Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Japser

Legacy Member
Kennethdw zei:
Yorick kunt ge ook wel nie counteren, die gast is gewoon anti fun. Enigste da ge kunt doen is proberen de lane zo goed mogelijk te overleven en zo weinig mogelijk achterop te geraken. Yorick zijn team fight presence is miniem dus als ge nie destroyed wordt kunt ge et nog goed maken. Hadk paar dagen geleden ook in ranked, me kennen vs yorick. Kmoest onder turret csen en dan nog werd harassed en kmiste veel cs. Maar in teamfights dee mijn ult veel meer dan hij en wonnen we nog.

Ze hebben gezegd dat ze yorick nog gaan veranderen en ik kan enkel hopen dat dat zo snel mogelijk gebeurd. Die hero is gewoonlijk belachelijk en verpest de hele top lane.
morde vs yorick , ik had er toch geen problemen mee.

Ik kon harassen met mijn E skill, en genoeg ophealen vanaf ik spell vamp had !

Kennethdw

Legacy Member
Japser zei:
morde vs yorick , ik had er toch geen problemen mee.

Ik kon harassen met mijn E skill, en genoeg ophealen vanaf ik spell vamp had !

Morde top is nu wel ook behoorlijk risky, je hebt nul komma nul escape of cc. En om yorick zijn harass te overleven moet je shield ophouden dus je pushed zowiezo wat je enorm kwetsbaar maakt.

Heb nog geen morde vs yorick zien lanen maar ik denk toch dat een goede yorick dat wel wint.

Japser

Legacy Member
Kennethdw zei:
Morde top is nu wel ook behoorlijk risky, je hebt nul komma nul escape of cc. En om yorick zijn harass te overleven moet je shield ophouden dus je pushed zowiezo wat je enorm kwetsbaar maakt.

Heb nog geen morde vs yorick zien lanen maar ik denk toch dat een goede yorick dat wel wint.

ik pushte lane en ging dan wolves doen, die yorick zijn ghouls pushte auto terug, goed was die idd ni zo en dan een ward doet ook al wonderen !

pinoken

Legacy Member
Zalig, 3th pick zegt "Me Jungle", 5th pick zegt: "Me top or mid or troll", ik zeg: "Top".

First pick zegt niets maar gaat jungle Mundo, 3rd pick zegt dan "Yeah then I go mid" en 5th pick zegt: "Troll it is then".

Picked hij morde top.

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Zalig, 3th pick zegt "Me Jungle", 5th pick zegt: "Me top or mid or troll", ik zeg: "Top".

First pick zegt niets maar gaat jungle Mundo, 3rd pick zegt dan "Yeah then I go mid" en 5th pick zegt: "Troll it is then".

Picked hij morde top.

Nooit dodgen zo'n gasten. Gewoon spelen en opt einde reporten. Als je ze hun goesting geeft moedig je ze alleen maar aan het altijd te doen. Kweet die kerels verpesten alles maar die worden echt wel banned als ze zo trollen zeker in ranked.

SwagYolo

Legacy Member
Net een 3v3ke gedaan. Ik pak renek, de andere 2 shen en ashe.
De laatste seconden veranderen ze naar xerath en heimerdinger.
GG surrender oO

pinoken

Legacy Member
Kennethdw zei:
Nooit dodgen zo'n gasten. Gewoon spelen en opt einde reporten. Als je ze hun goesting geeft moedig je ze alleen maar aan het altijd te doen. Kweet die kerels verpesten alles maar die worden echt wel banned als ze zo trollen zeker in ranked.

Moet ge nu is wat weten? Ik miek die post in loading screen maar we hebben die game ontzettend hard gewonnen. :lol:

Corki 1v2 tegen Ashe en Alistar -> 5/0

Yusifer

Legacy Member
Ah, trolls gotta troll. Ik als Nocturne te junglen, veel ganken gaat niet, enemies zitten vrij dicht bij hun torens dus kan weinig uitrichten. Dan gaat Ezreal in bot d/c, ik ga naar daar om efkes te verdedigen tegen minions want support kan weinig op z'n eentje doen. Iets later wilt Ryze blue (die geen zier deed om blue te pullen in het begin, enkel Jayce die solo top is pullde hem en dan nog enkel met een autoattack), ik zeg hem te komen maar de enemy jungler heeft het al genomen, en daarvoor begint Ryze me uit te schelden voor noob en dat ik nul ganks doe. Ik deed er zeker 1, en anders had ik weinig kansen om een semi-goede gank te maken. En kort erna scheldt Jayce me voor hetzelfde uit en dat ik zero map awareness hebt, hij werd geganked maar enemy Jax had weinig leven. Ja hallo, ik zat op dat moment bij golems na bot te helpen, zo snel kan ik niet naar boven zulle.

Uiteindelijk begonnen die 2 dan te afken in base en regelmatig te flamen naar mij, wat ze zeiden weet ik niet maar ik zag wel de reacties van enemy team die me gelukkig verdedigden, enemy Jax vond dat ik een goede gank top deed en dat mijn spellshield ook goed gedaan was (kreeg enemy Morgana zo ver om non-serious te ragen, blokte elke keer hare Q), maar ja... Uiteindelijk na 25min verloren (geen surrender want onze trollende Ryze + Jayce wilden dat niet) en ik geëindigd met 0/6/3, nee dit was zeker m'n game niet. Ma wel content dat enemy team voor me opkwam.

Alex40014

Legacy Member
Dat is ook de reden waarom nocturne niet zo heel goed is in solo q :P. Doordat er een delay op zijn fear staat mag de lane echt niet gepushed zijn anders wandelen je enemies gewoon weg terwijl je ze probeert te fearen. Iemand met een stun zoals udyr die zijn beter in solo q.

Weebl

Legacy Member
Godverdoeme eh, gisteren was'k onderweg naar 3 wins in a row in ranked. Ik sta 2/4/16 met Leona en team heeft net Baron gehaald. Op dat moment disconnect ik en kan'k niet meer in game geraken. Ik log nu in en zie dat er ne leave staat. Godverdoemeeeeeeee.

pinoken

Legacy Member
En lag het aan uw internet of aan de client, anders kan je een ticket submitten.

Yusifer

Legacy Member
Alex40014 zei:
Dat is ook de reden waarom nocturne niet zo heel goed is in solo q :P. Doordat er een delay op zijn fear staat mag de lane echt niet gepushed zijn anders wandelen je enemies gewoon weg terwijl je ze probeert te fearen. Iemand met een stun zoals udyr die zijn beter in solo q.

Ik vind Nocturne juist goed. Ik had eerst Udyr geprobeerd maar ik voelde me ongemakkelijk in de jungle en ganking lukte bijna niet, ge hebt dan wel een speedboost maar da's geen echte gapcloser, als ze niet dichtbij een bush staan en/of ver van hun toren ga je hen nooit bereiken om te stunnen zonder te dicht bij hun toren te staan. Met Nocturne heb ik me nooit zo makkelijk gevoeld in de jungle, en zelfs pre-6 ganken lukte veel beter. En die z'n ult is echt zot. Bovendien was dit de eerste match waar ik een negatieve kill/death ratio hebt, heb er al zo'n 10-15 matches mee gespeeld en allemaal speelde ik zoals het hoorde.

Misschien dat Udyr beter is dan Nocturne in ranked game, maar met normal games volstaat Nocturne zeker. Hij is ook een veel gespeelde jungler (heb veel Nocturne jungles gezien maar zeer zelden Udyr), lijkt de main jungler van TSM te zijn (niet dat dat veel betekent ma soit), en is één van de sterkste junglers als ik de tier lists mag geloven.

Alex40014

Legacy Member
Met udyr moet je echt durven te flashen als je gankt, gank mid flash naar hun ap enso on. Vaak heb je ze al gekilled voor ze zelf kunnen wegflashen.

Yusifer

Legacy Member
Maar dan moet je ally wel goed wakker zijn, want de stun duurt niet lang. En juist daarop moet je zeker niet rekenen als je niet in een premade speelt. Nocturne's fear duurt ook niet lang, maar ik vind dat Noc meer dmg dealt dan Udyr. En als je je gapcloser als Noc gebruikt, schieten de mensen sneller wakker.

En als je enkel met Flash een succesvolle gank kunt uitoefenen, dan is dat nog minder aan mij besteedt, want dat is een te lange CD en gebruik ik liever voor escapes.

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Moet ge nu is wat weten? Ik miek die post in loading screen maar we hebben die game ontzettend hard gewonnen. :lol:

Corki 1v2 tegen Ashe en Alistar -> 5/0

Das ook een voordeel van te spelen:) Ge kunt nog altijd winnen^^ Heb zo ook al troll games gewonnen waarvan ge denkt da et 100% loss is van champ select.

Weebl

Legacy Member
Ik vraag Leona support, first pick insta-lock Lulu, ok no prob, dan ga ik wel jungle.
Toplane Darius verliest tegen AD Master Yi met 7 kills verschil.
Lulu buildt cdr boots en catalyst the protector. Niets van gold items.

Hmm, I think this is what you call elo hell.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan