Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Philipvdp

Legacy Member
Ik begin met catalyst of tear afhankelijk van mijn goud. Ik ga meestal dan voor frozen heart en zal die catalyst en tear niet te snel upgraden. Catalyst naar banshee's veil als het dan moet en tear houd ik als laatste item over om naar archangel te upgraden.

Met ap top en ap jungler ga ik wel geen frozen heart bouwen tenzij de ad carry serieus aan't domineren is.

Weebl

Legacy Member
4v5 vanaf minuut 1 in ranked zonder uw ADC.
Echt niet plezant. 't Was toch nog spannend wanneer ik godlike was.

SwagYolo

Legacy Member
Net queue geleaved omdat er ne troll zat die evelynn revive en die andere shit spell nam en zei dat hij ging feeden. Hij was ook 1st pick en had enkel darius gebant omdat iemand vroeg of hij die kon spelen.

Nu moet ik een half uur wachten door nen troll !

DarkKhen

Legacy Member
shiche zei:
Net queue geleaved omdat er ne troll zat die evelynn revive en die andere shit spell nam en zei dat hij ging feeden. Hij was ook 1st pick en had enkel darius gebant omdat iemand vroeg of hij die kon spelen.

Nu moet ik een half uur wachten door nen troll !

Of had gewoon gewacht tot het laatste moment, het was vrij obvious dat ie wou dat er iemand dodgde...

Weebl

Legacy Member
-20 elo
ik stop er mee :')
Support was Kayle omdat hij geen andere champ had, zijn build was: een longsword, lvl 1 boots, en dat hp regen item van 250 gold. Na 20 minuten he..
Toplane firstpick Akali, countered by Rumble, na 10 minuten 5 deaths.
GG

Weebl

Legacy Member
Nu is't voor echt dat'k er mee stop ze, solo Q'en.
Moet echt gwn eerst hoger geraken door te duo Q'en.

Weebl

Legacy Member
8/4/26 blitzcrank
team still manages to throw
ashe zit bij blue, onze olaf loopt in enemy team aan onze inhib turrets
gg

SwagYolo

Legacy Member
Net weer moeten dodgen, weeral een half uur wachten. Deze keer lag het aan riot hun servers --"
Komt opeens zo'n pop up met 'active game not found'. 10 min zitte wachten en het spel start niet...

pinoken

Legacy Member
shiche zei:
Net weer moeten dodgen, weeral een half uur wachten. Deze keer lag het aan riot hun servers --"
Komt opeens zo'n pop up met 'active game not found'. 10 min zitte wachten en het spel start niet...

Mag ik even zeggen dat ik uw sig magistraal vind. :lol:

Yusifer

Legacy Member
Me: "Going mid"
10 seconden later...
Troll: "me mid plz"
Me: "I already called mid, you'll have to pick another lane"
Troll: "ok me mid then soz"

Gelukkig dat je maar 5 mins moet wachten na een normal game te dodgen.

pinoken

Legacy Member
If people say plz instead of please because it's shorter, I just say no because it's shorter than yes.

:)

Chickenlal

Legacy Member
Onze graves had na 20 minuten IE en phantom en nog kan hij da spel nie carrien. So fucking bad.

Ik stond mid met galio tegen Zyra... Die krijgt gans early game geen kills, geen farm en toch doet doe massa's damage met massa's CC. In before nerf

pinoken

Legacy Member
Weeral 3 losses op rij door noobs die echt geen kut kunnen spelen....

Ik sta 6/5/8 met Morde, 324 farm, full build, lvl 18. De gemiddelde van ons team had 3 items + boots en was lvl 15-16. "OMG MORDE YOU SO BAD, COME WITH US", ja fuck ik ga niet fighten tegen een team dat allemaal lvl 18's heeft met 5 items en een baron buff...

Yusifer

Legacy Member
Callde mid, wou Zyra kiezen maar had een sterk vermoeden dat enemy team ook Zyra mid zou hebben, dus nam ik m'n main champ, Ahri, omdat ik vrij zeker van was dat ze een sterke counter is. En jawel, bij loading screen zie ik Zyra, en ik stompte haar, ware het niet dat botlane zo hard gefed werd ondertussen (en ik probeerde regelmatig te helpen) dat het een 20min surrender werd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan