Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
En we zijn weer bij de 1300 ELO beland na een reis van 40 ELO in een mooie neerwaartse spiraal.


edit: I fell into a burning ring of fire, I went down down down and the noobs went retarded.

Yay terug een 12 vanvoor aan mijn ELO. :ironic:

bouli

Legacy Member
+ 24 elo :p, nog 1 win en zit terug op de 1350 na van de 1400 gezakt te zijn :(

bouli

Legacy Member
Ik ga TF mid, ik sta 4 1 , en inees op 20 min ingame surrenderd me team omdat ze 1 2 ofzo staan??????

Yusifer

Legacy Member
2 matches op rij verloren met Ahri, de ene 2/5/3 en de andere 1/4/1, not liking this. :(

En altijd leuk, mensen die je op 1 match baseren hoe slecht je bent, zeker als ze het zelf niet veel beter doen terwijl ze al veel meer wins (en dus ervaring) hebben. :p

SwagYolo

Legacy Member
Net in ranked evelynn jungle gehad. Ik vraag of hij al heeft gespeeld met de nieuwe versie.
Antwoord: yes noob stfu i own all.

Gg -16 elo. Eve staat 0-7-2. Kijk haar match history. Zie ik dat ze enkel een co op heeft gedaan en daar had ze dan 16-8...

Rly

Kennethdw

Legacy Member
De evelyns die ik al gezien heb waren allemaal pure garbage. Niets nuttigs aan. Ze kan gewoon niets.

Twitch in lane keer tegen gehad, was dikke roflstomp voor mij.

Nieuwe xin valt precies toch redelijk mee. De rest is rommel.

Kennethdw

Legacy Member
How to lose won games: Throw baron!

Wonnen we tf met drie low hp over ik ping voor te recallen maar nee hoor trundle begint direct baron. Hun ad liep nog rond met full hp (ezreal) en die pokte ons gewoon af baron. Moesten we recallen maar enemy team respawned pakken hun snel baron ofc. Winnen ze teamfight en is het game over. Maar ja die baron was toch zo belangrijk voor trundle, was het mijn schuld blijkbaar omdat ik niet baron snel genoeg kon killen terwijl ez ons zat te killen.

Solo Q, tis toch zo plezant!

Rogue

Legacy Member
'k Heb mij gisteren ook voor de eerste keer geërgerd. Het spel duurde langer dan 45 minuten en uiteindelijke hebben we wel gewonnen, maar ik heb mij echt mateloos geërgerd aan mijn medespelers :p. Niet zozeer aan hun niveau (wat dat betreft heb ik nog niet veel recht van spreken :]), maar wel aan hun mentaliteit. Wat een peutertuin was dat zeg. En dat vanaf minuut één, gewoon omdat onze Shaco zijn leash niet goed genoeg vond.


45 minuten 'noob dit' 'report dat'. Wooptyfuckingdo!

Philipvdp

Legacy Member
1250 elo zit vol placement game spelers. Ik vond het leuker toen ik nog onder die 1100 zat. Het is nu echt wel elke match dat ik start alsof de goden een muntje opwerpen om te bepalen of ik 3 of 4 absolute nitwits naast mij krijg.

Ik ben zelf niet super, (hence 1250~ elo), maar wat ge daar soms ziet is ongelofelijk. Iemand die op mij begon te ragen omdat ik als Ryze 0 ap had.

Alex40014

Legacy Member
Philipvdp zei:
1250 elo zit vol placement game spelers. Ik vond het leuker toen ik nog onder die 1100 zat. Het is nu echt wel elke match dat ik start alsof de goden een muntje opwerpen om te bepalen of ik 3 of 4 absolute nitwits naast mij krijg.

Ik ben zelf niet super, (hence 1250~ elo), maar wat ge daar soms ziet is ongelofelijk. Iemand die op mij begon te ragen omdat ik als Ryze 0 ap had.

De nieuwe ryze heeft dan ook veel minder dmg als de oude, ik begrijp dat wel, op ryze moet je nu roa bouwen.

Kennethdw

Legacy Member
Alex40014 zei:
De nieuwe ryze heeft dan ook veel minder dmg als de oude, ik begrijp dat wel, op ryze moet je nu roa bouwen.

De nieuwe ryze kan evenveel damage halen maar dan moet ie gewoon minder tanky gaan. Dat was ook de bedoeling van riot, of je gaat puur dmg of je gaat tanky met minder dmg.

Alex40014

Legacy Member
Kennethdw zei:
De nieuwe ryze kan evenveel damage halen maar dan moet ie gewoon minder tanky gaan. Dat was ook de bedoeling van riot, of je gaat puur dmg of je gaat tanky met minder dmg.

Dat was hetgene wat ik bedoelde ja, sry dat ik onduidelijk was. Geen ap op ryze is voortaan weinig ap dmg voor je team.

Ciberth

Legacy Member
Alex40014 zei:
De nieuwe ryze heeft dan ook veel minder dmg als de oude, ik begrijp dat wel, op ryze moet je nu roa bouwen.

niet noodzakelijk je mag gewoon niet EN roa EN FH bijvoorbeeld bouwen.

Ik zag onlangs iemand philo en kage rushen dan tear en roa. Als early mee zit is da allemaal mogelijk maar depends van zoveel :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan