Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Monopoly Guy

Legacy Member
shiche zei:
Nog altijd u fout. Ofwel pak je alle kills, ofwel geen enkele

gg easy

1/10 omdat je me laat replyen
Ik geef geen fuck of ik nu de kills haal of m'n teammates
Zolang ze maar decent spelen

Kennethdw

Legacy Member
shiche zei:
Nog altijd u fout. Ofwel pak je alle kills, ofwel geen enkele

gg easy

Me jungle kunde indd nie carrien, zelfs al haalde paar kills, uw inkomen blijft lager dan dat van de laners als die deftig farmen en ook wat killen. Enigste da ge als jungler kunt doen is uw team kills geven en later tanky bouwen en hopen dat ze u kunnen carrien late game want dan zijde useless als jungler.

pinoken

Legacy Member
shiche zei:
Nog altijd u fout. Ofwel pak je alle kills, ofwel geen enkele

gg easy

Jouw logica en argumenten, dat is pas Gg easy. Waarom zou je in godsnaam willen dat alle kills op 1 persoon komen. O.k. als er in heel de game 3 kills vallen wil je die op 1 persoon maar als er 10-15 kills vallen zie ik liever 2 of 3 mensen met met 5 à 8 kills afhankelijk van hoe fed de enemies zijn. En waarom zou ik dit in godsnaam willen vraagt u? Het antwoord is in 1 woord compleet samengevat, focus. Inderdaad ja, goeie focus wins games, maar waarom? Als 1 persoon 15 kills heeft en de rest van zijn team nada dan wil dat hoogstwaarschijnlijk zeggen dat zijn team geen gold heeft en dus zo goed als nutteloos is t.o.v. de mensen die 3-5 kills hebben (genomen dat ze even skilled zijn en ongeveer dezelfde farm hebben). Daarom als iedereen gewoon op deze ene persoon vliegt en hem een ass woopin' geeft tot in Congo, en met 3-5 kills lukt het zeker om wat dmg te doen, dan is het een gewonnen teamfight.

Een dergelijke vergelijking kan alleen gemaakt worden als je farm, skill en de waarde van de team compo's gelijkwaardig stelt. Anders krijg je factoren die niets te maken hebben met de kill-verdeling en kan je gewoon heel de discussie de vuilbak in gooien en de victory/defeat op andere elementen van de game steken (bijvoorbeeld: champion X counterde Champion Y & Z zodanig dat een feed en loss onvermijdelijk was).


Kennethdw zei:
Me jungle kunde indd nie carrien, zelfs al haalde paar kills, uw inkomen blijft lager dan dat van de laners als die deftig farmen en ook wat killen. Enigste da ge als jungler kunt doen is uw team kills geven en later tanky bouwen en hopen dat ze u kunnen carrien late game want dan zijde useless als jungler.

Hangt toch van de jungler af hoor. Nocturne kan end-game serieus sterk zijn en als ge die een kill of 2 geeft early (de laner kan voorsprong halen in farming tijd dat de enemy weg 2-3 keer weg is imo) helpt dat alleen maar om hem op andere lanes nog krachtigere ganks te plaatsen. Extreem early kills (lvl 2 for instance) zou ik echter wel aan de laner overlaten.

actix

Legacy Member
Fermen uitleg, zelf zouk ni zoveel tijd willen verspillen aan nen troll eerlijk gezegd.

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Jouw logica en argumenten, dat is pas Gg easy. Waarom zou je in godsnaam willen dat alle kills op 1 persoon komen. O.k. als er in heel de game 3 kills vallen wil je die op 1 persoon maar als er 10-15 kills vallen zie ik liever 2 of 3 mensen met met 5 à 8 kills afhankelijk van hoe fed de enemies zijn. En waarom zou ik dit in godsnaam willen vraagt u? Het antwoord is in 1 woord compleet samengevat, focus. Inderdaad ja, goeie focus wins games, maar waarom? Als 1 persoon 15 kills heeft en de rest van zijn team nada dan wil dat hoogstwaarschijnlijk zeggen dat zijn team geen gold heeft en dus zo goed als nutteloos is t.o.v. de mensen die 3-5 kills hebben (genomen dat ze even skilled zijn en ongeveer dezelfde farm hebben). Daarom als iedereen gewoon op deze ene persoon vliegt en hem een ass woopin' geeft tot in Congo, en met 3-5 kills lukt het zeker om wat dmg te doen, dan is het een gewonnen teamfight.

Een dergelijke vergelijking kan alleen gemaakt worden als je farm, skill en de waarde van de team compo's gelijkwaardig stelt. Anders krijg je factoren die niets te maken hebben met de kill-verdeling en kan je gewoon heel de discussie de vuilbak in gooien en de victory/defeat op andere elementen van de game steken (bijvoorbeeld: champion X counterde Champion Y & Z zodanig dat een feed en loss onvermijdelijk was).




Hangt toch van de jungler af hoor. Nocturne kan end-game serieus sterk zijn en als ge die een kill of 2 geeft early (de laner kan voorsprong halen in farming tijd dat de enemy weg 2-3 keer weg is imo) helpt dat alleen maar om hem op andere lanes nog krachtigere ganks te plaatsen. Extreem early kills (lvl 2 for instance) zou ik echter wel aan de laner overlaten.

Had daarstraks zo'n game met noc, ik stond 7-0-8 fzow en had onze mid en bot goe geholpen. Top hadk fb + kill op hun jungler gehaald ma dien kerel was zo braindead dat em alsnog 0-5 ging in lane zodatk daar toch niks meer kon uithalen. Had ook alle drakes gepakt, enemy jungler compleet gecounterjungled met al zijn buffs na de eerste te stelen en alsnog dreigden we te verliezen omdat ons team te achterlijk was om deftig met 5 te roamen.

Sure ik had veel items, maar als jungler kunde nie veel meer doen dan een meat wall zijn die de carries beschermd en de carries van den tegenstander lastig valt. Kan wel hun ap / ad uit de fight halen maar als mijn team de rest niet neer krijgt mag ik nog zo fed zijn dan is het GG.
Had in dien game ng chance da onzen ad carry wel kon spelen en die won ons dan de game lategame.

Kennethdw

Legacy Member
Amumu jungle gehad die wriggles builde...

Eindscore: 0-9

IT WORKS CUZ IT PROCS OF MY SKILLS BRO.

In lobby: amumu wins: 9

-_-"

pinoken

Legacy Member
actix zei:
Fermen uitleg, zelf zouk ni zoveel tijd willen verspillen aan nen troll eerlijk gezegd.

Dat is minder dan 2 minuten werk en het voorkomt misschien enigszins dat andere mensen meneer de troll niet gaan volgen. Wat hebt ge anders te doen in het loading screen van de volgende victory... I mean game?

squalleke123

Legacy Member
Kennethdw zei:
Amumu jungle gehad die wriggles builde...

Eindscore: 0-9

IT WORKS CUZ IT PROCS OF MY SKILLS BRO.

In lobby: amumu wins: 9

-_-"

daar krijg k dus ook het schijt van é. Amumu is al gene zot rappen jungler en als em dan nog tijd verliest mee zo'n dingen te bouwen...

Chickenlal

Legacy Member
Geen enkel game gewonnen vandaag :/ 8 ranked games verloren... pff

Nighth4wkske

Legacy Member
Idd had het ook aan de hand, alles verloren !
Der lopen toch zoveel brainless people rond :s
Onzen Ad carry 1/11 met een cs van 130 fzo na 45 min.. was nie eens lvl 18 ! :s GG

SwagYolo

Legacy Member
Fuck dees,

net 2 afks gehad vanaf de start, na 3 min leaved er een 3e. Daarna zit het andere team gewoon niet te pushe oO en dan opt einde nog wa uitlachen ook

Gisteren ongeveer hetzelfde voorgehad: kwam terecht bij een 4(!)-mans premade, en het waren hollanders. Ze staken alles wat fout ging op mij. Ik was top, als er bot een kill viel zeiden ze van "Report top" etc. Na een minuut of 10 hadden de mannen blijkbaar besloten iets anders te gaan doen, ze leaven dood leuk alle 4 binnen de 5 seconden.

Weer een gratis defeat.

Dit is echt niet meer normaal met die premades en leavers

Yusifer

Legacy Member
Fuck Riot een heel eind, ze releasen 2 nieuwe skins maar Ahri zit er niet tussen, enkel voor die stomme Teemo en Singed. Haar skin zit nu al 2 patches in het spel, maak haar nu eens eindelijk beschikbaar gvd&é"&1"&é"'&'(3516&3é"1!!!!!!!!

hashtag

Legacy Member
eindelijk zomervakantie, dus geen tijd voor veel LoL te spelen, alles wat ik nu doe is 1-2 games per avond en meestal met een half oog spelen met noc, ik denk dat ik nog nooit niet gefeed heb, maar zijn ulti maakt elke keer alles goed, beste killstealer ooit

Philipvdp

Legacy Member
RiskGhost zei:
Fuck Riot een heel eind, ze releasen 2 nieuwe skins maar Ahri zit er niet tussen, enkel voor die stomme Teemo en Singed. Haar skin zit nu al 2 patches in het spel, maak haar nu eens eindelijk beschikbaar gvd&é"&1"&é"'&'(3516&3é"1!!!!!!!!


Volgens mij willen ze enkel skins uitbrengen voor champs die wat meer gespeeld zouden mogen worden. Ahri wordt veel gespeeld en is top tier ap. Die skin kan wachten.

wartaal

Legacy Member
Q moeten leaven door afk'er. Ging sowieso 4v5 zijn :(

Blijkbaar geld die 30min Q ook op normals. Kak.

Alex40014

Legacy Member
wtf is dees, 3 losses op fucking rij
Ik sta mid tegen ad ezreal, shen dived hem op lv3 kill voor ez, geen probleem ik sta na laning phase 4/1/7. Kom ik andere lanes tegen die superfed waren, alweer gg omg dit zuigt zo fucking hard.

pinoken

Legacy Member
Yorick vs Irelia top, ja Gg top als Irelia ze. Het raarste van al was dat Yorick meeste damage deed van heel de game zonder dat hij 1 offensive item had (als je phage offensive wil noemen).

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Yorick vs Irelia top, ja Gg top als Irelia ze. Het raarste van al was dat Yorick meeste damage deed van heel de game zonder dat hij 1 offensive item had (als je phage offensive wil noemen).

Yorick kunt ge ook wel nie counteren, die gast is gewoon anti fun. Enigste da ge kunt doen is proberen de lane zo goed mogelijk te overleven en zo weinig mogelijk achterop te geraken. Yorick zijn team fight presence is miniem dus als ge nie destroyed wordt kunt ge et nog goed maken. Hadk paar dagen geleden ook in ranked, me kennen vs yorick. Kmoest onder turret csen en dan nog werd harassed en kmiste veel cs. Maar in teamfights dee mijn ult veel meer dan hij en wonnen we nog.

Ze hebben gezegd dat ze yorick nog gaan veranderen en ik kan enkel hopen dat dat zo snel mogelijk gebeurd. Die hero is gewoonlijk belachelijk en verpest de hele top lane.

pinoken

Legacy Member
Als ik team captain ben: instant Malphite en Yorick ban ze, don't give a fuck about other lanes, I want my lane safe. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan