actix
Legacy Member
Mio zei:Gij zijt eigelijk wel ne slimme ...
Zo ziet ie er nochtans ni uit
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mio zei:Gij zijt eigelijk wel ne slimme ...
actix zei:Zo ziet ie er nochtans ni uit
lelouche zei:Kende da van die mannen die voor elke match zeggen "Gl & HF guys"
Meneer wordt gekilled op mid door Irelia als Orianna op 2.30min, insta ragequit zonder ook maar een woord te zeggen.
Ophangen zo'n vuile hypocrieten.
Weebl zei:Fuck man, ik ben echt vies.
Twee keer normal game gespeeld vandaag. Twee keer dat'k eerst was met mijn lane te callen en daarna kiest er iemand hetzelfde en insta-locked.
Ben nu echt gewoon geleaved. Klootzakskes.
Weebl zei:Fuck man, ik ben echt vies.
Twee keer normal game gespeeld vandaag. Twee keer dat'k eerst was met mijn lane te callen en daarna kiest er iemand hetzelfde en insta-locked.
Ben nu echt gewoon geleaved. Klootzakskes.
FlatRussian zei:Ja en nogmaals normals =/= solo q
Kennethdw zei:En daarom speel ik dus zoveel mogelijk normals met een premade van 5 man. (feeders inbegrepen)
actix zei:Uninstall nfs en kom lol spelen stomme kut.
Kennethdw zei:Kweet da ge nie deftig normals kunt winnen zonder mijn pro malphite jonge.
U wery wery mad
lelouche zei:Katarina pikt blue van amumu, verliest mid vs malz op lvl 2, en klaagt dan de hele game dat amumu traag is en nooit ganked.
Ahja en varus vind het niet kunnen dat ik minions lasthit als nunu support terwijl hij B, ik moet ze gewoon dood laten gaan door onze minions.