dan nog ranked spelen ook, wtf?

Level 30 halen tegen bots om dan zo snel mogelijk ranked te kunnen doen en iedereen te kunnen ownen, oh wai...

Chickenlal

Legacy Member
GANS MIJN FUCKING TEAM IS INTENTIONAL AANT FEEDEN WTF

dafuq did I just see...
wtf.JPG

Chickenlal

Legacy Member
AllianZ zei:
KD Ratio zegt niet alles, je kan gemakkelijk een negatieve KD Ratio hebben maar toch een zéér hoog elo. Bijvoorbeeld door veel support te spelen ;)

check die mongool zijn history lol... Geen enkele positieve score in de laatste 10 ranked games.

AllianZ

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
check die mongool zijn history lol... Geen enkele positieve score in de laatste 10 ranked games.

Zeg ook niet dat hij goed is, mijn punt is gewoon dat je niet altijd op de KD Ratio moet afgaan ;) Je toprating is 1600?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan