Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lelouche

Legacy Member
Echt zo'n belachelijke losses, een swain die twitch/nasus/ashe ban doet en dan van de eerste minuut afk gaat zonder een woord te zeggen...........................................

Daarna een evelynn jungle die nooit ganked. Wriggles maakt gevolgd door Mpen boots, will of the ancients en afsluit met een phantom dancer. Nu ben ik geen expert in Evelynn builds maar dit kan gewoon niet, en die 0/7/0 van hem helpte ook niet.

Ik report ze allemaal maar wss zal er toch niks gedaan worden. -.-

DarkKhen

Legacy Member
Bwa, zo moogde ni denken. 't Is niet alsof ze alleen trollen in jou games. Als ik zie hoeveel mensen dat er gebanned worden die ik ken voor een aantal dagen (waarvan er sommige echt amper flamen), ben ik er vrij zeker van dat het systeem werkt. Zelfs iets te goed in my opinion.

pinoken

Legacy Member
Het probleem is dat je niemand kan bannen voor slecht spelen en soms kan je moeilijk besluiten of iemand moedwillig uw game verziekt of dat hij/zij misschien gewoon belachelijk dom is.

Chickenlal

Legacy Member
hahaha onze mid 0/11, onze bot 0/6. Dan moogt ge doen wa ge wilt, da kunt ge niemeer winnen :p

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Het probleem is dat je niemand kan bannen voor slecht spelen en soms kan je moeilijk besluiten of iemand moedwillig uw game verziekt of dat hij/zij misschien gewoon belachelijk dom is.

Ja indd, ik krijg ook het schijt van mensen die vragen voor iemand te reporten gewoon omdat hij een slechte game heeft. Da verpest gwn games en ik zou eerder zon mensen dan reporten voor negative attitude.

Enigste keer da ge mensen moogt reporten voor slecht te spelen is wnr ze express gaan feeden.

Yusifer

Legacy Member
Ik heb dat ook vaak, een keertje heb ik een slechte match en anderen in uw team beweren meteen dat ge een slechte speler zijt, skill > skin, etc. puur omdat ze zich baseren op 1 match. Zulke mensen zet ik gewoon meteen op ignore en report ik voor negative attitude. Alsof zij nooit eens een match hebben waar het gewoon niet wil lukken goed te presteren.

lelouche

Legacy Member
RiskGhost zei:
Ik heb dat ook vaak, een keertje heb ik een slechte match en anderen in uw team beweren meteen dat ge een slechte speler zijt, skill > skin, etc. puur omdat ze zich baseren op 1 match. Zulke mensen zet ik gewoon meteen op ignore en report ik voor negative attitude. Alsof zij nooit eens een match hebben waar het gewoon niet wil lukken goed te presteren.

Jah heb ik ook vaak, maar andersom ook.

Ik speel voornamelijk Nunu support en als ik is een goeie game heb en de AD serieus is gaan ik soms we soms wel is 8/0 in lane.
En daarna krijg ik dan gelijk een friend add.
Wat als ik nu een slechte game heb, dan stel ik hem teleur? Al die verwachtingen!!
Meestal decline ik gewoon. Awkward penguin ik weet het. :p

EskimoStripper

Legacy Member
0-4 Malphite afk na 12'.
0-6 Ashe (premade bot met wukong) quit na 16min.
2-6 Wukong quit na 16'.
1-2 Morgana zegt na 20' "fuck this i'm afk".
Ik wil dan maar surrenderen aangezien ik daar alleen zit.. surrender vote 1/2...

AllianZ

Legacy Member
Xin : 'I tank'
Ik : 'Which role is that?'
Xin : 'I tank'

Spel begint, 2 tops. Toppunt : Hij build full ad :p

Yusifer

Legacy Member
lelouche zei:
Jah heb ik ook vaak, maar andersom ook.

