The Monopoly Guy
Legacy Member
shiche zei:Nog altijd u fout. Ofwel pak je alle kills, ofwel geen enkele
gg easy
1/10 omdat je me laat replyen
Ik geef geen fuck of ik nu de kills haal of m'n teammates
Zolang ze maar decent spelen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shiche zei:Nog altijd u fout. Ofwel pak je alle kills, ofwel geen enkele
gg easy
shiche zei:Nog altijd u fout. Ofwel pak je alle kills, ofwel geen enkele
gg easy
shiche zei:Nog altijd u fout. Ofwel pak je alle kills, ofwel geen enkele
gg easy
Kennethdw zei:Me jungle kunde indd nie carrien, zelfs al haalde paar kills, uw inkomen blijft lager dan dat van de laners als die deftig farmen en ook wat killen. Enigste da ge als jungler kunt doen is uw team kills geven en later tanky bouwen en hopen dat ze u kunnen carrien late game want dan zijde useless als jungler.
pinoken zei:Jouw logica en argumenten, dat is pas Gg easy. Waarom zou je in godsnaam willen dat alle kills op 1 persoon komen. O.k. als er in heel de game 3 kills vallen wil je die op 1 persoon maar als er 10-15 kills vallen zie ik liever 2 of 3 mensen met met 5 à 8 kills afhankelijk van hoe fed de enemies zijn. En waarom zou ik dit in godsnaam willen vraagt u? Het antwoord is in 1 woord compleet samengevat, focus. Inderdaad ja, goeie focus wins games, maar waarom? Als 1 persoon 15 kills heeft en de rest van zijn team nada dan wil dat hoogstwaarschijnlijk zeggen dat zijn team geen gold heeft en dus zo goed als nutteloos is t.o.v. de mensen die 3-5 kills hebben (genomen dat ze even skilled zijn en ongeveer dezelfde farm hebben). Daarom als iedereen gewoon op deze ene persoon vliegt en hem een ass woopin' geeft tot in Congo, en met 3-5 kills lukt het zeker om wat dmg te doen, dan is het een gewonnen teamfight.
Een dergelijke vergelijking kan alleen gemaakt worden als je farm, skill en de waarde van de team compo's gelijkwaardig stelt. Anders krijg je factoren die niets te maken hebben met de kill-verdeling en kan je gewoon heel de discussie de vuilbak in gooien en de victory/defeat op andere elementen van de game steken (bijvoorbeeld: champion X counterde Champion Y & Z zodanig dat een feed en loss onvermijdelijk was).
Hangt toch van de jungler af hoor. Nocturne kan end-game serieus sterk zijn en als ge die een kill of 2 geeft early (de laner kan voorsprong halen in farming tijd dat de enemy weg 2-3 keer weg is imo) helpt dat alleen maar om hem op andere lanes nog krachtigere ganks te plaatsen. Extreem early kills (lvl 2 for instance) zou ik echter wel aan de laner overlaten.
actix zei:Fermen uitleg, zelf zouk ni zoveel tijd willen verspillen aan nen troll eerlijk gezegd.
Kennethdw zei:Amumu jungle gehad die wriggles builde...
Eindscore: 0-9
IT WORKS CUZ IT PROCS OF MY SKILLS BRO.
In lobby: amumu wins: 9
-_-"
RiskGhost zei:Fuck Riot een heel eind, ze releasen 2 nieuwe skins maar Ahri zit er niet tussen, enkel voor die stomme Teemo en Singed. Haar skin zit nu al 2 patches in het spel, maak haar nu eens eindelijk beschikbaar gvd&é"&1"&é"'&'(3516&3é"1!!!!!!!!
pinoken zei:Yorick vs Irelia top, ja Gg top als Irelia ze. Het raarste van al was dat Yorick meeste damage deed van heel de game zonder dat hij 1 offensive item had (als je phage offensive wil noemen).