Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morde vs yorick , ik had er toch geen problemen mee.Kennethdw zei:Yorick kunt ge ook wel nie counteren, die gast is gewoon anti fun. Enigste da ge kunt doen is proberen de lane zo goed mogelijk te overleven en zo weinig mogelijk achterop te geraken. Yorick zijn team fight presence is miniem dus als ge nie destroyed wordt kunt ge et nog goed maken. Hadk paar dagen geleden ook in ranked, me kennen vs yorick. Kmoest onder turret csen en dan nog werd harassed en kmiste veel cs. Maar in teamfights dee mijn ult veel meer dan hij en wonnen we nog.
Ze hebben gezegd dat ze yorick nog gaan veranderen en ik kan enkel hopen dat dat zo snel mogelijk gebeurd. Die hero is gewoonlijk belachelijk en verpest de hele top lane.
Japser zei:morde vs yorick , ik had er toch geen problemen mee.
Ik kon harassen met mijn E skill, en genoeg ophealen vanaf ik spell vamp had !
Kennethdw zei:Morde top is nu wel ook behoorlijk risky, je hebt nul komma nul escape of cc. En om yorick zijn harass te overleven moet je shield ophouden dus je pushed zowiezo wat je enorm kwetsbaar maakt.
Heb nog geen morde vs yorick zien lanen maar ik denk toch dat een goede yorick dat wel wint.
pinoken zei:Zalig, 3th pick zegt "Me Jungle", 5th pick zegt: "Me top or mid or troll", ik zeg: "Top".
First pick zegt niets maar gaat jungle Mundo, 3rd pick zegt dan "Yeah then I go mid" en 5th pick zegt: "Troll it is then".
Picked hij morde top.
Kennethdw zei:Nooit dodgen zo'n gasten. Gewoon spelen en opt einde reporten. Als je ze hun goesting geeft moedig je ze alleen maar aan het altijd te doen. Kweet die kerels verpesten alles maar die worden echt wel banned als ze zo trollen zeker in ranked.

. Doordat er een delay op zijn fear staat mag de lane echt niet gepushed zijn anders wandelen je enemies gewoon weg terwijl je ze probeert te fearen. Iemand met een stun zoals udyr die zijn beter in solo q.Alex40014 zei:Dat is ook de reden waarom nocturne niet zo heel goed is in solo q. Doordat er een delay op zijn fear staat mag de lane echt niet gepushed zijn anders wandelen je enemies gewoon weg terwijl je ze probeert te fearen. Iemand met een stun zoals udyr die zijn beter in solo q.
pinoken zei:Moet ge nu is wat weten? Ik miek die post in loading screen maar we hebben die game ontzettend hard gewonnen.
Corki 1v2 tegen Ashe en Alistar -> 5/0
Ge kunt nog altijd winnen^^ Heb zo ook al troll games gewonnen waarvan ge denkt da et 100% loss is van champ select.