Waar ben ik ook aan begonnen. Net 3e game ranked gedaan. Complete retard modus activated. Jayce ad carry: omg guys lemme go mid I'm so pro with jayce mid. Uiteindelijk kunnen overtuigen samen met mij (ali supp) bot te komen. 5min verder, jayce: 5cs. Staat doodleuk in de brush te wachten, af en toe enemy harassen. Ben dan gewoon zelf cs beginnen nemen omdat die kerel duidelijk van ni beter wist. Vladi mid doet het redelijk, farmt goed maar inzicht in het spel is heel ver te zoeken. In the meanwhile, yorick top: 1-6. Spel heeft uiteindelijk 1u geduurd, mede omdat de derpmodus bij enemy team ook de hele game was ingeschakeld. fml