Ik speel voornamelijk Nunu support en als ik is een goeie game heb en de AD serieus is gaan ik soms we soms wel is 8/0 in lane.
En daarna krijg ik dan gelijk een friend add.
Wat als ik nu een slechte game heb, dan stel ik hem teleur? Al die verwachtingen!!
Meestal decline ik gewoon. Awkward penguin ik weet het. :p

Pf, gij krijgt tenminste nog friend adds. Gisteravond had ik een zeer goede game met m'n main champ, Ahri, 12/4/16 ofzo en had heel m'n team gecarried. 3 kills waren te danken aan lukrake blinde skillshots waarvoor ik veel lof kreeg. In score screen nog wat nagepraat maar geen friend adds gekregen... Misschien omdat ze zagen dat ik nog maar 130 wins had ofzo?

Chickenlal

Legacy Member
Mensen zijn zo dom.

Ik duo Q met een maat voor beetje plezier gaan we sion en pantheon bot... We ownen die lane vrij hard uiteraard.

Maar onze mid was de eerste 5 min afk, tegen da die terug kwam was onze jungler 5 minuten gedisconnect. En top was niet goed bezig. Maar het was natuurlijk onze schuld dat we het game verloren :D Terwijl we bot 7-8 kills hadden.

"OMG ONLY 2000 ELO CAN CHANGE META" :D

Man man man, da we zwakker waren late game omda we geen carry hebben weten we ook wel, ma dan moet ge gewoon early fininshen hé zo moeilijk is da toch nie.

Chickenlal

Legacy Member
amai amai

ik stond bot tristana met leona. Ik ging vrij snel 8/2, maar mid en top waren zo hard aan het feeden... Hun kassadin had 12 kills. Dus ik kon niets meer doen, die oneshotte mij gewoon en poef gedaan.

Loss nadat bot zo hard geraped werd, feels so sad.

Chickenlal

Legacy Member
wow ziekste throw ooit meegemaakt.

We stonden 20-4 na een kwartier ofzo. Ik stond 9-0 met jungle warwick. Alle lanes kills gegeven etc. En we zijn nog verloren ...

Iedereen zat overal rond te lopen en te sterven en te doen. Opeens had hun miss fortune 20 kills, niemand focuste die in teamfights en het was voorbij ...

Chickenlal

Legacy Member
Dit is te zot voor woorden, een nieuwe ziekste throw ooit meegemaakt.

We acen enemy team. Hun nexus ligt bloot, nog 10 seconden voor ze levend komen. Onze kog maw (AP) leeft nog en die maakt gewoon die nexus niet kapot! Echt waar en vanaf dat punt verliezen we elke fucking teamfight door geen focus en verliezen we het game.

WOOOOOW

Ik stond bot als corki en na 35 minuten was ik fuil build. Ik had op 25 minuten triforce en IE. Stond 12-3 ofzo vrij snel bot, gewoon geraped. En dan laat fucking kog'maw die nexus gewoon staan. Triestig.


edit: Ik heb het net in replay bekeken. Ongeveer 7 seconden lang staat kog'maw rond te dansen wat ulti's te gooien naar hun udyr die respawned is, de rest nog 7-8 seconden weg. Terwijl staan er 2 waves superminions te slaan op de nexus. En kog'maw staat gewoon te dansen... Als die 5 seconden op die nexus schoot was het gedaan

Chickenlal

Legacy Member
gast ze hebben net weer zitten throwen hé LOL ik snap da nie ze

1550 -> 1290 elo weeral LOL kan me niet meer herinneren wanneer ik nog eens gewonnen heb tbh

allemaal proberen ze malphite en alistar te killen terwijl graves ons rustig kapot schiet :D Amazing

Royco

Legacy Member
Urgh enen die afk is in champ select en dus 4v5 .. na 10min iedereen afk en game verloren in 12min ofzo. :doh:

Dit telt dan nog ook, zoiets moet loss forgiven zijn imo .. machteloos.

DarkKhen

Legacy Member
Royco zei:
Urgh enen die afk is in champ select en dus 4v5 .. na 10min iedereen afk en game verloren in 12min ofzo. :doh:

Dit telt dan nog ook, zoiets moet loss forgiven zijn imo .. machteloos.

Not really. Name of the game.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan