Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZackWhite zei:1591 naar 1199, kga stoppen met ranked![]()
DarkKhen zei:Er zitten dan ook al maar baddies in Tienen. Huehuehuehue.

. Niet zozeer aan hun niveau (wat dat betreft heb ik nog niet veel recht van spreken :]), maar wel aan hun mentaliteit. Wat een peutertuin was dat zeg. En dat vanaf minuut één, gewoon omdat onze Shaco zijn leash niet goed genoeg vond.CuRv3 zei:shaco heeft geen eens een leash nodig.
Philipvdp zei:1250 elo zit vol placement game spelers. Ik vond het leuker toen ik nog onder die 1100 zat. Het is nu echt wel elke match dat ik start alsof de goden een muntje opwerpen om te bepalen of ik 3 of 4 absolute nitwits naast mij krijg.
Ik ben zelf niet super, (hence 1250~ elo), maar wat ge daar soms ziet is ongelofelijk. Iemand die op mij begon te ragen omdat ik als Ryze 0 ap had.
Alex40014 zei:De nieuwe ryze heeft dan ook veel minder dmg als de oude, ik begrijp dat wel, op ryze moet je nu roa bouwen.
Kennethdw zei:De nieuwe ryze kan evenveel damage halen maar dan moet ie gewoon minder tanky gaan. Dat was ook de bedoeling van riot, of je gaat puur dmg of je gaat tanky met minder dmg.
Alex40014 zei:De nieuwe ryze heeft dan ook veel minder dmg als de oude, ik begrijp dat wel, op ryze moet je nu roa bouwen.
