Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
en een afk'er... 20 losses op rij ftw

"sorry someone at the door" en meneer is weg voor de rest van het game


tegen het eind van de dag ben ik unranked! jipi

f33db4ck

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
en een afk'er... 20 losses op rij ftw

"sorry someone at the door" en meneer is weg voor de rest van het game


tegen het eind van de dag ben ik unranked! jipi

lol we moetn eki samen spelen e :)

Philipvdp

Legacy Member
Ik had vandaag een jungler Xin Zhao die een level 2 gank bot beloofde.

Ik was Taric en was even mee aan het leashen. Op mijn weg naar bot zie ik dat onze Vayne er niets beter op had gevonden om 1v2 te vechten tegen die mannen en hij ging dood.

Dan kwam Xin Zhao level 2 ganken zonder een ad carry en ging hij bijna zelf dood.

Wij dus al ferm achter bot en de jungler stond goed achter. Die twee hebben heel de match liggen suiciden en vonden altijd wel iemand anders om het op te steken.

Aangezien ik rond de 1270 elo bengel de laatste dagen, zitten er al wel eens spelers tussen die hun placement matchen spelen dus ik zoek die op. Xin Zhao had rond de 1100 gespeelde ranked matchen en Vayne rond de 500.

Enkele dagen geleden zat ik met een speler die meteen jungle callde en was rotslecht. Bleef de jungle farmen, ging niet mee invaden, want hij stond te wachten tot golem spawnde. Die had ik opgezocht en had 0 gewonnen ranked matchen en 3 verloren. Hij had twee mastery pages en twee rune pages. Die rune pages waren belachelijk. Die zal niet weten dat sommige stats beter op glyphs zijn, andere op seals, etc. Ik dacht werkelijk dat die aan't trollen was.

Gisteren 20/3/10 gegaan met Ryze en zeer nipt gewonnen. Ge moet in die elo range echt wel zwaar domineren om de trolls tegen te gaan.

Kennethdw

Legacy Member
Faal zei:
kvolj.jpg


RAAAAGE!

15 deaths met soraka...

Ook wel deels u eige schuld dan ze bro:p

Philipvdp

Legacy Member
Deels?

Ik vind toch dat ge ten allen tijde uw deaths moet beperken tot 5. Dat is een mooi streefdoel. :p

MetalG

Legacy Member
Zyra is zwaaaaaar OP ze man :')

een zyra in uw team is bijna altijd gewonnen, maja ze doen dat altijd met nieuwe champs, die zwaar OP maken, zodat iedereen die koopt, en dan nerf :p

Kennethdw

Legacy Member
MetalG zei:
Zyra is zwaaaaaar OP ze man :')

een zyra in uw team is bijna altijd gewonnen, maja ze doen dat altijd met nieuwe champs, die zwaar OP maken, zodat iedereen die koopt, en dan nerf :p

Nah, niet altijd. Zijn ook champs geweest die zwaar underpowered waren. Maar ik heb soms toch echt het gevoel dat ze niet nadenken of champs testen. Als ge zie wa voor kit ze gaan sommige champs geven.

Yusifer

Legacy Member
Als mid laner vind ik ook dat Zyra behoorlijk sterk is, maar als je één van haar counters speelt, counter je haar ook hard. Ze heeft zero mobility, dus alles dat mobility heeft (Fizz, Ahri, etc) wint vrij makkelijk tegen Zyra. Ze mogen haar ult wel nerfen imo, dat de dmg pas komt tegelijk met de stun aan het einde van haar ult en/of haar dmg wat naar beneden halen.

Deze week ga ik haar wat meer spelen, van de free champs die je in mid kunt spelen worden er een paar gecounterd door Zyra, en in normals zit bijna iedereen met free champs te spelen.

Chickenlal

Legacy Member
Net een game gestart waar ze niet getrade hebben. Blijkbaar heeft de persoon die shen vroeg, die heeft shen niet? :D

Nu hebben we janna met smite :p En gaan we gewoon 2 1 2 lanen

edit: ben fed geraakt met kogmaw. Onze fizz heeft zyra geowned mid en we zijn gewonnen :D

insaniacbe

Legacy Member
Net ga ik met alistar (support) bot met een vayne Ik heb 2 minions ofzo en hij 50 en dan gaat hij dood gaat i zegge "noob alistar no minions" terwijl hij ze moet hebben ... en dan was dat nog in ranked 1200+

FlatRussian

Legacy Member
insaniacbe zei:
Net ga ik met alistar (support) bot met een vayne Ik heb 2 minions ofzo en hij 50 en dan gaat hij dood gaat i zegge "noob alistar no minions" terwijl hij ze moet hebben ... en dan was dat nog in ranked 1200+

laat mij raden, gij kei hard uw lane aant duwen en die persoon bij het zien van deze terror in zijn beste engels "plz dont push" probeerde te zeggen

Chickenlal

Legacy Member
fucking dodges! Kzit hier al 20 minuten in due queue omg

edit: 20 minuten in de Q om dan te verliezen door mijn mongool ad carry. Ik ga fucking 11/3 malphite top vs shen. Onze ashe heeft na half uur 100 cs en nogsteeds geen IE. Wordt elke teamfight als eerste gepakt terwijl ik altijd hun caitlyn uit het gevecht hield.

300 normal wins, 18 ranked wins. let's play ranked. gg tard

MetalG

Legacy Member
2 games op rij waar ik support met leona.. AD carry van mij wint lane zo hard 8/0 ezreal.. and ik ook 0 deaths.. en TOCH erin slagen om game nog te verliezen door een kak mid en kak top.. echt zo fucked up grmbl

f33db4ck

Legacy Member
kutspel zeg, amumu aant spelen... iedere keer ik ulti en init, leaved men team gwn, ze gaan allemaal weg..... en dan neuten ze op mij. ACHTERLIJK SPEL

en nu zittek stuck alsek wil inloggen op "loading" >.>

Yusifer

Legacy Member
Schoon is da, en ik ging juist ne ARAM doen met een maat en een paar van z'n maten. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan