Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lelouche

Legacy Member
Kende da van die mannen die voor elke match zeggen "Gl & HF guys :)"

Meneer wordt gekilled op mid door Irelia als Orianna op 2.30min, insta ragequit zonder ook maar een woord te zeggen.

Ophangen zo'n vuile hypocrieten.

pinoken

Legacy Member
lelouche zei:
Kende da van die mannen die voor elke match zeggen "Gl & HF guys :)"

Meneer wordt gekilled op mid door Irelia als Orianna op 2.30min, insta ragequit zonder ook maar een woord te zeggen.

Ophangen zo'n vuile hypocrieten.

GL&HF,ZIMWEGF, BTWIS.

Good luck and have fun, zolang ik maar win en gij feed, by the way ik suck.

Weebl

Legacy Member
Fuck man, ik ben echt vies.
Twee keer normal game gespeeld vandaag. Twee keer dat'k eerst was met mijn lane te callen en daarna kiest er iemand hetzelfde en insta-locked.
Ben nu echt gewoon geleaved. Klootzakskes.

FlatRussian

Legacy Member
Weebl zei:
Fuck man, ik ben echt vies.
Twee keer normal game gespeeld vandaag. Twee keer dat'k eerst was met mijn lane te callen en daarna kiest er iemand hetzelfde en insta-locked.
Ben nu echt gewoon geleaved. Klootzakskes.

oh QQ meer joeng. Normals en wenen rond picks.

pinoken

Legacy Member
Ik verwacht tegenwoordig toch ook wel dat mensen in normals iets of wat de meta respecteren hoor. Als ik bv Veigar inlock gaan ik mid ook en dien andere moet oprotten want ik heb alle farm en de kills ze. :p

Kennethdw

Legacy Member
Weebl zei:
Fuck man, ik ben echt vies.
Twee keer normal game gespeeld vandaag. Twee keer dat'k eerst was met mijn lane te callen en daarna kiest er iemand hetzelfde en insta-locked.
Ben nu echt gewoon geleaved. Klootzakskes.

En daarom speel ik dus zoveel mogelijk normals met een premade van 5 man. (feeders inbegrepen)

FlatRussian

Legacy Member
OP state: "We kennen allemaal the never ending cycle of ELO HELL!"

er is geen elo hell in normals

actix

Legacy Member
Kennethdw zei:
Kweet da ge nie deftig normals kunt winnen zonder mijn pro malphite jonge.

U wery wery mad

Komt eerder door mongoloids in mn team dan door mij negerlul.

lelouche

Legacy Member
Katarina pikt blue van amumu, verliest mid vs malz op lvl 2, en klaagt dan de hele game dat amumu traag is en nooit ganked.
Ahja en varus vind het niet kunnen dat ik minions lasthit als nunu support terwijl hij B, ik moet ze gewoon dood laten gaan door onze minions.

Alex40014

Legacy Member
lelouche zei:
Katarina pikt blue van amumu, verliest mid vs malz op lvl 2, en klaagt dan de hele game dat amumu traag is en nooit ganked.
Ahja en varus vind het niet kunnen dat ik minions lasthit als nunu support terwijl hij B, ik moet ze gewoon dood laten gaan door onze minions.

Eigenlijk moet je de minions tanken zodat ze uit turret range blijven en uw lane niet pushed zodat uw ad carry er zo weinig mogelijk mist.

CuRv3

Legacy Member
ja zeker als een nunu support kon je de hele batch tanken en je had er maar ene hoeven op te eten.

lelouche

Legacy Member
Maar er was niets om te tanken er was een dikke wave van ons, alle minions waren in het midden tegen elkaar aan het vechten.

pinoken

Legacy Member
Gewoon last hitten en u er niets van aantrekken. Dat is zo'n zever die op niks slaagt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan